abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69710409
Wat voor een Lowlandsganger ben jij?

Plan je alles van te voren, een heel strak tijdschema om zoveel mogelijk bands te zien?

Hou je je daar dan ook aan?

Of kies je een 2~3 bandjes uit die je perse wil zien en de rest gebeurt vanzelf?

Ik zelf probeerde altijd alles te plannen, en daar kwam dan niks van terecht, en daar voelde ik me dan best wel teleurgesteld om. Sinds vorig jaar doe ik het anders. Ik kies 3 bands uit die ik PERSE wil zien en de rest wandel ik rond. Zo veel relaxter. En haalbaarder

Vorig jaar de hele zondag bij de Lima gezeten, beviel prima
pi_69710479
Ik maak een soort schema met de bands die ik tof ben en dan kijk ik daar wel of ik er naar toe ga.

Er zijn echter wel bands die ik MOET zien en daar ben ik dan ook gewoon bij.
pi_69712472
Helemaal plannen, maandenlang luisteren, wikken en wegen, dagenlang puzzelen met het blokkenschema en dan uiteindelijk een programma voor mezelf maken en dat helemaal mooi uitwerken... en me er nog aan houden ook.

Ben ik nu een freak?
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_69712645
Ik plan ter plaatse en dan mis ik vaak nog van alles.
pi_69713586
Er zijn veel bands die ik écht wil zien altijd, dus dan moet ik plannen. En dingen missen We zitten 's ochtends ook echt van: dan gaan we hier heen, dan gaan we eten, dan gaan we chillen, dan gaan we daarheen

Nu klinkt het net alsof ik aldoor zit te stressen maar het gaat allemaal heel chill hoor
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:32:26 #6
192683 AMDB
Visionair.
pi_69716924
Ik moet een paar bands zien, maar bands die ik niet ken kijk ik altijd 's ochtends wat ik daarvan wil zien. Als ik ergens interessante verhalen over hoor dan ga ik er heen als er niks is dat ik per sé wil zien. vorig jaar zo'n 6 bands die ik echt wou zien!
pi_69717806
De bands zijn tegenwoordig van ondergeschikt belang. Ik weet vaak maar oppervlakkig wat er speelt en kijk op donderdag wel hoe, wat en waar. En dan komt er nog niks van terecht. Heerlijk relaxed!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_69718644
Ik hou mijn programma erbij en zie die dag wel waar ik heen wil. er zijn altijd wel een paar bands waar ik de tijd heel goed voor in de gaten hou maar voor de rest zit ik soms ook wel eens uren op de camping met vrienden.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:13:03 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69721934
Heuh?
Wat? Op LowLands heb je dus ook LIVE bands?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_69810274
v i g o r e u s

mooi woord, nooit eerder gehoord.
pi_69810571
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef Angel-A het volgende:
v i g o r e u s

mooi woord, nooit eerder gehoord.
Het is een niet-bestaand Anglicisme (vigorous).

Anyway, ik maak altijd een A-lijst met dingen die ik PERSE moet zien, de rest is afhankelijk van wat vrienden doen. En als er dingen tegelijk zijn kies ik meestal voor de band die ik nog nooit live heb gezien.
pi_69811521
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
Het is een niet-bestaand Anglicisme (vigorous).
Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaan Klinkt zo lekker in het Nederlands. Duurde wel even voor iemand er op reageerde
quote:
Anyway, ik maak altijd een A-lijst met dingen die ik PERSE moet zien, de rest is afhankelijk van wat vrienden doen. En als er dingen tegelijk zijn kies ik meestal voor de band die ik nog nooit live heb gezien.
Dat ken ik. Zo heb ik 2005 Foo Fighters overgeslagen om MxPx te kijken. Beste beslissing OOIT.
pi_69811821
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wacht maar! Ik ben nu een jaar of twee bezig, maar het zal ooit bestaan Klinkt zo lekker in het Nederlands. Duurde wel even voor iemand er op reageerde
[..]

Dat ken ik. Zo heb ik 2005 Foo Fighters overgeslagen om MxPx te kijken. Beste beslissing OOIT.
Hehe, ik vind 't best leuk klinken hoor, vigoreus.

MxPx was ik ook bij, bij de openlucht Charlie!
pi_69812356
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hehe, ik vind 't best leuk klinken hoor, vigoreus.

MxPx was ik ook bij, bij de openlucht Charlie!
Ja precies! Zo teringsnel.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:49:31 #15
13973 ranja
image means nothing
pi_69814551
Alles plannen, kijken hoe het overeenkomt met de rest van m'n groep en dan kijken of ik me aan mijn schema houdt of - waar van toepassing - met de rest meega ergens anders heen. Of dat ik de rest kan overtuigen toch met mij mee te gaan Er zijn altijd wel bands die ik wel plan maar niet perse hoef te zien.

[ Bericht 23% gewijzigd door ranja op 08-06-2009 09:17:43 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 09:12:50 #16
134538 chansadres
Black & White
pi_69817462
Ik heb bands die ik moet zien. Dat zijn er maar een stuk of 10. Die weet ik wel uit mijn hoofd. De rest bekijk ik daar. Programma bij de hand. Zo heb ik een jaar bijna hele tijd Lima gezeten. Dat was het jaar van Jack Penate. Toen hadden ze een ijzersterke Limastage. Vorig jaar beetje overal rondgehangen. Kijken welke band ik wil zien, daar naar toe lopen en dan kijken waar je het beste kan chillen voordat het begint.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_69818079
Hmm.. wij hebben altijd voornemens. Een paar bands die we kennen en graag wil zien, een paar die ons interessant lijken en waar we een kijkje wil nemen en dan nog tips van vrienden die mee zijn. Soms spreken we af om samen met hen naar het een of ander te gaan kijken, meestal lopen mijn vriend en ik lekker samen (of met die vrienden, net hoe het uit komt) rond en zien we ter plekke of we onze voornemens gaan volgen. Meestal wel overigens..
pi_69818771
Zoals de meesten hier:

- een paar "die moet ik echt zien" bands
- een paar "die wil ik best graag zien tenzij het echt niet uitkomt" bands
- een paar "als er echt niets anders is op dat moment dat ga ik die wel zien" bands
- een paar "er is nu niets echt leuks dus laat ik dat maar proberen" bands
- een paar "ik vind er niet veel aan maar ben te lui om op te staan" bands

Heb het programma altijd wel bij me - de Llowmap op telefoon natuurlijk - maar plezier is belangrijker dan planning.
pi_69820803
Mijn planning is:
Donderdag: Aankomst, drinken, blowen
Vrijdag: Drinken, blowen, bands kijken
Zaterdag: Drinken, blowen, bands kijken
Zondag: Drinken, blowen, bands kijken

Ik weet dat prodigy komt en die wil ik wel zien, verder ga ik van minuut tot minuut leven
Verkeerd verbonden
  maandag 8 juni 2009 @ 11:47:36 #20
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69821354
Inderdaad sommige must-see bands en verder lekker rondwandelen. Lowlands is voor mij ook de plek om nieuwe bandjes te leren kennen.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 8 juni 2009 @ 11:53:50 #21
136444 RedBloodsucker
sol omnibus lucet
pi_69821572
Ik moet altijd een aantal bands per se zien, de helft van de keren overlapt het met elkaar.. Dan zie ik soms net zo lief 2 halve concerten ipv 1 hele. Verder rond sjouwen van biertent naar biertent en als ik wat leuks hoor ga ik dr bij staan heerlijk
  maandag 8 juni 2009 @ 12:50:00 #22
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69823039
Pfft vorig jaar denk ik in totaal 6 bands gezien .. ik zie het allemaal wel .. als er maar bier is.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:59:51 #23
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_69836950
Dat is de spirit! Als er maar bier is! Wij waren vorig jaar ook wat dom aan het rondlopen zonder schema, nooit ver van een biertent vandaan, dat niet. Dat is wat mij betreft het beste vermaak, fuck de schema`s.
pi_69869250
Paar bandjes die ik moet zien zoals Enter Shikari en The Prodigy, voor de rest zie ik wel.
pi_69869335
Ik plan nooit echt iets. Er zijn wel een aantal dingen vaak die ik wil zien, 2 per dag ofzo, maar dan zorg ik wel dat ik daar ben. Wat ik in de tussentijd doe, hangt af van waar ik terecht kom.

Soms zie ik wel eens van die mensen gestressed rondrennen met een tijdschema, alles plannen op de minuut af, ergens net voor het einde weggaan zodat ze vooraan kunnen staan bij de volgende band, dat soort dingen. Voor mij is dat niks en past ook niet bij het ontspannen sfeertje van zo'n festival . Maarja, als je veel wil zien heb je weinig keus misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')