* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die de ignore functie ook aan hebben?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..
Kom maar ff liggen dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik deel niet uit... ik wil ontvangen
sluit ik me bij aan....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
* kwaakvaak ook beetje...quote:
raar is dat he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak ook beetje...
Heb nog wel wat te doen... maar ging zin om het te gaan doen. Liever nog beetje relaxen.. Nu kan het nog..
Maandag weer werken na bijna 6 weken betaald luieren en niks doen.. (wat ook nodig was ook overigens, uwe kwaker was tikje over gestressed enzo)
Hey, je omschrijft mijn fokdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik lulde ook maar wat.
die van iedereen denk ik... in ieder geval wel die van mijquote:
Zou je wel willen weten zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten zeker?
jij dan?
die kan ik heul fout interperteren...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???
zijn er weer 2 mensen blij....
ikwerk intussen wel ff door
Same herequote:
you give me a massage... then i'll give you a very very special massagequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....
liever eerst geven dan nemen...
want andersom heb ik er geen zin meer in als ik lig te genieten
I want happy ending!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
you give me a massage... then i'll give you a very very special massage
Hou je van lavendelquote:
dat probeer ik zelf ook zo min mogelijk te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here.
Nou ok, soms post ik wel eens iets nuttigs, maar niet zo bijster veel.
define happy endingquote:
Klinkt als.... wat doe jij zaterdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
you give me a massage... then i'll give you a very very special massage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |