bij jou of bij mij?quote:
Als je standaard andere mensen beschouwd alsquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
ja...ik maak nog geen ruzie zover ik weet. rip ook niet...
Drank in je? Ik wil niet weten waar je het flesje dan precies in duwt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In mij natuurlijk.Dat klinkt wel heel fout.
doe je mond maar openquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In mij natuurlijk.Dat klinkt wel heel fout.
Sjezus, wat doe jij dan met drank?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drank in je? Ik wil niet weten waar je het flesje dan precies in duwt!
Wodka-tampons?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drank in je? Ik wil niet weten waar je het flesje dan precies in duwt!
Jawel, jij hebt het gedaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb op KZ in het vorige toipc ook gereageerd metover dat ze mensen niet lief vindt.
en ik zeg in mijn post dat KZ meteen boos wordt op jouw reactie op haar. KZ snapt jouw manier van reageren niet en kan het niet hebben en wordt dus boos.
en ik zeg waarom ik wel snap dat zij boos word maar dat ik er dus niet meer boos om word omdat ik jouw reacties wel kan plaatsen ergens.
he, maar ik hoop dat ik het nu niet gedaan heb ofzo?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wordt niet geslagen daar, klaar.
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je standaard andere mensen beschouwd alsdan zit de kans er redelijk in dat je ze ook op die manier gaat benaderen. Dan ben je zelf eigenlijk net zo goed een
persoon en is dat cirkeltje alvast rond, niet?
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je standaard andere mensen beschouwd alsdan zit de kans er redelijk in dat je ze ook op die manier gaat benaderen. Dan ben je zelf eigenlijk net zo goed een
persoon en is dat cirkeltje alvast rond, niet?
maar dat duurt dus nog wel even. Ajax-F'noordquote:
Ik heb in mijn jongere jaren regelmatig gechauffeurd voor bekende DJ's. Eén van de verhalen die de ronde deed was dat eentje wel eens een paar dames had bevredigd met de flesjes alcohol uit de minibar.quote:
Struikelde je daarover bij mij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookMaar als ik het zeg ben ik meestal een irritant kutwijf
Als je tussen de regels doorl eest staat er dat je gewoon gelijk hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat vind ik dus ookMaar als ik het zeg ben ik meestal een irritant kutwijf
Het was ook niet naar jou persoonlijk bedoeld, meer als een mogelijke verklaring van de manier waarop sommige mensen naar elkaar reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef Murmeli het volgende:
dat was ik niet!! ik vind mensen leuk en interessant. ben zelfs weer on speaking terms met mijn manager
Er zijn er maar weinig die een weekend Kluts volhouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dat duurt dus nog wel even. Ajax-F'noord.
Toch maar eerst Barcelona?.
Ja ok, maar hij deed net alsof "drank in mij" iets heel raars wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jongere jaren regelmatig gechauffeurd voor bekende DJ's. Eén van de verhalen die de ronde deed was dat eentje wel eens een paar dames had bevredigd met de flesjes alcohol uit de minibar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |