Ik heb jou sowieso al een aantal keren op het Lyceum gezien in het verleden en ik zag je ook nog in Poelenburg deze zomer na Kroatië - Turkije .quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:52 schreef Burakius het volgende:
Omg, ik hoop dat ik jullie niet tegenkom
hahahaha.
Wie weetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb jou sowieso al een aantal keren op het Lyceum gezien in het verleden en ik zag je ook nog in Poelenburg deze zomer na Kroatië - Turkije .![]()
Ten minste, volgens mij was jij die Burak..![]()
Nee, niets speciaals.. Ik heb gebarbecued met familie en een paar vrienden, maar dat was voor mij leuk genoeg hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Ayca het volgende:
over 2 maanden ben ik jarig![]()
maar ik weet niet wat ik moet doen, bbq ofzo? heb jij nog iets speciaals gedaan?
Haha ok :pquote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Ayca het volgende:
[..]ik reageerde op x die zei dat de koning was gekomen (haha ik zei gekomen )
ben zelf met het boek van ramadan bezig, de engelse versie, zeer zeker een aanraderquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in de Turkse volkeren kan ik je het boek Zonen van de veroveraars van Hugh Pope erg aanraden.Wat betreft boeken over de Islam raad ik je In de voetstappen van de Profeet van Tariq Ramadan en Islam: Geschiedenis van een wereldgodsdienst van Karen Armstrong aan.
Is er eigenlijk geen "uittrap" mogelijkheid, omdat wij hier niet mogen zijnquote:
??????quote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef xminator het volgende:
Jou naam begint dus met een E, moge dat duidelijk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |