quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Iemand er al eens aan gedacht dat de ME de boel heeft uitgelokt? Dat gebeurd nog al eens kan ik je melden.
He maat, je bent niet grappig en je mag je caps wel uitzetten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
WAT, BEN JIJ OOK ZO'N KUTNEDERLANDER SOMS DAT JE OPKOMT VOOR DIE KUTNEDERLANDERS?
Besef je wel dat er mensen zijn die inhoudelijk echt op die manier posten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef cheqy het volgende:
Er zit er eentje zich compleet belachelijk te maken hier.
Volgens mij haal je stormfront en fok! door elkaar. Dat jij een beetje door aan het draaien bent na het verschijnen van die KEIHARDE FEITEN, kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Besef je wel dat er mensen zijn die inhoudelijk echt op die manier posten.
Soms is er maar weinig verschil.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens mij haal je stormfront en fok! door elkaar.
Oorzaak, gevolg. Eigen schuld, dikke bult.quote:
Racisten die blaten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oorzaak, gevolg. Eigen schuld, dikke bult.
etc etc..
O jawel, en imo is dat vaak (let op, ik zei vaak) terecht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Besef je wel dat er mensen zijn die inhoudelijk echt op die manier posten.
Oh nee, ik ben geen rascist, ik haat niemand om zijn afkomst, geloof of kleur. Al waren het Zweedse wijven met dikke tieten, moesten ze nog aangepakt worden als ze overlast bezorgen.quote:
Oh dan is het "terecht".quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef cheqy het volgende:
[..]
O jawel, en imo is dat vaak (let op, ik zei vaak) terecht.
Behalve dat ik troll en die personen waar je het over het hebt serieus zijn.quote:Maar nu gaan lopen trollen omdat er een keer een groepje Nederlanders over de scheef gaat (wat verhoudingsgewijs minder voorkomt) geeft aan dat je geen haar beter bent.
Een tikfout, maar goed, inhoudelijk was je er natuurlijk een beetje van onder de indruk, dat snap ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is een rascist? Vuile allochtoon, leer Nederlands.
Tikfout, whahah.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een tikfout, maar goed, inhoudelijk was je er natuurlijk een beetje van onder de indruk, dat snap ik.
Uitgeluld, duidelijk. En nu weer lekker burgers flippenquote:
Maar nee hoor, van racisme is er geen sprake.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Stop toch met lullen tegen dat stuk beton. Binnenkort kan ie z'n koffers pakken.
NEE DEBIEL! Dat is geen racisme! Kolore wat ben jij dom... niet normaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar nee hoor, van racisme is er geen sprake
Pak je koffers maar zegt hij natuurlijk omdat het bijna vakantietijd is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE DEBIEL! Dat is geen racisme! Kolore wat ben jij dom... niet normaal.
Maakt het wat uit verder?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus het was echt een tikfout en geen vaak gemaakte spelfout?
Dus?! Als je iemand weg wil hebben is het racisme?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pak je koffers maar zegt hij natuurlijk omdat het bijna vakantietijd is?
Na 10 posts in dit topic was ik ook wel klaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het wat uit verder?.
En ja, het is een tikfout, ik ben op heel weinig taalfouten te betrappen, ga mijn 85000 posts maar na.
Niet eromheen lullen, als je iemand omwille van zijn afkomst het land uit wil hebben is dat inderdaad racisme. Ik snap het niet he, de meeste mensen zijn er wel over eens dat racisme fout is, dat blijkt ook uit het feit dat de meeste mensen niet als racist bekend willen staan, maar toch weerhoudt dat veel mensen er niet van om zich racistisch te gedragen of racistische opmerkingen te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus?! Als je iemand weg wil hebben is het racisme?
Je negeert HEEL toevallig even de uitlegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet eromheen lullen, als je iemand omwille van zijn afkomst het land uit wil hebben is dat inderdaad racisme. Ik snap het niet he, de meeste mensen zijn er wel over eens dat racisme fout is, dat blijkt ook uit het feit dat de meeste mensen niet als racist bekend willen staan, maar toch weerhoudt dat veel mensen er niet van om zich racistisch te gedragen of racistische opmerkingen te maken.
Hoe zit dat nou?
Omdat je een niet-relevant voorbeeld erbij haalt. Het gaat niet om "stel dat" of "als dit", maar om iemand het land uit willen hebben omwille van zijn afkomst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je negeert HEEL toevallig even de uitleg.
Het is een "niet relevant voorbeeld" allochtoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Omdat je een niet-relevante voorbeeld erbij haalt. Het gaat niet om "stel dat" of "als dit", maar om iemand het land uit willen hebben omwille van zijn afkomst.
Armaloser mag ook best zelf uitleggen waarom ik mijn koffers moet pakken hoor, dan is een eventueel misverstand uit de lucht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een "niet relevant voorbeeld" allochtoon.
Dat heeft HW al uitgelegd koeiekut!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Armaloser mag ook best zelf uitleggen waarom ik mijn koffers moet pakken hoor, dan is een eventueel misverstand uit de lucht.
Het zou mij dan ook verbazen als je er voor uit zou komen. Het is nu uiteraard je stopzin, iedereen die kut en kloot moet het land uit zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heeft HW al uitgelegd koeiekut!
Niet vanwege je afkomst maar vanwege het gekut en gekloot. Daarom!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef Nielsch het volgende:
Vooral Armageddon, onze voetbaltokkie met down-syndroom, heeft hier een handje van.![]()
![]()
![]()
Dat zal ze leren, die Joden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oorzaak, gevolg. Eigen schuld, dikke bult.
etc etc..
Krijg jij lekker de kanker grachtmongool.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor, daar hebben we het weer, het typische commentaar van trieste voetbaltokkies: "De ME heeft het uitgelokt...![]()
![]()
"
Ten eerste geloof ik daar geen fuck van, omdat die mongolide voetbaltokkies keer op keer hebben bewezen zich te pas en te onpas als idiote apen te moeten gedragen en ten tweede, ALS de ME het al uitgelokt heeft, wat ben je dan voor een triest, laag en bijzonder sneu figuur dat je je zo laat kennen.![]()
Vooral Armageddon, onze voetbaltokkie met down-syndroom, heeft hier een handje van.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg jij lekker de kanker grachtmongool.
Mensen die zich geen Nederlander voelen, de samenleving proberen op te blazen en niet mee willen doen. Die gasten mogen wat mij betreft zo snel mogelijk het land uit ja. Als jij je aan de wet houdt en gewoon mee wil doen in dit land zou je in theorie mijn beste vriend kunnen worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het zou mij dan ook verbazen als je er voor uit zou komen. Het is nu uiteraard je stopzin, iedereen die kut en kloot moet het land uit zeker?
Of toch niet?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe ff niet zo grof! Je bent inderdaad geen racist, je bent gewoon lomp.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Loooooooool!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Dat jou nou AIDS hebt van anale bumbumsex met Haagse Sjonnie hoeft nog niet te betekenen dat iedereen dood moet![]()
[ afbeelding ]
Marokkaan steekt Marokkaan dood!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef Henk-B het volgende:
23-jarige Marokkaan dood gestoken
Reeds 0 reacties | reageer zelf
SCHAARBEEK - De 23-jarige Soffian is vrijdagnacht omgekomen na enkele dodelijke messteken tijdens een vechtpartij op straat. De dader werd aangehouden.
Op het kruispunt van de Lindestraat en Valckiersstraat vond omstreeks 23.30uur een hevige vechtpartij plaats op straat. Het slachtoffer, Soffian, kwam met zijn auto aanrijden en zag dat één van zijn vrienden aan het vechten was met een leeftijdsgenoot. Soffian parkeerde zijn wagen aan de kant en stapte onmiddellijk uit om zijn vriend ter hulp te schieten. De vechtpartij ontaardde toen Abderamane met Marokkaans paspoort plots een mes trok en het in de borst stak van Soffian. Het slachtoffer viel levenloos op de grond en bloedde hevig.
'Wij kwamen onmiddellijk ter plaatse en het 23-jarige slachtoffer werd in allerijl overgebracht naar het Brugmanziekenhuis in Schaarbeek. Om 2.45uur is Soffian gestorven aan zijn verwondingen in de borststreek. We konden de dader met het moordwapen oppakken. Het onderzoek moet uitwijzen of beide Marokkanen elkaar kenden of niet. Zowel Soffian als Abderamane zijn beiden zeer goed bekend bij onze diensten', reageert Roland Thibault van de politiezone Brussel-Noord. 'Ik kan wel bevestigen dat beiden geen lid zijn van een stadsbende. Gezien het verloop van de feiten wordt uitgesloten dat het gaat om een afrekening in het milieu van de Brusselse stadsbendes.'
Een deskundige van het Brussels parket kwam ook ter plaatse om zich te vergewissen van het precieze verloop van de vechtpartij. De 23-jarige dader van de dodelijke steekpartij blijft in de cel en staat ter beschikking van het Brussels parket.
idd ... buitenlandersquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
Stigmatisering van Nederlanders. Het gaat hier om Friezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |