Want 20 graden is warm? Waait kk hard hier. Als ik in italie zat of spanje zou het raar zijn jaquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want 20 graden is warm? Waait kk hard hier. Als ik in italie zat of spanje zou het raar zijn ja
20 graden koud vindenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want 20 graden is warm? Waait kk hard hier. Als ik in italie zat of spanje zou het raar zijn ja
Eins, daarom schreeuw door op het toetsenbord te rammenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef Wisheh het volgende:
HOAX, je schreeuwt in je TT. Mensen met keelpijn schreeuwen niet want dan doet het zeer
ok okquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:14 schreef Nikmans het volgende:
kk is nog altijd 'ok ok', kanker is kanker.
Mensen die dingen censureren op fora waarop die dingen niet automatisch worden gecensureerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef quirina het volgende:Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scrollde
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |