Marokkaan steekt Marokkaan dood!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef Henk-B het volgende:
23-jarige Marokkaan dood gestoken
Reeds 0 reacties | reageer zelf
SCHAARBEEK - De 23-jarige Soffian is vrijdagnacht omgekomen na enkele dodelijke messteken tijdens een vechtpartij op straat. De dader werd aangehouden.
Op het kruispunt van de Lindestraat en Valckiersstraat vond omstreeks 23.30uur een hevige vechtpartij plaats op straat. Het slachtoffer, Soffian, kwam met zijn auto aanrijden en zag dat één van zijn vrienden aan het vechten was met een leeftijdsgenoot. Soffian parkeerde zijn wagen aan de kant en stapte onmiddellijk uit om zijn vriend ter hulp te schieten. De vechtpartij ontaardde toen Abderamane met Marokkaans paspoort plots een mes trok en het in de borst stak van Soffian. Het slachtoffer viel levenloos op de grond en bloedde hevig.
'Wij kwamen onmiddellijk ter plaatse en het 23-jarige slachtoffer werd in allerijl overgebracht naar het Brugmanziekenhuis in Schaarbeek. Om 2.45uur is Soffian gestorven aan zijn verwondingen in de borststreek. We konden de dader met het moordwapen oppakken. Het onderzoek moet uitwijzen of beide Marokkanen elkaar kenden of niet. Zowel Soffian als Abderamane zijn beiden zeer goed bekend bij onze diensten', reageert Roland Thibault van de politiezone Brussel-Noord. 'Ik kan wel bevestigen dat beiden geen lid zijn van een stadsbende. Gezien het verloop van de feiten wordt uitgesloten dat het gaat om een afrekening in het milieu van de Brusselse stadsbendes.'
Een deskundige van het Brussels parket kwam ook ter plaatse om zich te vergewissen van het precieze verloop van de vechtpartij. De 23-jarige dader van de dodelijke steekpartij blijft in de cel en staat ter beschikking van het Brussels parket.
Dit is, als ik de peilingen mag geloven, zo'n beetje de gemiddelde mening aan het worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef di0r1 het volgende:
Wat een ultra-rechts forum is dit soms eigenlijk...
Wat een onzin, als het twee provincialen waren geweest had ik eenzelfde commentaar geleverd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef di0r1 het volgende:
Wat een ultra-rechts forum is dit soms eigenlijk...
Nou, post een topic en plaats er weer hilarische smileys onder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat een onzin, als het twee provincialen waren geweest had ik eenzelfde commentaar geleverd.
Ik denk dat het cynisme hier mee te maken heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef pfaf het volgende:
Tering, wat triest zeg. Als een Nederlander tussen vechtende mensen komt verdient hij postuum een lintje en bellen Beatrix, Balkenende en de hele Geenstijlredacte de ouders plat, maar een Marokkaan sterft bij het sussen van een vechtpartij en het is leuk ofzo?
quote:Zowel Soffian als Abderamane zijn beiden zeer goed bekend bij onze diensten', reageert Roland Thibault van de politiezone Brussel-Noord
Het zullen echt enorme lieverdjes geweest zijn ja. Stelletje links kuthippies. Ze zullen je dochter daarna lekker verkrachten, denken jullie er dan net zo over?quote:Zowel Soffian als Abderamane zijn beiden zeer goed bekend bij onze diensten', reageert Roland Thibault van de politiezone Brussel-Noord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |