Assimilatie is voor sukkeeeelsquote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef xminator het volgende:
Waarom jij niet dan?
Assimilatie![]()
Waar woon je dan?
EEY TURK MILLETI NERDE
Natuurlijk op barbeque, yoksa tadi olmaz....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Op barbecue? Als je kisir voor me kunt regelen
Hangt vanaf welke functie denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat voor vragen kan ik verwachten op een sollicitatie gesprek in de zorg?
Ja, wie niet..quote:
Nee, maar kofte kun je later krijgen, het is nu geen barbecue weer he XD. Kisir kun je nu wel maken. Je krijgt natuurlijk geen kant en klare, want kofte die ik jou geef, moet ik zelf ook van etenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk op barbeque, yoksa tadi olmaz....
Terwijl je bezig bent met maken van kofte ken je net zo goed tegelijk kisir maken niet zo veel verschil...
Of wilde jij kant en klare kofte geven![]()
[..]
Hangt vanaf welke functie denk ik.
Maar wat je kan verwachten denk ik;
Waarom wil je hier werken? Waarom wil je .... functie doen? Wat zijn je ambities? Waarom jij? Hoe ga je met mensen om?
Bla blaaa
Ooh gaan we met alle ''Turken op Fok!'' barbecueënquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar kofte kun je later krijgen, het is nu geen barbecue weer he XD. Kisir kun je nu wel maken. Je krijgt natuurlijk geen kant en klare, want kofte die ik jou geef, moet ik zelf ook van eten. Kunnen we misschien ook meteen een lammetje slachten
En die vragen, dat is het juist, het gaat helemaal nergens over. Waarom zou ik daar komen, om geld te verdienen, erg logisch toch
Cool, hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ooh gaan we met alle ''Turken op Fok!'' barbecueën![]()
Burakius is goed in slachten van lammetjes.
Ja, zulke vragen gaan in het algemeen nergens over. Maar je zal toch iets moeten verzinnen.
Net zoals met verslagen waarop je de vragen: wat heb je geleerd etc. ook altijd met bullshit beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |