Want 20 graden is warm? Waait kk hard hier. Als ik in italie zat of spanje zou het raar zijn jaquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want 20 graden is warm? Waait kk hard hier. Als ik in italie zat of spanje zou het raar zijn ja
20 graden koud vindenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want 20 graden is warm? Waait kk hard hier. Als ik in italie zat of spanje zou het raar zijn ja
Eins, daarom schreeuw door op het toetsenbord te rammenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef Wisheh het volgende:
HOAX, je schreeuwt in je TT. Mensen met keelpijn schreeuwen niet want dan doet het zeer
ok okquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:14 schreef Nikmans het volgende:
kk is nog altijd 'ok ok', kanker is kanker.
Mensen die dingen censureren op fora waarop die dingen niet automatisch worden gecensureerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef quirina het volgende:Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scrollde
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Hele album al? Heb geen zin losse liedjes te luisterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Seam het volgende:
De nieuwe Mars Volta is gelekt, komt het daardoor?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef quirina het volgende:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.torrentreactor(...)+-+Octahedron+(2009)quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hele album al? Heb geen zin losse liedjes te luisteren
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
http://www.torrentreactor(...)+-+Octahedron+(2009)
daarna at je alles weer opnieuw in de omgekeerde weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ook, net na m'n laatste hap pannekoek.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
daarna at je alles weer opnieuw in de omgekeerde weg?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee dat viel wel mee. Sterke maag (en nooit last van keelpijn) jeweet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gast, drink gewoon thee met honing, zuig op een zuurtje/snoepje and it will be JUST FINE. Niet zeuren, dat mogen jongens niet. Daar zijn wij vrouwen al voor.quote:
Je bent een vrouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Gast, drink gewoon thee met honing, zuig op een zuurtje/snoepje and it will be JUST FINE. Niet zeuren, dat mogen jongens niet. Daar zijn wij vrouwen al voor.
Een vrouw met een vriend. Dus bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent een vrouw*gaat naar fobo
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Een vrouw met een vriend. Dus bespaar je de moeite.
Deze vrouw is voorzien van alle gemakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar een vrouw heeft vriendinnen
lieve vriendinnetjes moeten ook plezier krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Deze vrouw is voorzien van alle gemakken.Lieve vriendinnetjes, en een heel lief vriendje.
Ik denk dat ze die ergens anders wel vinden, maar toch bedankt hè.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lieve vriendinnetjes moeten ook plezier krijgen
ligt eraan waar ze wonenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ergens anders wel vinden, maar toch bedankt hè.
Ook dat nog ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef quirina het volgende:
Laat die vriendinnetjes maar met rust.
Straks krijgen ze ook nog keelpijn.
Hoesten heb ik nog niet of krijg ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb ook keelkanker![]()
Ik voel met je mee TS, alweer bijna een week ofzo dat k om de fucking 10 seconde moet hoesten
_!
Kun je nagaan hoe dat voor vrouwen moet zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoesten heb ik nog niet of krijg ik gelukkig nietMaar heb je ook dat je bij alles wat je doorslikt kk veel pijn hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |