quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef di0r1 het volgende:
Ik had dus dinsdag tentamen, maar helemaal geen klerenkasten o.i.d.
Wij mochten alleen het eerste gehele uur en het laatste gehele uur niet naar de wc.
Gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef Rejected het volgende:
Onze tentamens duren 2 uur. Daar heb ik dus niet zoveel aan.
Inmiddels tweedejaars econoom, maar voor het gemak mag je best derdejaars invullen aangezien ik dat over een maandje ben.
Inmiddels sta je er tussen, hoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Pritt het volgende:
Pff ik sta niet in de lijst.
4e jaars Bedrijfskunde, bijna 5e.
Opgelost.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Riro het volgende:
Ik studeer geen pedagogiek meer, maar psychologie.Na de zomer 2e jaars.
En ik sta 2 keer in het lijstje.
Vind KC-137 wel prima hoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Opgelost.
Vraagje: Wat vinden jullie van de collegezaal KC-137 (WN)? Ik vind dat echt de vervelendste collegezaal die er is. Terwijl ik de collegezalen in het hoofdgebouw (4A-00 bijv.) veel beter vind geworden na de renovatie!
Succes!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef koffiegast het volgende:
vanavond ik en armon (r-mon) hopelijk ons laatste examen voor de bachelor.
Logica!
Halen is bijna zeker dat ik me bul heb, hopelijk geldt dat ook voor armon!
Gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb al een weekje zomervakantie
Ik kan ook wel in de lijst trouwens, zet me dan maar neer als 2ejaars Literatuurwetenschap aangezien ik net 't eerste jaar achter de rug heb
De Bunker noemen wij die altijd, omdat we vermoeden dat je een nucleaire oorlog kunt overleven als je daar gaat zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef Pritt het volgende:
KC137 is gewoon smerig en oud. Bovendien zijn de TL lampen irritant, typische collegezaal dus.
Ik kom daar vrij vaak om even rond te spitten in de medische bibliotheek. Ziet er best goed uit. Even kijken hoe ver ze zijn na de vakantie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef di0r1 het volgende:
Iemand al het VU-ziekenhuis gezien? De buitenkant is behoorlijk veranderd; een verbetering naar mijn mening.
Nou geef mij maar een eindeloze vakantie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Pavlovje het volgende:
Vanaf 1 september 1e jaars Gezondheidswetenschappen. Ik kan echt niet wachten!
Ik heb een jaar psychologie gestudeerd. Dat is door de 'moeilijkheidsgraad' ruwweg hetzelfde als een eindeloze vakantie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef Rejected het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een eindeloze vakantie.
Iedereen wilt centraal, het is heel veel geluk hebben iets centraal te vinden en het te houden (prijzen zijn hoog). Als je het via studentenwoningenweb.nl enzo doet kun je wel een goeie 5-6 jaar wachten voor je in een mooi huisje in centraal zit en dan moet je maar nog een reden ervoor hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:31 schreef Tallz het volgende:
Met een beetje mzzl ook voor mij de VU komend schooljaar. Ben nu druk op zoek naar een kamer maar dat valt niet mee. Wil wel een beetje centraal.. iemand nog wat vrij? Ben heul gezellig enzo
ja inderdaad het is absoluut lastig maar het is wel mogelijk en ik heb nog ergens anders een kamer op dit moment. Viavia maak je vaak nog wel eens kans. Vandaar dat ik het hier maar eens vraag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:13 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Iedereen wilt centraal, het is heel veel geluk hebben iets centraal te vinden en het te houden (prijzen zijn hoog). Als je het via studentenwoningenweb.nl enzo doet kun je wel een goeie 5-6 jaar wachten voor je in een mooi huisje in centraal zit en dan moet je maar nog een reden ervoor hebben.
Als je van ver komt, krijg je wel voorrang, maar kdenk niet dat je moet hopen op het meest ideale plekje. Ik weet ff niet meer precies waar de mensen die ik ken nu zitten (die van ver kwamen), maar blijkbaar gaat dat wel.
Belachelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef di0r1 het volgende:
Sorry allen, ik kan mijn post niet meer updaten...
Ik ben tevreden over de VU. Maar om nou echt een goed oordeel te geven, kan ik niet omdat ik alleen op die universiteit heb gestudeerd.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef nicoo het volgende:
Als het goed is begin ik volgend jaar met mijn eerste jaar biomedische wetenschappen.
Kunnen jullie wat vertellen over de vu? Ben je tevreden over de vu waarom wel waarom niet? Zijn er hier andere biomedische wetenschappen studenten? Hoe bevalt het?
Die zijn er om mensen die te laat zijn tegen te houden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:58 schreef di0r1 het volgende:
Ik had een tijd terug tentamen (vorige week maandag). Wat denk je? Staan er twee klerenkasten met oortje en al in de TenT.
Volgens mij kwamen zij niet voor ons; want zij stonden een beetje in de gang niets te doen...Maar het was echt slecht. Toen ik naar binnen ging leek het net of ik uitging vanwege hen.
Ik heb ook genoeg vloekende mensen langs zien komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die zijn er om mensen die te laat zijn tegen te houden.
Heb al eens een meisje huilend voor de deur gezien omdat ze een paar minuutjes te laat was.
ik laat het soms wat bovenin zweven om mensen een beetje te trekken, propedeuse studenten en dergelijke.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
PS. moet dit topic niet eens centraal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |