Naar aanleiding van dit nieuwsbericht op de FP:
14-jarige mag je neuken, niet zoenenquote:
Een bizarre situatie bij de zuiderburen. Een 20-jarige jongen die vorig jaar een seksuele relatie had met een veertienjarig meisje, wordt aangeklaagd wegens zoenen.
Opmerkelijk, omdat hij niet aangeklaagd kan worden voor naar bed gaan met het meisje. Overigens gebeurde zowel het zoenen als het neuken in volledige toestemming van het meisje zelf en ook de moeder vond het prima. Pas toen de gescheiden vader zich er mee gingt bemoeien kwam de aanklacht.
De Belgische wet zegt dat een veertienjarige toestemming kan geven voor een seksuele relatie maar niet voor zoenen en strelen. Dat kan pas vanaf haar (of zijn) zestiende jaar. De rechtbank heeft de situatie voorgelegd aan het Belgische Grondwettelijk Hof en beslist dan pas of de jongen vervolgd kan worden voor aanranding.
Wtf echt?

Dus als je daar zo'n smatje penetreert moet je ervoor zorgen haar niet aan te raken, want dat zou als strelen opgevat kunnen worden en dan word je vervolgd.
Tevens een shout-out naar de Nederlandse regering: neem dit ook even op in onze wetboeken jah.

Hier kon je trouwens ook tot in 1999 gerust een 12 jarige neuken, wat zelfs ik te fur vind.

Maar daarna werd het gebaseerd op een EU richtlijn (geen wet overigens, maar Nederland moest weer eens de braverik uithangen

), en is het 16 jaar geworden. Terwijl je in Spanje nu gewoon legaal een 13-jarige kunt neuken.

Dus lieve Fokkers, stem even voor EU-samenwerking dat wij dat hier ook krijgen

, ik mag niet stemmen.
![]()
Plus pic omdat ik haar zou geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lakitu op 04-06-2009 14:05:41 ]
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_