Kurk, haal vanmiddag Strepsils.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoesten heb ik nog niet of krijg ik gelukkig nietMaar heb je ook dat je bij alles wat je doorslikt kk veel pijn hebt?
vrouwen hebben geen rechtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dat voor vrouwen moet zijn.
Dat had ik vanaf donderdag ongeveer tot en met het hele weekend wel, nu is et gelukkig alweer bijna weg, ik ben aan de beterende handquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoesten heb ik nog niet of krijg ik gelukkig nietMaar heb je ook dat je bij alles wat je doorslikt kk veel pijn hebt?
Het is of keelkanker of snoepjes die naar keelkanker smaken maar na 2 minuten weer opgelost zijn.quote:
Ik heb altijd het gevoel bij die dingen dat als je hem op hebt het verzachtende meteen ver is waardoor je moet blijven eten. Zijn gelukkig ook niet 2 eur per 12 of zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef Silaz het volgende:
[..]
Het is of keelkanker of snoepjes die naar keelkanker smaken maar na 2 minuten weer opgelost zijn.
Kiezen of delen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |