juh.. we hebben er ook dit jaar weer werk van gemaakt, door naar de opleidingscommissie te schrijven, naar de studiecoordinator, etc. Ze zijn het er allemaal ' mee eens ', maar er gebeurt gewoon niets..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Pff.. Naar is dat zeg! En als je er nu echt drie weken van 13:00 tot 23:30 aanzit? Herhalen, herhalen, herhalen?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb een grote stap genomen. Ik ben naar de decaan gegaan. En daar zag ik ZO tegen op! Maar als het goed is gaat het goed komen.. Of deels
3:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef neen het volgende:
Je hebt nog een maand Moblo, hoeveel verschillende onderwerpen moet je onder de knie hebben voor het tentamen?
inderdaad! Heel goed! Dat is een moeilijke stap (heb m zelf ook genomen dit jaar) en het is goed voor je gemoedsrustquote:
Dat is wel een lompe reactie van hem, maar bij ons is dat ook min of meer normaal dat we elkaar aanspreken op dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh.. we hebben er ook dit jaar weer werk van gemaakt, door naar de opleidingscommissie te schrijven, naar de studiecoordinator, etc. Ze zijn het er allemaal ' mee eens ', maar er gebeurt gewoon niets..
Dit jaar hebben ze een contactgestoorde docent aangesteld (elk jaar is er weer een andere docent) en dat wisten ze van te voren, dat hij niet zo sociaal was
![]()
Toen ik vroeg, bij een college, of hij de rest avn de groep tot stilte kon manen, omdat ik (ik zat vooraan!) de les niet kon volgen, zei hij ' ja, da's jouw probleem'toen ben ik maar weggelopen
Kun je proberen iedere week iets onder de knie te krijgen en de laatste week (heb je die nog?) alles herhalen door gewoon oefeningen te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3:
Calculus, Kansberekening (en niet alleen het simpele met NPR en NCR enzo) en Lineaire Algebra
PF: ik ga ook kijken wat aan verdeling van leren kan doen.. ik zou bijna zeggen dat ik er minimaal 3 dagen in de week 7 uur aan moet gaan zittenmaar zou ik dan door de bomen het bos nog wel zien?
Zoiets duurt jááááááren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
juh.. we hebben er ook dit jaar weer werk van gemaakt, door naar de opleidingscommissie te schrijven, naar de studiecoordinator, etc. Ze zijn het er allemaal ' mee eens ', maar er gebeurt gewoon niets..
ik ben over het algemeen zeer assertief, maar dat soort dingen durf ik nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel een lompe reactie van hem, maar bij ons is dat ook min of meer normaal dat we elkaar aanspreken op dat soort dingen.
En PF dat klinkt als een goede beslissing, heb je nu ook weer zin in volgend jaar?
dat is wel een goeiequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef neen het volgende:
[..]
Kun je proberen iedere week iets onder de knie te krijgen en de laatste week (heb je die nog?) alles herhalen door gewoon oefeningen te maken?
vorige keer 'zelf' gedaan, dus hopelijk gaat dit wel lukkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoiets duurt jááááááren.![]()
Maar je gaat nu met een studiegenootje (en met behulp van Rene) samen leren?
Deed je dat de vorige keer ook of pak je het nu dus serieuzer aan?
Begrijp ik, zeker in zo'n klein groepje. Maar zoiets moet je eigenlijk wel tegen studiegenoten kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben over het algemeen zeer assertief, maar dat soort dingen durf ik niet
Ik zit er nu meestal per vak 5 dagen aan (het liefst langer!) van 13:00-15:00 tot 23:30 of zo.. Wel met pauzes en zo.. Wel een beetje jammer dat je dan vaak buiten de deur eet maar je kan gaan sporten als pauzequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3:
Calculus, Kansberekening (en niet alleen het simpele met NPR en NCR enzo) en Lineaire Algebra
PF: ik ga ook kijken wat aan verdeling van leren kan doen.. ik zou bijna zeggen dat ik er minimaal 3 dagen in de week 7 uur aan moet gaan zittenmaar zou ik dan door de bomen het bos nog wel zien?
het zijn niet 'mijn' studiegenoten, maar mensen van AIquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Begrijp ik, zeker in zo'n klein groepje. Maar zoiets moet je eigenlijk wel tegen studiegenoten kunnen zeggen.
Inderdaad.. ik zou als ik les gaf op een universiteit (toch?) ook écht niet de basisschoolleraar gaan spelen. Ik vind het echt zo onbeschoft als mensen niet gewoon stil zijn, wat doe je daar dan in hemelsnaam?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel een lompe reactie van hem, maar bij ons is dat ook min of meer normaal dat we elkaar aanspreken op dat soort dingen.
Maar als ze er voor zorgen dat jij de lessen niet kan volgen die je hard nodig hebt......quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn niet 'mijn' studiegenoten, maar mensen van AIdus die ken ik niet. Tegen de rest durf ik 't wel te zeggen
![]()
nee, en juist daarom mag hij er best wel wat van zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zou als ik les gaf op een universiteit (toch?) ook écht niet de basisschoolleraar gaan spelen. Ik vind het echt zo onbeschoft als mensen niet gewoon stil zijn, wat doe je daar dan in hemelsnaam?
Ja, ik denk het wel. De decaan zei dat een ander meisje ook vwo had gedaan, P heeft gehaald en psychologie er naast is gaan doen omdat die soms ook iets meer diepgang zocht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Goed gedaan, PF! Heb je nu besloten dat je gewoon verdergaat met deze opleiding?
@MoBlo, zeker voor lineaire algebra en ook wel voor statistiek heb je nauwelijks diepgravend inzicht nodig; het is gewoon een kwastie van oefenen, heel veel doen en dan lukt het vastCalculus vereist misschien wat meer inzicht, maar is ook heel erg aan de regeltjes en methodes gebonden.
Dat vind ik dus juist nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, en juist daarom mag hij er best wel wat van zeggenhij is zelf gewoon ook niet assertief genoeg, en dat ik dat blijkbaar niet ben, soit, maar als jij WO-colleges geeft, mag dat wel van je verwacht worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |