Hou op te miepen man, degene die de laatste post doet opent een nieuw topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..
en ik had daar niet het laatste antwoord maar een willekeurige vraag.
Als je Asimov bedoelde, die is al in '92 overleden. Het genre is fantasy, geen sf. Eerder komische fantasy.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef qonmann het volgende:
isamov ?
Oh, nouja dan had ikd at verkeerd begrepen anders had ik heus wel een nieuw topic geopend hoorquote:
Desondanks: -5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Lehme het volgende:
[..]
Oh, nouja dan had ikd at verkeerd begrepen anders had ik heus wel een nieuw topic geopend hoor
Correctie: zijn eerste twee boeken waren wel science-fiction: The Dark Side of the Sun en Strata. Maar hij is vooral bekend van een bepaalde komische fantasy-reeks, de naam daarvan laat ik nog even weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je Asimov bedoelde, die is al in '92 overleden. Het genre is fantasy, geen sf. Eerder komische fantasy.
Je weet best dat degene die de laatste post heeft ook een nieuw topic moet beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..
en ik had daar niet het laatste antwoord maar een willekeurige vraag.
hah dan sta ik op -2quote:
Heldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Lehme het volgende:
[..]
hah dan sta ik op -2
ahjo, dan doe ik hier niet meer aan mee
dat gezeik van jullie stelletje debielen hoef ik niet meer aan te horen.
Levenloze nerds.
Je bent best grappigquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Lehme het volgende:
[..]
hah dan sta ik op -2
ahjo, dan doe ik hier niet meer aan mee
dat gezeik van jullie stelletje debielen hoef ik niet meer aan te horen.
Levenloze nerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Jezelf quotenquote:
Branson? (wilde gok)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Correctie: zijn eerste twee boeken waren wel science-fiction: The Dark Side of the Sun en Strata. Maar hij is vooral bekend van een bepaalde komische fantasy-reeks, de naam daarvan laat ik nog even weg.
Nee. De eerste twee boeken uit zijn bekende reeks zijn The Colour of Magic en The Light Fantastic.quote:
Als je doorgaat met trollen ga ik de mod van dit forum inschakelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef Lehme het volgende:
Jongens het goede antwoord is Pratchett
ff opgezocht
Je noemt ons levenloos?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef Lehme het volgende:
Jongens het goede antwoord is Pratchett
ff opgezocht
Al gedaan. Laten we even wachten met spelen tot hij z'n ban krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als je doorgaat met trollen ga ik de mod van dit forum inschakelen
Ga ergens anders grappig zijn.
Wat een doorgewinterde draaideurcrimineel.quote:
qonmann +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
1600
Nah..wel uit zijn tijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Schmelzer?
Yep !quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Boer Koekoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |