Okee. Een paar dingen vallen onder een grote noemer. Namelijk beheer. En VMware kan daar ook nog wel bij. Maar dan moet je ook nog kennis hebben van databases. Nou goed, dat kan dan ook nog wel, maar meestal is dat toch een aparte functie. Dan de volgende eis: Microsoft dynamics. Tuuurlijk iedereen heeft kennis van microsoft dynamics! En of het even erbij kan en netwerkbeheer ook geen aparte functie is, of je ook maar even de complete cisco infrastructuur erbij kan doen. En natuurlijk heeft iedereen kennis van mcafee epo, en dat je alles van telefonie weet is ook heel normaal.quote:1. Windows, general desktop management skills
2. Microsoft AD, WSUS
3. Microsoft Exchange server
4. Firewall and internet connectivity (Checkpoint)
5. VM Ware
6. SQL
7. Microsoft Dynamics ( Financials, CRM and TMS )
8. Cisco router and switches
9. local area network architecture
10. local area network protocols and diagnostic tools
11. Security knowledge, McAfee ePolicy
12. Telephony
Twee keer niks dus, het standaard geijkte voor een dubbeltje op de eerste rang verhaalquote:What we offer:
* An interesting and varied position in an international working environment
* A position within a motivated team of professionals
* Salary conform market rates and excellent fringe benefits
Waar bedrijven dus heel veel misbruik van maken, zoals je ziet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Muzz_ het volgende:
Personeel = Kostenpost
Het is dus efficiënt van hun om veel te vragen voor weinig, het is tenslotte crisistijd en mensen zijn wanhopig.
Wat een ontzettend domme reactiequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef TNA het volgende:
Wat een ontzettend dom topicAls bedrijven mensen voor een bepaald salaris vinden geef ik ze groot gelijk. Naarmate de vacature te lang open staat kunnen ze het salaris altijd nog verhogen.
Help, er stromen mensen door naar een ander bedrijf!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme reactieAls bedrijven menen in deze tijd voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en misbruik te maken van de economische situatie zijn die lui weer zo weg als de economie weer aantrekt. Alsof het principe van "laag beginnen en snel meer verdienen" uberhaupt nog geldt in deze tijd.
En als die lui dan na twee jaar weer kiezen voor een bedrijf dat wel normaal betaalt, krijgt het bedrijf alsnog de rekening gepresenteerd. Dan kunnen ze (terecht) dubbel en dwars gaan betalen voor iemand die weer helemaal nieuw is
+ brilletje + onverzorgd uiterlijk + nepfoto's van een getrainde beachboy in zijn fotoboekquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef Ritmo het volgende:
TS is nerd en IT'er.
favo fokker: de_boswachterquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef B.E.D het volgende:
[..]
+ brilletje + onverzorgd uiterlijk + nepfoto's van een getrainde beachboy in zijn fotoboek
Okee, dus jouw ict opleiding heeft je gebracht naar het niveau van MCSE, CCNA en telefoniebeheerder?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef genakt het volgende:
In de OP ik ben nu klaar met IT opleiding en ik kan wel alles wat in de OP staat van sommige dingen weet ik wat meer en sommige wat minder maar ik kan het wel
Eh... dat ben ik zelf hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef B.E.D het volgende:
[..]
+ brilletje + onverzorgd uiterlijk + nepfoto's van een getrainde beachboy in zijn fotoboek
Einz. Ik ben daarom ook om me heen aan het kijken naar iets andersquote:
Jij hebt geen humor, dus je mag helemaal niet lachen!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt geen humor, dus je mag helemaal niet lachen!
Nee, echt. Humor is wel verkrijgbaar bij mij. In pakjes van drie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |