Het is een niet-bestaand Anglicisme (vigorous).quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef Angel-A het volgende:
v i g o r e u s
mooi woord, nooit eerder gehoord.
Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaanquote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
Het is een niet-bestaand Anglicisme (vigorous).
Dat ken ik. Zo heb ik 2005 Foo Fighters overgeslagen om MxPx te kijken. Beste beslissing OOIT.quote:Anyway, ik maak altijd een A-lijst met dingen die ik PERSE moet zien, de rest is afhankelijk van wat vrienden doen. En als er dingen tegelijk zijn kies ik meestal voor de band die ik nog nooit live heb gezien.
Hehe, ik vind 't best leuk klinken hoor, vigoreus.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaanKlinkt zo lekker in het Nederlands. Duurde wel even voor iemand er op reageerde
[..]
Dat ken ik. Zo heb ik 2005 Foo Fighters overgeslagen om MxPx te kijken. Beste beslissing OOIT.
Ja precies! Zo teringsnel.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hehe, ik vind 't best leuk klinken hoor, vigoreus.
MxPx was ik ook bij, bij de openlucht Charlie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |