Ooh ik dacht van die E heeft een speciale betekenis bijv. je echte naam begint met een E oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat is perongeluk gegaan en ik kan het niet aanpassen..
Nee, die reden heeft het niet, maar mijn echte naam begint wel met een E,quote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Ooh ik dacht van die E heeft een speciale betekenis bijv. je echte naam begint met een E oid.
Maar dat is dus niet zo
HEY! Had ik het toch juist!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, die reden heeft het niet, maar mijn echte naam begint wel met een E,
Dan komt het over alsof ik je aanbid, dat gaat me iets te verquote:Op maandag 15 juni 2009 17:53 schreef xminator het volgende:
''
Is voldoende....
p.s. ik heb altijd gelijk
Ok, als jij dat zo graag wil, ben diep geraaktquote:Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef xminator het volgende:
Jammer het wordt niets met jou![]()
Ga weg uit mijn topic.
Verdraai de rollen niet aub.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, als jij dat zo graag wil, ben diep geraakt
Hoooooppppppp je ken ook te ver gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij jaagt me hier weg, niet andersom
Je zei dat ik weg moest gaan uit jouw topic, je hebt WEL geprobeerd me weg te jagenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoooooppppppp je ken ook te ver gaan.
Je bent wel voor Fenerbahçe?
Oke dan is het goed, dan mag je blijven.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zei dat ik weg moest gaan uit jouw topic, je hebt WEL geprobeerd me weg te jagen![]()
Ben van huis uit voor Galatasaray, maar ben er helemaal niet mee bezig en weet er niets over
en dat beslis jijquote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, dan mag je blijven.
Anders kon het een exit betekenen voor je.
Ja dat ken ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
KEN het? Aaaaaah, dat wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |