Boeiend, wie niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Emimich het volgende:
Het is officieel: ik ben een proleet. Sommige nummers van Krezip kan ik waarderen.
sluiten maar.. 4-2quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef bloodysunday het volgende:
Poll: Er moet altijd ajax gerelateerd matriaal in de OP staan.Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kort, rood en pittig kapsel!![]()
![]()
Whut?quote:
90% van FOK, alhoewel ik dáár natuurlijk boven sta.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
Boeiend, wie niet.
Judge Judy?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
Hoe heet dat rechter wijf met die tieten?
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het enige echte logo half afgesneden.
Keeley Hazell. Als je die uit het OP-plaatje bedoelt, that is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
Hoe heet dat rechter wijf met die tieten?
Die kende jij toch? Of hoe kwam je ook alweer aan die site?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kwam 'm tegen bij m'n bladwijzers!
Wat verwacht je nou, dat iedereen ''oh, wat erg" begint te zeggen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
http://www.endandit.nl/sp(...)ijke-doodschop-video
0:57
AAAAAUW!!!!!!!!
Oh, man, je weet precies wat ik denk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou, dat iedereen ''oh, wat erg" begint te zeggen?
Je zit niet in PUB.
Mooi hequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit niet met mijn haar
Ja, maar daar heb ik een ijzer krultang voor nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi heen je kunt het toch wel krullen, eh, iedere dag
?
Oh wat erg!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
http://www.endandit.nl/sp(...)ijke-doodschop-video
0:57
AAAAAUW!!!!!!!!
Zo duur zijn ze niet tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik een ijzer krultang voor nodig.
Beter koop ik die vanavond gewoon.
Kunst en vliegwerkquote:
Klooopt! Ik heb mijn mama al weggestuurd om zwarte verf te halen.quote:
Jeetje mina! Gods alle jezus christus, flexican petje af. Het moet niet gekker worden! Wat een beat geweld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kunst en vliegwerk![]()
Wate en bazenmixtape. Die DJ elke keer tussendoor
!!
Als jij niet met me dansen wil vanavonnnndquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jeetje mina! Gods alle jezus christus, flexican petje af. Het moet niet gekker worden! Wat een beat geweld.
Jullie hebben maar 1 drogist in Spijkenisse?quote:
Zelfs wij hebben er minimaal 10.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 drogist in Spijkenisse?
Nee, maar mijn mama ging naar de drogist op akkerhof en daar hadden ze hem niet meer. Dus nu moet ik vanavond even in het centrum kijken bij een van de 5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 drogist in Spijkenisse?
Ja wij ook zoiets. Door heel Spijkenisse. Echt op de meest vreemde plekken zit er 1.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs wij hebben er minimaal 10.
Inderdaad. Met je lichte haren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en bovendien een goed begin van een levendige conversatie.
Tenenkrommend fout in ieder opzicht. Schaam jezelf.quote:
Een stel menopauzehoeren zingend over een dikke vrouw. Driewerf hulde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:
Tenenkrommend fout in ieder opzicht. Schaam jezelf.
Hey Stacey, see me care. Ik vond het leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een stel menopauzehoeren zingend over een dikke vrouw. Driewerf hulde.
Alsof jij handelingsbekwaam bent.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Stacey, see me care. Ik vond het leuk.
Wat de fuck heeft dat te maken met dat ik het leuk vond?quote:
Ik werd blond geboren dus ik ben er in ieder geval op vooruit gegaan.quote:
Puur om aan te geven welke waarde ik hecht aan je mening. Beter luister je naar de heldere geesten zoals ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
Wat de fuck heeft dat te maken met dat ik het leuk vond?
Als je doelde op Kempi, Kempi is als kanker. AC/DC heeft nog wat bereikt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Puur om aan te geven welke waarde ik hecht aan je mening. Beter luister je naar de heldere geesten zoals ik.
Hier valt gewoon serieus antwoord op te geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd blond geboren dus ik ben er in ieder geval op vooruit gegaan.
Klink ik enigszins verzuurd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:49 schreef Fascination het volgende:
Emimich, volgens mij heb jij een stevige beurt nodig.
Dilemma. Allebei hebben ze wel iets.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
Als je doelde op Kempi, Kempi is als kanker. AC/DC heeft nog wat bereikt.
Beter luister je Iggy Pop of The Doorsquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je doelde op Kempi, Kempi is als kanker. AC/DC heeft nog wat bereikt.
Ah, de topicwending naar de mijn-muzieksmaak-is-beter-dan-die-van-jou-discussie is nu definitief ingezet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef bloodysunday het volgende:
Beter luister je Iggy Pop of The Doors
Tim McGraw ftw.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat zou je wel kunnen stellen ja.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, de topicwending naar de mijn-muzieksmaak-is-beter-dan-die-van-jou-discussie is nu definitief ingezet.
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naast mouw-ophouder heb je nu ook ... broek-ophouders.
http://instantrimshot.com/
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:24 schreef IQM het volgende:
[..]
! Die link mag je alleen gebruiken bij hele flauwe woordgrapjes.
Ik luister ook naar Iggy Pop én The Doors. <3quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Cavia'squote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er komt een speelfilm met cavia's uit.
Waarschijnlijk ga ik daar heen.
"Cavia's die de wereld redden."
Al ~30 jaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:49 schreef Fascination het volgende:
Emimich, volgens mij heb jij een stevige beurt nodig.
The Caviator*quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er komt een speelfilm met cavia's uit.
Waarschijnlijk ga ik daar heen.
"Cavia's die de wereld redden."
http://instantrimshot.com/quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:24 schreef IQM het volgende:
[..]
! Die link mag je alleen gebruiken bij hele flauwe grapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |