En datquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:37 schreef MaGNeT het volgende:
Sinds gisteren weer een verse APK
Wel wat aan gesleuteld ivm remmen en schokdempers.
Verslag met foto's is weer te vinden op:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=532837#532837
Ik was voor de 2 complete veerpoten 75 euro kwijt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja. Schokdempers zijn natuurlijk niet heel duur, en hoeveel schijven denk je nog op te gaan maken gedurende het leven van deze 740?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik was voor de 2 complete veerpoten 75 euro kwijt.
En hoeveel remschijven? Tsja... Ik rij zo'n 25.000 - 30.000 per jaar en wil toch nog 20 jaar met deze auto toe kunnen. Dan is het niet zo gek om alle lagers te smeren en vooruit te kijken
[ afbeelding ]
Nee, jij moet in de eigenlijk-boeien-me-volvo's-geen-ruk-want-financieel-is-een-fucking-prius-veel-voordeliger-categorie. Neem een voorbeeld aan Magnetquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef bluebit het volgende:
uhm, met pijn in mijn hart, moet ik uit de lijst volvo rijders verwijderd worden.
(misschien een extra categorie: ex-volvorijders -en wellicht in de toekomst weer-)
Aangepast, klopt dat zo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef bluebit het volgende:
uhm, met pijn in mijn hart, moet ik uit de lijst volvo rijders verwijderd worden.
(misschien een extra categorie: ex-volvorijders -en wellicht in de toekomst weer-)
Mee eens. Vind dat blauw zelfs te uitbundigquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vind het overigens erg jammer dat het logo zo groot op de grille staat tegenwoordig, ik vind oude stijl toch net iets mooier.
Je kan mijn foto pakken uit het vorige topicquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien een idee om foto's aan te leveren en die er bij te zetten als klikbare thumbnail?
Stond ie op hetzelfde weggetje als de mijne voor die foto?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef ErikN het volgende:
Sinds vandaag heb ik ook weer een auto. Een volvo 440. Hopen dat deze langer dan een half jaar meegaat en ik ben tevreden.
[ afbeelding ]
http://www.eriknijland.nl/volvo440/
500 euroquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:49 schreef r8ality het volgende:
Wat heb je ervoor betaald?
Hehe, lijkt er wel verdacht veel op. Net opgehaald in Amsterdam. Die foto's zijn iig niet daar in de buurt gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stond ie op hetzelfde weggetje als de mijne voor die foto?
Prima prijsquote:
Die van mij komt uit stompetoren of all placesquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:54 schreef ErikN het volgende:
[..]
500 euro
[..]
Hehe, lijkt er wel verdacht veel op. Net opgehaald in Amsterdam. Die foto's zijn iig niet daar in de buurt gemaakt.
Spoiler is origineel, met 3e remlicht erin..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef r8ality het volgende:
Whehe, is dat een originele spoilert? Dan zeg ik, omlaag met dat ding en BBS-en eronder.
Oeh, fabriekscruisecontrolquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:22 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Spoiler is origineel, met 3e remlicht erin..
Dit geval heeft alle opties, behalve de elektrische bedienbare passagiersstoel..
Alleen de elektrisch verstelbare stoel is ontspoord op de achterste stand, dus binnenkort even losmaken.. Maar voor mijn lange benen moet hij toch op de achterste stand dus maakt opzich niet uit, maar wel leuker als je kunt schuiven natuurlijk..quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oeh, fabriekscruisecontrol. Werkt alles ook nog?
.
Checkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik graag erbij met C30, zie vorige topic voor de foto's
Vergeleken met de oude bakstenen is het natuurlijk een heel andere auto.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)ft-gespot#post-29375
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort maar op hyundai overschakelen want de volvo's beginnen er nu koreaans uit te zien![]()
![]()
![]()
De huidige C70 is verschrikkelijk mooi, deze overduidelijk niet.
http://link.marktplaats.nl/256432725quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Klonk het volgende:
Hoi lieve Volvo fans
Opgegroeid in Daf 66 en later Volvo 343 en 340 wil ik eigenlijk ook weer een leuk cheap ass ding hebben, iemand goeie tips voor betrouwbare (volvo handelaren) waar ik voor 500/600 euro een leuke 343/340 kan scoren of zijn dat alweer youngtimers aan het worden met bijbehorende prijzen..
Ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Mooie S40 op het oog: Klik hier.
Zit alleen te twijfelen over de km-stand (en de prijs die vrij laag is). 215k is op zich voor een Volvo niet schrikbarend veel, maar je moet 'm wel onderhouden en dat kan ik zelf niet, moet echt naar de garage daarvoor. Wat zijn jullie nou ongeveer per jaar kwijt aan onderhoud, en zijn dat zelfklusprijzen, of prijzen bij de universele garage of de dealer? Dit omdat ik er zo'n 20 à 30 per jaar mee wil gaan rijden, en vooral komend jaar moet het ding retebetrouwbaar zijn, aangezien ik zes dagen per week ervan afhankelijk ben voor werk en stage.
Ietsie groterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag met een nog grotere Volvo gereden..
[ afbeelding ]
En toen toch maar besloten om mijn Volvo in te ruilen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |