Ik blijf lekker thuis... sowieso ben ik al geen festivalganger, maar van de lineup ken ik maar bar weinig:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef s.b.dijkstra het volgende:
SSOOOOONNNNAAAARRRR!! =D iemand anders mee lekker feesten? Richie hawtin.. Magda.. ETC!
Met je nederlandse pillenbek uit je dak gaan!
Gebruik je dat ding ook of heb je het alleen voor de foto uit de garage gehaald?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
tevens topic kick
[..]
Met als voordeel dat ik onderstaande mijn nwe bezit mag noemen:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jejejejeje... yea hij word gebruikt, voornamelijk (en eigenlijk alleen) in het weekendquote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Hexley het volgende:
[..]
Gebruik je dat ding ook of heb je het alleen voor de foto uit de garage gehaald?
jaaaaaaa I knowquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Hexley het volgende:
Nou er zit wel bijzonder weinig schade aan, of is het Photoshop?![]()
Een Spaanse stad ingaan met een auto die niet beschadigd mag wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaaaaaaa I knowy no, es no shop de foto :-) hijs nog maar 4 jaar oud ;-) kheb em gekocht in malaga en hijs van een gepensioneerde man geweest. hij is er nooit de stad mee uit geweest of onverharde wegen op veel superzuing ermee die man.. weinig kilometros ook...en totaal geen steenslag..kdacht ook eerst dat ie er wel andere bumpers onder gezet had moeten hebben. kheb jaar lopen zoeken naar een mooie want iedere die ik zag zat onder de putjes en alles.
maar nu heb ik em de stad mee ingenomen...en kben echt panish bang dat iemand er tegen aan komt![]()
zal huilen worden bij het eerste krasje/putje
Don't say such things!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een Spaanse stad ingaan met een auto die niet beschadigd mag worden
Dat wordt
Voor de auto, bedoel je?quote:
no entendequote:
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn handen jeuken altijd zo erg als ik een Spanjaard zie inparkeren
Het eerste wat ik dacht:"Waarom?"quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn handen jeuken altijd zo erg als ik een Spanjaard zie inparkeren
Als het lokale millennium probleem of wat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb in het Granada van begin deze eeuw gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |