En zelfs als je je rijbewijs gehaald hebt, dan kun je nog niet echt rijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Sanderrrr het volgende:
Maakt niet uit, je kan rijden of je kan het niet.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef tralalala het volgende:
Bij drukte kan je jezelf juist nog meer bewijzen...
Het is dan ook een ONZ topic.quote:
Welk onderwijsniveau volg jij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef myself-1988 het volgende:
ooow okay,ja het is dus mn eerste keer dat k examen ga doen voor praktijk,
maar ga ik dus nie via station en centrum rijden,van die drukke stukken zeg maar,ja dat moet het wel lukken,zelfs met rijles heb ik die drukke stukken gehad,dat ging goed,whaha
Jij mag zelf je route bepalen tijdens je examen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef myself-1988 het volgende:
ooow okay,ja het is dus mn eerste keer dat k examen ga doen voor praktijk,
maar ga ik dus nie via station en centrum rijden,van die drukke stukken zeg maar,ja dat moet het wel lukken,zelfs met rijles heb ik die drukke stukken gehad,dat ging goed,whaha
Hahahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef myself-1988 het volgende:
zelf route kiezen ?
neej nog nie van gehoord!
vraag wel aan mn intructeur dinsdag.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:57 schreef Agiath het volgende:
Ik moest om 8.00 afrijden en was gelijk geslaagd
Heb ik al eens gedaan, maar het hielp niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef amaranta het volgende:
kort rokje en decolete doet ook wonderen
Jammerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, maar het hielp niet.
Had ik ook, (alleen dan alleen B examen), de zenuwen waren tijdens de les heel erg aanwezig, bij het afrijden ging alles soepel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:22 schreef geevee het volgende:
Over het tijdstip is weinig te zeggen,ik heb destijds toen ik voor het b+e examen moest rijden eerst nog een uur gelest en dat ging toen k*t daarna afrijden en dat ging als een scheermes er is dus nietsm over te zeggen.
Voor als het zover is vast veel succes gewenst!
Laat even weten wat het antwoord van je 'intructeur' wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef myself-1988 het volgende:
zelf route kiezen ?
neej nog nie van gehoord!
vraag wel aan mn intructeur dinsdag.
Arnhem is juist vet simpel.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef leolinedance het volgende:
Wat is je klacht?
Arnhem is overigens redelijk kut om te rijden
Afrijden in Vlissingen is echt wel makkelijker dan in, pak hem beet, Amsterdam.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso, als je op 1 weg kan rijden kan je dat ook op de andere.
FAIL!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zou gewoon niet te veel gas geven, je aan de regels houden, geen mensen platrijden, netjes schakelen, rekening houden met je mede-weggebruikers, niet dronken zijn, subtiele grapjes maken met je examinator, ontspannen overkomen, op tijd remmen, goed sturen en je gordel omdoen.
Wat is er lastig dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heul nietArnhem is best lastig rijden vergeleken met andere grote steden in Nederland.
Een auto krijgen voor je verjaardagquote:Op zondag 21 juni 2009 15:17 schreef myself-1988 het volgende:
anyways..
ik kijk wel hoe het uitpakt,maar ik denk wel dat het lukt,
anders volgende maand nog een keer,
maar 4 dagen later ben ik jarig!!!! dan krijg ik een auto yeah yeah:::die moet ik dus wel hebben heh! want als ik zak moet ik de auto zelf betalen :S
laat jullie dinsdag wel weten of het gelukt is,
( ja ik trek wel een kort rokje aan!!!!)![]()
ciao
Waarom gun jij haar het rijbewijs niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef onlogisch het volgende:
08.00 Dat betekent veel fietsers
Je gaat zakken
ja heb ik meer met mezelf afgesproken!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een auto krijgen voor je verjaardag_!
Wel een waardeloze afspraak trouwens, dat je je auto zelf moet betalen als je zakt
En dan is je examinator een homo die compleet anti-examinatorverleidsters isquote:Op zondag 21 juni 2009 15:17 schreef myself-1988 het volgende:
anyways..
ik kijk wel hoe het uitpakt,maar ik denk wel dat het lukt,
anders volgende maand nog een keer,
maar 4 dagen later ben ik jarig!!!! dan krijg ik een auto yeah yeah:::die moet ik dus wel hebben heh! want als ik zak moet ik de auto zelf betalen :S
laat jullie dinsdag wel weten of het gelukt is,
( ja ik trek wel een kort rokje aan!!!!)![]()
ciao
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |