quote:
Als ze al vrijwillig naast die zeekoe ging zitten was het vast druk....quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Saaaaab het volgende:
Ging die vriendin niet naast jou zitten dan?
Het laden duurt altijd zoooo langquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:15 schreef MissJ het volgende:
Ik ken het. Ik wilde vannochtend in de tram langs een zeekoe lopen en dat ging bijna niet want ze was zo dik dat ze het hele gangpad versperdeen fokken op je mobiel is bout ja, ik schrijf dit bericht nu ook op mijn mobiel terwijl ik in de tram zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
Er moet een oplossing voor zijn, alleen weet ik nog niet wat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef Burghardt het volgende:
Dikke mensen hebben geen recht op leven.
Ik geloof niet dat een kerel met raar haar en weinig verstand de oplossing is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Een Wilders maar dan voor dikke mensen?
Omdat mensen met raar haar meestal ook een schaars denkvermogen hebben?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een kerel met raar haar en weinig verstand de oplossing is.
quote:Dikke zeekoe, houd op met andermans SMSjes te lezen. Dat is niet netjes. Kusje van mij.
Cool beest. Waar leven die?quote:
Beide klachten terecht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:50 schreef Siyara het volgende:
Dus, ik zit in de trein, beetje te fokken op mijn telefoon. (peens stapt er een vriendin van mij in de trein, die naast een nogal dikke mevrouw ging zitten. Deze dame, die niet bepaald aantrekkelijk was, was aan het zuchten en steunen dat er iemand naast haar ging zitten.
Ondertussen, zag ik de vriendin half platgedrukt worden, dus ik besloot haar een sms te sturen met de volgende inhoud : "Zeg, lukt het ademen een beetje met die zeekoe naast je?". Helaas vond mevrouw het nodig om het schermpje van deze vriendin mee te lezen, en vervolgens de hele treinrit hatelijke blikken richting mij te werpen.
klacht: vandaag zag ik haar weer, en als blikken kunnen doden, was ik hier nu niet meer geweest :-(
subklacht: typen op mobiel is veel werk :-(
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er moet een oplossing voor zijn, alleen weet ik nog niet wat.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:50 schreef Siyara het volgende:
en als blikken kunnen doden,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Warcraft IIIquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Seam het volgende:
HOAX!
TS heeft een Warcraft UI en heeft dus geen vrienden
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef wise het volgende:
Dikke LOLZ
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:50 schreef Siyara het volgende:
Dus, ik zit in de trein, beetje te fokken op mijn telefoon. (peens stapt er een vriendin van mij in de trein, die naast een nogal dikke mevrouw ging zitten. Deze dame, die niet bepaald aantrekkelijk was, was aan het zuchten en steunen dat er iemand naast haar ging zitten.
Ondertussen, zag ik de vriendin half platgedrukt worden, dus ik besloot haar een sms te sturen met de volgende inhoud : "Zeg, lukt het ademen een beetje met die zeekoe naast je?". Helaas vond mevrouw het nodig om het schermpje van deze vriendin mee te lezen, en vervolgens de hele treinrit hatelijke blikken richting mij te werpen.
klacht: vandaag zag ik haar weer, en als blikken kunnen doden, was ik hier nu niet meer geweest :-(
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
so truequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Seam het volgende:
HOAX!
TS heeft een Warcraft UI en heeft dus geen vrienden
nee want zij ziet niet dat TS aan het sms'en wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef BigKahuna het volgende:
LEUGENS!!!
Immers, die vrouw kan niet weten dat jij dat smsje stuurde !!
Ik had opgebeld en gevraagd of het ademen een btje lukte!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:50 schreef Siyara het volgende:
Als het heel druk is zoals TS beweert valt dat inderdaad niet opquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
nee want zij ziet niet dat TS aan het sms'en was
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk geen genocide op dikke mensen plegen.
woort omhooch!quote:
Durf je niet ofzo? Plaats dan die foto nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Maar dan alleen voor het vermagerings-effect. We gaan natuurlijk geen genocide op dikke mensen plegen. Als ze weer mager zijn mogen ze terug de maatschappij in.
...quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef TC_Artemis het volgende:
Als blikken konden doden, dan zaten er geen erwten in.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef TC_Artemis het volgende:
Als blikken konden doden, dan zaten er geen erwten in.
Daar dacht ik ook al aan, blijkbaar ging ze nog liever naast haar zittenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Saaaaab het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Saaaaab het volgende:
Eindstand: TS heeft dit verhaal uit iemands lul gezogenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef TheKC het volgende:
Maar hoe wist de zeekoe dat TS de sms stuurde?
Okay, ik zuig met mac fotobewerkingsoftware, maar moest toch even bewijzen dat het waar isquote:
Vriendin ging niet bij mij zitten omdat de trein vol zat, en dus geen plek meer was, ze ging later naast mij zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[..]
Eindstand: TS heeft dit verhaal uit iemands lul gezogen
Mjah, gemaakt met ingebouwde camera op m'n macbook, en kreeg het niet voor elkaar om hem te mirrorenquote:
Jouw posts sla ik standaard overquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig maakte ik deze zeer slechte grap niet al 10 posts eerder
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
Als mensen mee lezen als ik een smsje aan het typen ben, schrijf ik altijd dingen als "Ja ik ben gelukkig net weer een dagje van die open TBC af". Kan je de rest van de reis iig rustig alleen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |