abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69702693
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Pff.. Naar is dat zeg! En als je er nu echt drie weken van 13:00 tot 23:30 aanzit? Herhalen, herhalen, herhalen?
juh.. we hebben er ook dit jaar weer werk van gemaakt, door naar de opleidingscommissie te schrijven, naar de studiecoordinator, etc. Ze zijn het er allemaal ' mee eens ', maar er gebeurt gewoon niets..
Dit jaar hebben ze een contactgestoorde docent aangesteld (elk jaar is er weer een andere docent ) en dat wisten ze van te voren, dat hij niet zo sociaal was

Toen ik vroeg, bij een college, of hij de rest avn de groep tot stilte kon manen, omdat ik (ik zat vooraan!) de les niet kon volgen, zei hij ' ja, da's jouw probleem' toen ben ik maar weggelopen
Ja doei.
pi_69702723
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb een grote stap genomen. Ik ben naar de decaan gegaan. En daar zag ik ZO tegen op! Maar als het goed is gaat het goed komen.. Of deels

Goed gedaan!
pi_69702741
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef neen het volgende:
Je hebt nog een maand Moblo, hoeveel verschillende onderwerpen moet je onder de knie hebben voor het tentamen?
3:

Calculus, Kansberekening (en niet alleen het simpele met NPR en NCR enzo) en Lineaire Algebra

PF: ik ga ook kijken wat aan verdeling van leren kan doen.. ik zou bijna zeggen dat ik er minimaal 3 dagen in de week 7 uur aan moet gaan zitten maar zou ik dan door de bomen het bos nog wel zien?
Ja doei.
pi_69702769
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Goed gedaan!
inderdaad! Heel goed! Dat is een moeilijke stap (heb m zelf ook genomen dit jaar) en het is goed voor je gemoedsrust gaat helemaal goedkomen
Ja doei.
pi_69702788
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juh.. we hebben er ook dit jaar weer werk van gemaakt, door naar de opleidingscommissie te schrijven, naar de studiecoordinator, etc. Ze zijn het er allemaal ' mee eens ', maar er gebeurt gewoon niets..
Dit jaar hebben ze een contactgestoorde docent aangesteld (elk jaar is er weer een andere docent ) en dat wisten ze van te voren, dat hij niet zo sociaal was

Toen ik vroeg, bij een college, of hij de rest avn de groep tot stilte kon manen, omdat ik (ik zat vooraan!) de les niet kon volgen, zei hij ' ja, da's jouw probleem' toen ben ik maar weggelopen
Dat is wel een lompe reactie van hem, maar bij ons is dat ook min of meer normaal dat we elkaar aanspreken op dat soort dingen.

En PF dat klinkt als een goede beslissing, heb je nu ook weer zin in volgend jaar?
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:03:46 #156
236335 neen
schone schijn
pi_69702800
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

3:

Calculus, Kansberekening (en niet alleen het simpele met NPR en NCR enzo) en Lineaire Algebra

PF: ik ga ook kijken wat aan verdeling van leren kan doen.. ik zou bijna zeggen dat ik er minimaal 3 dagen in de week 7 uur aan moet gaan zitten maar zou ik dan door de bomen het bos nog wel zien?
Kun je proberen iedere week iets onder de knie te krijgen en de laatste week (heb je die nog?) alles herhalen door gewoon oefeningen te maken?
het lijkt niet wat het is
pi_69702817
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets duurt jááááááren.

Maar je gaat nu met een studiegenootje (en met behulp van Rene) samen leren?
Deed je dat de vorige keer ook of pak je het nu dus serieuzer aan?
pi_69702834
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel een lompe reactie van hem, maar bij ons is dat ook min of meer normaal dat we elkaar aanspreken op dat soort dingen.

En PF dat klinkt als een goede beslissing, heb je nu ook weer zin in volgend jaar?
ik ben over het algemeen zeer assertief, maar dat soort dingen durf ik niet
Ja doei.
pi_69702858
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef neen het volgende:

[..]

Kun je proberen iedere week iets onder de knie te krijgen en de laatste week (heb je die nog?) alles herhalen door gewoon oefeningen te maken?
dat is wel een goeie maar dan begin ik met het huidige onderwerp (waarvoor ik dus nog naar de colleges kan) en dan die andere twee ' tussendoor' denk ik want alles waar ik nu nog college over kan krijgen is meegenomen
Ja doei.
pi_69702874
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zoiets duurt jááááááren.

Maar je gaat nu met een studiegenootje (en met behulp van Rene) samen leren?
Deed je dat de vorige keer ook of pak je het nu dus serieuzer aan?
vorige keer 'zelf' gedaan, dus hopelijk gaat dit wel lukken
Ja doei.
pi_69702893
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben over het algemeen zeer assertief, maar dat soort dingen durf ik niet
Begrijp ik, zeker in zo'n klein groepje. Maar zoiets moet je eigenlijk wel tegen studiegenoten kunnen zeggen.
pi_69702908
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

3:

Ik zit er nu meestal per vak 5 dagen aan (het liefst langer!) van 13:00-15:00 tot 23:30 of zo.. Wel met pauzes en zo.. Wel een beetje jammer dat je dan vaak buiten de deur eet maar je kan gaan sporten als pauze Ik kan studeren in het gebouw waar ik kan sporten maar ik heb het nog nooit gecombineerd
pi_69702919
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Begrijp ik, zeker in zo'n klein groepje. Maar zoiets moet je eigenlijk wel tegen studiegenoten kunnen zeggen.
het zijn niet 'mijn' studiegenoten, maar mensen van AI dus die ken ik niet. Tegen de rest durf ik 't wel te zeggen
Ja doei.
pi_69702944
He bah bijna alle worteltjes zijn zuur
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:07:48 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69702947
Gecondoleerd Kaas....
Sterkte met je schoonmoeke Xme
Kwak,ik vind je een mooie vrouw een heel verstandige vrouw. Je ziet er gewoon mooi uit, goed verzorgd en een hele prettige uitstraling!

Heb vandaag een halve snipperdag genomen om eens lekker te gaan zwemmen, 80 baantjes gedaan.

O (4.45): Peer, glas optimel
T (7.00): Halve komkommer, appel
T: (9.30) 2 tomaatjes en een madarijn
T: (11.30) blokje pure choco, sneetje met achterham
S: 80 baantjes zwemmen
L (14.30) 1 boterham osseworst, 1 boterham lever
D: Tartaar met roergebakken witlof. Met mosterd en sambal. Wat koude bietjes erbij.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:08:02 #166
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69702958
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Inderdaad.. ik zou als ik les gaf op een universiteit (toch?) ook écht niet de basisschoolleraar gaan spelen. Ik vind het echt zo onbeschoft als mensen niet gewoon stil zijn, wat doe je daar dan in hemelsnaam?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69702965
Goed gedaan, PF! Heb je nu besloten dat je gewoon verdergaat met deze opleiding?

@MoBlo, zeker voor lineaire algebra en ook wel voor statistiek heb je nauwelijks diepgravend inzicht nodig; het is gewoon een kwastie van oefenen, heel veel doen en dan lukt het vast Calculus vereist misschien wat meer inzicht, maar is ook heel erg aan de regeltjes en methodes gebonden.
pi_69702987
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het zijn niet 'mijn' studiegenoten, maar mensen van AI dus die ken ik niet. Tegen de rest durf ik 't wel te zeggen
Maar als ze er voor zorgen dat jij de lessen niet kan volgen die je hard nodig hebt......
En zeker als je ze niet kent maakt het toch weinig uit wat ze van je denken als je er iets van zegt
pi_69703043
Ik volg nooit de hoorcolleges omdat ik ze veel en veel te langzaam vind gaan waardoor ik in slaap val. Werkcolleges zijn nog erger Er wordt altijd zo langdradig en langzaam verteld dat ik afhaak. En bij werkcolleges wordt alles tot in den treuren herhaald. En dan moeten we bijvoorbeeld een opdracht maken waar die ik dan in 5 minuten maak en dan wordt er 45 minuten gekletst en daarna nabesproken Zonde van m'n tijd! Dus die besteed ik aan zelfstudie !

En als ik dan met m'n laptop bij een hoorcollege zit dan ga ik toch wel fokken of msnen. En tegelijk aantekeningen maken. Maar wat er verteld wordt staat ook gewoon in de hoorcolleges. Ik lees denk ik 4x zo snel dan dat iemand verteld. Bij films haak ik ook altijd af omdat ze te langzaam gaan \

Dus ik moet wel meer zelfstudie doen dan iemand die wel trouw naar alle hoorcolleges gaat.. Als ik de hoorcolleges voorbereid (wat nodig is) dan zit ik daar en dan heb ik net alles zelf al bestudeerd dus dan haak ik helemaal af

Maar goed, ieder z'n eigen manier!
pi_69703066
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Inderdaad.. ik zou als ik les gaf op een universiteit (toch?) ook écht niet de basisschoolleraar gaan spelen. Ik vind het echt zo onbeschoft als mensen niet gewoon stil zijn, wat doe je daar dan in hemelsnaam?
nee, en juist daarom mag hij er best wel wat van zeggen hij is zelf gewoon ook niet assertief genoeg, en dat ik dat blijkbaar niet ben, soit, maar als jij WO-colleges geeft, mag dat wel van je verwacht worden
Ja doei.
pi_69703133
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Goed gedaan, PF! Heb je nu besloten dat je gewoon verdergaat met deze opleiding?

@MoBlo, zeker voor lineaire algebra en ook wel voor statistiek heb je nauwelijks diepgravend inzicht nodig; het is gewoon een kwastie van oefenen, heel veel doen en dan lukt het vast Calculus vereist misschien wat meer inzicht, maar is ook heel erg aan de regeltjes en methodes gebonden.
Ja, ik denk het wel. De decaan zei dat een ander meisje ook vwo had gedaan, P heeft gehaald en psychologie er naast is gaan doen omdat die soms ook iets meer diepgang zocht.
Dus toen zat ik van WOW. Ik ga misschien al niet eens over ! Maar op zich dat ZOU wel iets kunnen zijn.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:14:38 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69703233
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, en juist daarom mag hij er best wel wat van zeggen hij is zelf gewoon ook niet assertief genoeg, en dat ik dat blijkbaar niet ben, soit, maar als jij WO-colleges geeft, mag dat wel van je verwacht worden
Dat vind ik dus juist niet Ik vind dat als je WO-colleges volgt dat er van je verwacht mag worden dat je het fatsoen hebt om stil te zijn. Colleges zijn (bij ons iig) niet verplicht, dus als je liever wilt praten dan luisteren doe je dat toch gewoon buiten/thuis/wherever

ik kan me hier echt over opwinden
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69703293
OK Blurred, je hebt natuurlijk gansch gelijk, maar wat zou jij dan doen, als je docent was, en er zaten toch wat mensen te fluisteren of anderszins geluid te maken?
pi_69703329
Hehe. Ja ik vind het zo dom als iemand gaat praten

Dan vraag ik het een keer vriendelijk. En soms vraag ik op luide toon of ze ALSJEBLIEFT hun KOP willen houden. (Echt zo boos. Een boze P.F is niet leuk )

Dan denk ik: aaah botterik dat ik er ben
pi_69703415
1. Ik hoef niet te weten dat je nieuwe UGGs hebt
2. Ik hoef niet te weten dat je al weet hoe je trouwdag er uit gaat zien
3. Ik hoef niet te weten wat jouw mening is over een ander meisje. Dat je verbaast bent dat ze een vriendje heeft.
4. Ik hoef niet mee te kijken op je msn gesprek als je voor mij zit. Ik wil niet ook je paardenwebsites te bekijken.
5. Ik hoef echt niets te weten over dit weekend en met wie je geneukt hebt.

HOU gewoon allemaal je vieze hoofd!

Sorry ik liet mij even gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')