Nog niet veel, ben pas net begonnen. Ik probeer me ook in de islam te verdiepen, ik interesseerde me er eerst totaal niet in. In de vakantie heb ik waarschijnlijk meer tijd om me erin te verdiepenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Slayage het volgende:
wat heb je zoal geleerd van je onderzoek dan?
Geluid doet het niet en er zijn geen comments, stomme boxenquote:
Hoe jong als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben de laatste tijd meer bezig met m'n afkomst, voor een deel beinvloedt door m'n omgeving, omdat iedereen een mening vormt in m'n omgeving over Turkije (qua partijen en verdere omstandigheden).
En omdat ik er niet heel veel over wist, ging ik eerst in een boek lezen over Turkije en later op internet informatie vergaren. Zo kwam ik op dit forum, waar topics zijn over Turkije en het verleden.
Toen ik op FOK! kwam was ik opzoek naar informatie over Mongolie, Azerbeidzjan, Turkije, Bosnie, Uygur etc. Ik wilde m'n eigen mening niet baseren op wat ik van m'n ouders heb meegekregen, want dat zou vreemd zijn (een bepaalde mening hebben, omdat je ouders die ook hebben).
En verder... ben ik erg jong
Als je geïnteresseerd bent in de Turkse volkeren kan ik je het boek Zonen van de veroveraars van Hugh Pope erg aanraden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog niet veel, ben pas net begonnen. Ik probeer me ook in de islam te verdiepen, ik interesseerde me er eerst totaal niet in. In de vakantie heb ik waarschijnlijk meer tijd om me erin te verdiepen
Kan ik deze ook in een boekhandel in Zaandam krijgen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in de Turkse volkeren kan ik je het boek Zonen van de veroveraars van Hugh Pope erg aanraden.Wat betreft boeken over de Islam raad ik je In de voetstappen van de Profeet van Tariq Ramadan en Islam: Geschiedenis van een wereldgodsdienst van Karen Armstrong aan.
Ik denk het wel. Het zijn populaire titels (van populaire auteurs), dus zullen ze vast wel te vinden zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan ik deze ook in een boekhandel in Zaandam krijgen?
Ooh ok, ben net jarig geweest, dan vraag ik die boeken ook nog welquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het zijn populaire titels (van populaire auteurs), dus zullen ze vast wel te vinden zijn.
Doe een schatting*quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze fout wordt meestal in de categorie 16 à 17 gemaakt
Alanyaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Ayca het volgende:
zal ik ook maar een plaatje posten voor het vakantie gevoel![]()
[ afbeelding ]
dit was in alanya
Tesekkur ederim, ne guzel soyledinquote:
Haha aardig hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:52 schreef Burakius het volgende:
Omg, ik hoop dat ik jullie niet tegenkom
hahahaha.
Ik heb jou sowieso al een aantal keren op het Lyceum gezien in het verleden en ik zag je ook nog in Poelenburg deze zomer na Kroatië - Turkije .quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:52 schreef Burakius het volgende:
Omg, ik hoop dat ik jullie niet tegenkom
hahahaha.
Wie weetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb jou sowieso al een aantal keren op het Lyceum gezien in het verleden en ik zag je ook nog in Poelenburg deze zomer na Kroatië - Turkije .![]()
Ten minste, volgens mij was jij die Burak..![]()
Nee, niets speciaals.. Ik heb gebarbecued met familie en een paar vrienden, maar dat was voor mij leuk genoeg hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Ayca het volgende:
over 2 maanden ben ik jarig![]()
maar ik weet niet wat ik moet doen, bbq ofzo? heb jij nog iets speciaals gedaan?
Haha ok :pquote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Ayca het volgende:
[..]ik reageerde op x die zei dat de koning was gekomen (haha ik zei gekomen )
ben zelf met het boek van ramadan bezig, de engelse versie, zeer zeker een aanraderquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in de Turkse volkeren kan ik je het boek Zonen van de veroveraars van Hugh Pope erg aanraden.Wat betreft boeken over de Islam raad ik je In de voetstappen van de Profeet van Tariq Ramadan en Islam: Geschiedenis van een wereldgodsdienst van Karen Armstrong aan.
Is er eigenlijk geen "uittrap" mogelijkheid, omdat wij hier niet mogen zijnquote:
??????quote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef xminator het volgende:
Jou naam begint dus met een E, moge dat duidelijk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |