Heh.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef fathank het volgende:
Het wordt tijd dat je een paar lessen Nederlands gaat volgen.
Nog nooit van spijbelen gehoordquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef evaz het volgende:
jaa maar snappen jullie t punt?
en wat vinden jullie ervan?
Ik sna het punt, ik geef je ook groot gelijk, en dit probleem is al jaren aan de gang helaas. het onderwijs in NL is gewoon slecht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef evaz het volgende:
jaa maar snappen jullie t punt?
en wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef fathank het volgende:
Het wordt tijd dat je een paar lessen Nederlands gaat volgen.
Van hoe laat tot hoe laat zit je op school?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef evaz het volgende:Aaargh...op school hebben we te veel lessen waar we gewoon !NIKS! doen, en soms af en toe een of andere (alles behalve leerzame) film ´moeten´kijken,... waar slaat dit op??
Waarom doet niemand er iets aan(terwijl iedereen het er met mij overeens is dat het complete onzin is om onze tijd hieraan te verspillen, ik bedoel waar is school dan nog voor?? leren hoe je later een lui/saai leven kan leiden terwijl je je de hele tijd ergert??? KOM OP, hier doe ik niet aan mee..)
En nee, ik overdrijf niet, het is een kwelling voor kinderen om ze gewoon in een lokaal op te sluiten met een leraar die zelf niet eens zin in heeft om weer zo´n nutteloze les te moeten geven, WAAROM DOET DE REGERING & DE SCHOLEN ons dit aan, ..sorry hoor maar dit kan toch niet jarenlang zo doorgaan??? dit moet gewoon stoppen!!!
wie herkent dit?? en wie is het er met mij over eens??
Ga Nederlands leren, dat is erg nuttig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:13 schreef evaz het volgende:
Niks doen en films kijken Wat een zwaar leven
nee dat is het nou juist, we doen niks nuttigs
Ga eens reagerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:13 schreef evaz het volgende:
Niks doen en films kijken Wat een zwaar leven
nee dat is het nou juist, we doen niks nuttigs
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat zit je op school?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |