abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69718531
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Pavlovje het volgende:
Vanaf 1 september 1e jaars Gezondheidswetenschappen. Ik kan echt niet wachten!
Nou geef mij maar een eindeloze vakantie.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:11:35 #27
230806 Pavlovje
Does it ring a bell?
pi_69718772
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef Rejected het volgende:

[..]

Nou geef mij maar een eindeloze vakantie.
Ik heb een jaar psychologie gestudeerd. Dat is door de 'moeilijkheidsgraad' ruwweg hetzelfde als een eindeloze vakantie.
pi_69770638
Met een beetje mzzl ook voor mij de VU komend schooljaar. Ben nu druk op zoek naar een kamer maar dat valt niet mee. Wil wel een beetje centraal.. iemand nog wat vrij? Ben heul gezellig enzo
-
-
pi_69771570
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:31 schreef Tallz het volgende:
Met een beetje mzzl ook voor mij de VU komend schooljaar. Ben nu druk op zoek naar een kamer maar dat valt niet mee. Wil wel een beetje centraal.. iemand nog wat vrij? Ben heul gezellig enzo
Iedereen wilt centraal, het is heel veel geluk hebben iets centraal te vinden en het te houden (prijzen zijn hoog). Als je het via studentenwoningenweb.nl enzo doet kun je wel een goeie 5-6 jaar wachten voor je in een mooi huisje in centraal zit en dan moet je maar nog een reden ervoor hebben.

Als je van ver komt, krijg je wel voorrang, maar kdenk niet dat je moet hopen op het meest ideale plekje. Ik weet ff niet meer precies waar de mensen die ik ken nu zitten (die van ver kwamen), maar blijkbaar gaat dat wel.
pi_69778173
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:13 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Iedereen wilt centraal, het is heel veel geluk hebben iets centraal te vinden en het te houden (prijzen zijn hoog). Als je het via studentenwoningenweb.nl enzo doet kun je wel een goeie 5-6 jaar wachten voor je in een mooi huisje in centraal zit en dan moet je maar nog een reden ervoor hebben.

Als je van ver komt, krijg je wel voorrang, maar kdenk niet dat je moet hopen op het meest ideale plekje. Ik weet ff niet meer precies waar de mensen die ik ken nu zitten (die van ver kwamen), maar blijkbaar gaat dat wel.
ja inderdaad het is absoluut lastig maar het is wel mogelijk en ik heb nog ergens anders een kamer op dit moment. Viavia maak je vaak nog wel eens kans. Vandaar dat ik het hier maar eens vraag.
-
-
pi_69795285
Meld! Ben en blijf voorlopig 1e jaars economie hier
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  zondag 7 juni 2009 @ 17:42:07 #32
173548 nicoo
sg geil
pi_69800240
Als het goed is begin ik volgend jaar met mijn eerste jaar biomedische wetenschappen.

Kunnen jullie wat vertellen over de vu? Ben je tevreden over de vu waarom wel waarom niet? Zijn er hier andere biomedische wetenschappen studenten? Hoe bevalt het?
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_69801458
Binnenkort dus eerstejaars Psychologie
  zondag 7 juni 2009 @ 18:30:30 #34
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69801519
Sorry allen, ik kan mijn post niet meer updaten...
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69807536
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef di0r1 het volgende:
Sorry allen, ik kan mijn post niet meer updaten...
Belachelijk!

(ik hoor er toch nog niet officieel bij, dus ik zeg niks)
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:58:38 #36
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70766722
Ik had een tijd terug tentamen (vorige week maandag). Wat denk je? Staan er twee klerenkasten met oortje en al in de TenT .

Volgens mij kwamen zij niet voor ons; want zij stonden een beetje in de gang niets te doen...Maar het was echt slecht. Toen ik naar binnen ging leek het net of ik uitging vanwege hen.
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:59:39 #37
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70766742
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef nicoo het volgende:
Als het goed is begin ik volgend jaar met mijn eerste jaar biomedische wetenschappen.

Kunnen jullie wat vertellen over de vu? Ben je tevreden over de vu waarom wel waarom niet? Zijn er hier andere biomedische wetenschappen studenten? Hoe bevalt het?
Ik ben tevreden over de VU. Maar om nou echt een goed oordeel te geven, kan ik niet omdat ik alleen op die universiteit heb gestudeerd.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:17:28 #38
148059 Pritt
Atheïst
pi_70769096
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:58 schreef di0r1 het volgende:
Ik had een tijd terug tentamen (vorige week maandag). Wat denk je? Staan er twee klerenkasten met oortje en al in de TenT .

Volgens mij kwamen zij niet voor ons; want zij stonden een beetje in de gang niets te doen...Maar het was echt slecht. Toen ik naar binnen ging leek het net of ik uitging vanwege hen.
Die zijn er om mensen die te laat zijn tegen te houden.
Heb al eens een meisje huilend voor de deur gezien omdat ze een paar minuutjes te laat was.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juli 2009 @ 09:55:38 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70769864
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:17 schreef Pritt het volgende:

[..]

Die zijn er om mensen die te laat zijn tegen te houden.
Heb al eens een meisje huilend voor de deur gezien omdat ze een paar minuutjes te laat was.
Ik heb ook genoeg vloekende mensen langs zien komen . .

Wel een beetje overbodig, ik heb er al met een commissie over gesproken. Ik heb gezegd dat ze een tweede toegangsmoment om 9.00 moeten doen voor alle laatkomers. Heb je nog maar 1x dat mensen binnen kunnen komen lopen.

PS. moet dit topic niet eens centraal ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 09:57:59 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70769913
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef borisz het volgende:

[..]
ik laat het soms wat bovenin zweven om mensen een beetje te trekken, propedeuse studenten en dergelijke.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:22:15 #41
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70778687
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik heb ook genoeg vloekende mensen langs zien komen . .

Wel een beetje overbodig, ik heb er al met een commissie over gesproken. Ik heb gezegd dat ze een tweede toegangsmoment om 9.00 moeten doen voor alle laatkomers. Heb je nog maar 1x dat mensen binnen kunnen komen lopen.

Wel minder. Ze moeten gewoon 'deel 1' van de TenT openlaten en dan studenten die te laat komen (max. een half uur) daar plaats laten nemen (dan komen zij natuurlijk wel in één keer binnen).
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:26:11 #42
148059 Pritt
Atheïst
pi_70778868
Zit onderhand trouwens op 144 ECTS, nog maar klein beetje te gaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70783389
Als ze opschiete met nakijken en melden bij TIS heb ik 183
pi_70785276
Ik zit op 65 na 't eerste jaar
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:30:25 #45
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_70787444
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef Dylanesque het volgende:
Ik zit op 65 na 't eerste jaar
En hoe heb je dat gedaan?
pi_70788354
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef di0r1 het volgende:

[..]

En hoe heb je dat gedaan?
Ik doe Literatuurwetenschap, maar daar moet je een tweede major bij kiezen. Ik had de eerste periode een verkeerde keuze gemaakt, maar heb wel het tentamen van het bijbehorende vak gehaald. In een latere herkansingsperiode mocht ik toen het tentamen maken van het gemiste vak dat ik dus eigenlijk had willen doen zonder de colleges bijgewoond te hebben, en gelukkig gehaald
pi_71052282
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef di0r1 het volgende:

[..]

Vraagje: Wat vinden jullie van de collegezaal KC-137 (WN)? Ik vind dat echt de vervelendste collegezaal die er is. Terwijl ik de collegezalen in het hoofdgebouw (4A-00 bijv.) veel beter vind geworden na de renovatie!
Ben vandaag op school geweest, KC-137 wordt nu ook gerenoveerd (het hele WN gebouw trouwens -.- bijna overal op de eerste 2 etages waar ik heen liep waren er renoveringen). KC-137 krijgt nu van die kussens ofzo om die stoelen wat een stuk beter zit Heb er op gezeten Maar sowieso vond ik het eigenlijk geen vervelende zaal

In ieder geval, heb sinds gister de eerste 60 studiepunten en ben met grote kans student-assistent volgend jaar Is er trouwens iets als een propedeuse op de VU? Volgens mij krijgen we na het afsluiten van het eerste jaar niet zoiets of wel?
pi_71053683
Ik wacht nog altijd op resultaat van 1 vak dat me mijn bul oplevert, vent is zeker op vakantie ofzo zucht
  vrijdag 17 juli 2009 @ 02:40:08 #49
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71053738
Tvp.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:58:02 #50
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_71059291
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Irving het volgende:

[..]

Ben vandaag op school geweest, KC-137 wordt nu ook gerenoveerd (het hele WN gebouw trouwens -.- bijna overal op de eerste 2 etages waar ik heen liep waren er renoveringen). KC-137 krijgt nu van die kussens ofzo om die stoelen wat een stuk beter zit Heb er op gezeten Maar sowieso vond ik het eigenlijk geen vervelende zaal

In ieder geval, heb sinds gister de eerste 60 studiepunten en ben met grote kans student-assistent volgend jaar Is er trouwens iets als een propedeuse op de VU? Volgens mij krijgen we na het afsluiten van het eerste jaar niet zoiets of wel?
NIccee! Maar helaas, er is niks geregeld voor propedeuses. Geen papiertje, geen feestje, niks. Je krijgt alleen in TIS een vermelding "[opleiding] Jaar 1 afgerond" met als cijfer een "V". Wat voor assistentschap gaat het om?

En inderdaad, ik had ook al opgemerkt dat ze het WN gebouw aan het opknappen waren vorige week. De bovenste verdiepingen zijn al überhip, met allemaal hangplekken, stilteruimten en laptopwerkplekken. Mogen ze van mij ook wel in het hoofdgebouw doen.
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 02:35 schreef koffiegast het volgende:
Ik wacht nog altijd op resultaat van 1 vak dat me mijn bul oplevert, vent is zeker op vakantie ofzo zucht
Bekend probleem... vaak hebben die docenten het cijfer wel naar de administratie gestuurd, maar zetten ze het niet even op BB. Maar die administratie is ontzettend traag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')