quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
....IS LANG NIET ZO TOF ALS JE MOEDER IN DE BRAND!!!111
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Een programma op RTL4. Nou is het een kutprogramma, met allemaal tokkies, maar die mensen die daarin voorkomen zijn al helemaal te triest.
Vorige week had je al mensen die voor 200 euro pm een wasmachine+TV huurden, maar dit is helemaal triest.
Die vent verdiend 4500 per maand. En nog weten ze niet rond te komen.
4500 is toch een behoorlijk netjes bedrag lijkt mij zo![]()
Klacht: Mensen die te dom zijn om te overleven
Hij zal ah excellent ook makkelijk kunnen betalen hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van ¤4500 niet rond kunnen komen? Meneer haalt alleen AH Excellent enzo of wat?
Ze moesten iedere maand 700 euro bijlenen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, totale inkomsten waren 4800 euor en uitgaven 5500 per maand *-) Tevens leasden ze zowat alles dat los en vast zat, zelfs de droger *-) Of is dat normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze moesten iedere maand 700 euro bijlenen.
4500 was trouwens enkel zijn loon, dus exclusief kinderbijslag en dergelijke.
En ze gingen 2x per jaar op vakantie. Meneer kon niet zonder zijn motor en mevrouw had 2 eigen (schijt)paarden.
En die man leende al dat geld. Maar zijn vrouw wist van niets, omdat hij haar niet bezorgd wilde maken![]()
En nog mooier: Ik schaam me voor onze problemen.
Dan ga je natuurlijk meedoen aan een TV-programma he![]()
Ja, want als je je dagelijks een AH Excellent maaltijd kunt veroorloven dan heb je het helemaal gemaakt in het leven hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Plasma TV van een meter ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat voor TV + wasmachine was dat dan? Een wasmachine die automatisch de was ophaalt, vouwt, strijkt etc?
Op tv zeiden ze ook niet "mijn"quote:
Had leuke TV geweest.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |