Je kunt maar beter goed voorbereid zijn, vind ik...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is wel een heel groot stuk grondzeil
WRAAAAAAAAHquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, die laat altijd wel merken waar ze is
48 weken is zonnetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Is er rond de 48 weken ook een sprong... ?? Ik heb letterlijk een blok aan me been. Koen hangt echt aan me broek te sjorren, is niet te genieten en ook eten is een ramp, ik moet hem steeds afleiden met een speeltje anders gaat er niets naar binnen.
Dan issie gewoon drabberig......quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
48 weken is zonnetje
Dus je kan de sprongen niet de schuld geven, helaaaaas
heb je een schoonzus die Laura heet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Roönaän het volgende:
Kan ik hier babyfoto's kwijt?
Evi Noa 2 dagen oud:
[ afbeelding ]
Evi Noa 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe Mila haar armbandje alleen om naar speciale gelegenhedenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef DJMO het volgende:
en het is niet echt een foto van mijn baby, wél van zijn pols
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
een armbandje met zijn naam![]()
doen de moeders van wie de baby ook zo'n ding heeft hem als uk in bad gaat? of laten jullie hem gewoon omzitten?? het is zilver btw, goud vond ik way te overdreven duur
Elin heeft er 1 maar die bewaar ik in een doosjequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef DJMO het volgende:
en het is niet echt een foto van mijn baby, wél van zijn pols
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
een armbandje met zijn naam![]()
doen de moeders van wie de baby ook zo'n ding heeft hem als uk in bad gaat? of laten jullie hem gewoon omzitten?? het is zilver btw, goud vond ik way te overdreven duur
Daar komt het hier eigenlijk ook op neer..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin heeft er 1 maar die bewaar ik in een doosje
wat een schatje roonanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Roönaän het volgende:
Evi Noa 2 dagen oud:
[ afbeelding ]
Evi Noa 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Roönaän het volgende:
Evi Noa 2 dagen oud:
[ afbeelding ]
Evi Noa 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
och, ieder zijn smaakquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin heeft er 1 maar die bewaar ik in een doosje
en bij jochies vind ik het niet zo mooi, sorry
Maar als het echt zilver is kan hij nog prima om in bad hoor.
Nee, mijn vrouw wel..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je een schoonzus die Laura heet?
Jups, mijn zusje is een trotse tante. Ze is bijna nog vaker langs geweest dan mijn schoonoudersquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
aha.. dan is het iig een trotste tante
*overal evi noa fotospams ziet*
Mooi meiske!
(mijn vriend zit op het muziekforum waar zij ook zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups, mijn zusje is een trotse tante. Ze is bijna nog vaker langs geweest dan mijn schoonouders
Lotte heeft hier ook "last" van, rond 12 maanden zit er wel een sprong aan te komen zo uit m'n hoofd (boek net uit geleend). Lotte zit er volgens mij midden inquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Is er rond de 48 weken ook een sprong... ?? Ik heb letterlijk een blok aan me been. Koen hangt echt aan me broek te sjorren, is niet te genieten en ook eten is een ramp, ik moet hem steeds afleiden met een speeltje anders gaat er niets naar binnen.
http://www.zwitsal.be/nl/(...)maanden/default.aspxquote:Sprongetje rond 46 weken
• Symptomen
o Je baby huilt vaak meer en langer.
o Slaapt en eet slechter.
o Heeft vaker nachtmerries
o Is vaker eenkennig.
o Heeft een sterk wisselend humeur.
o Hij wil niet dat je lichaamscontact verbreekt.
o Zit soms stilletjes te dromen.
o Gedraagt zich babyachtiger.
• Wat kan je doen?
o Vaak wil je baby op deze leeftijd alles zélf doen, zonder hulp van anderen. Probeer er zoveel mogelijk in mee te gaan: het is een fase die eigen is aan deze leeftijd.
o Let wel op bij deze experimenten. Je baby kent immers nog geen gevaar!
o Is je baby gefrustreerd omdat dingen niet lukken zoals hij dat zou willen, dan kan je hem altijd afleiden met iets wat extra interessant is. Wàt dat is, hangt af van je baby’s smaak...
vijf en een half uur? zo lang?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Bweuh..zaterdag ben ik voor het eerst 5.5 uur weg van mn kind
Het record is 2 uur..
Dat wordt nog wat, zowel voor mij als voor mevrouwtje klingy.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
vijf en een half uur? zo lang?Komt goed joh. Je moet ze toch eens loslaten hè
Het went trouwens wel.
Komt goed joh... ik denk zelf persoonlijk dat het ook wel goed is, voor zowel jou als voor Elin. Ik kan me er zelf helemaal niets bij voorstellen om altijd dag in dag uit bij Lennon te zijn. Ik vind het ook wel fijn even wat tijd voor mezelf/onszelf te hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
mjah..5.5 uur is wel lang hoor voor de eerste keer
vooral als je bv geeft want ze komt regelmatig voor een slokje...
dus *kolfkolf*
maargoed..we zien wel *brrr*
Je ouders zijn er van op de hoogte, dus ze hoeven niet te schrikken als hij 's nachts wakker wordt, hoort nu eenmaal bij baby'tjes. Lennon is nu 2x logeren geweest en het is wel even vreemd - helemaal als je zoals wij de eerste keer - gewoon thuis bent, maar eigenlijk gaat het gewoon goed en heeft hij het prima naar zn zin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Estrys het volgende:
11 juli gaat Seb voor het eerst logeren, daar zie ik wel tegenop vooral omdat hij nog niet doorslaapt. Maar goed, ik vertrouw mijn ouders wel, dus komt wel goed. Maar het zal even slikken zijn twee dagen zonder kind. WHAT was i thinking
Ow als ik weg ben, ben ik echt weg en lekker uit. Ik denk dan bijna niet aan de kinderen.... ik kan het dus goed van me af zetten en gewoon lekker genieten zonder de kinderen. Ik vind het ook gewoon lekker met zn tweetjes.... maar wel blij ze de volgende dag weer te zien, maar dan haal ik ze pas rond 11 uur op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
Hier is het record één keer een dag en ik was blij dat die dag voorbij was
Noah sliep bij de eerste keer logeren voor het eerst door (en bleef doorslapen) dus wie weetquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Estrys het volgende:
11 juli gaat Seb voor het eerst logeren, daar zie ik wel tegenop vooral omdat hij nog niet doorslaapt. Maar goed, ik vertrouw mijn ouders wel, dus komt wel goed. Maar het zal even slikken zijn twee dagen zonder kind. WHAT was i thinking
Dat vind ik hier nog lastig voor te stellen. Als ik weg ben, moet ik tussendoor toch kolven, dus ben je toch met kinderen bezig, en enigszins beperkt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow als ik weg ben, ben ik echt weg en lekker uit. Ik denk dan bijna niet aan de kinderen.... ik kan het dus goed van me af zetten en gewoon lekker genieten zonder de kinderen. Ik vind het ook gewoon lekker met zn tweetjes.... maar wel blij ze de volgende dag weer te zien, maar dan haal ik ze pas rond 11 uur op.
Hier ook doorslapen voor het eerst ergens andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Noah sliep bij de eerste keer logeren voor het eerst door (en bleef doorslapen) dus wie weet
* Estrys gaat haar moeder bellen of Seb morgen mag komen logeren!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Noah sliep bij de eerste keer logeren voor het eerst door (en bleef doorslapen) dus wie weet
Tot 01.00 uur! Mên, dan lig ik in een koma hahaha. Geniet ervan Ingrid! (zeker van dat uitslapen). Ik ging gisteren heel enthausiast om 21.30 in bed liggen, maar toen werd Joep wakker en hebben we samen nog tot 00.00 rechtop in bed gezetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler (en Kim) gaat morgen uit logeren bij opa en oma. Omdat wij een personeelsfeest hebben van Djeez werk. Vraag me af of ik dat wel red tot 01.00! Uitslapen is iig wel lekker en nodig! Trusten!
Ohja, Tyler lag vanavond wel een half uur in een deuk om zichzelf. En maar trappelen als een gek en lachen.
Ochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana huilde vanmorgen heel hard toen ik dr bij het KDV afzette![]()
Ze heeft echt een mama en papa fase...
hihi LUIANDER!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb een rare baby!
Hier is het altijd:
Wakker (rond 7)
Borstvoeding bij mij in bed
Bedje weer in, soms slapen, meestal kletsen en dan er weer uit
Broodje
Vanmorgen na de BV was hij zo blij dat ik hem maar bij TARA in de douche heb gezet. Zo van: ga jij maar bij papa schoon worden
Brúllen, huilen, Brúllen
In bed gelegd en pit nog steeds?
Dus blijkbaar heeft hij dat wel nodig ofzo
En hij gaat langzaam naar alleen een middagslaapje toe, maar dat doet hij een beetje raar vind ik
Het was eerst slapen van ong 10:15 tot 11:00 en van 2:15 tot 3:00
Nu: 19:30 tot 11 en 12:30 tot 3? Dat is gewoon véél meer slaap! En hij is dan ook blijer 's middags. Resultaat: straks slaapt hij de hele ochtend ofzo!
Ben benieuwd wanneer hij echt naar één slaapje gaat, dit is een chaosje zo
ja, op die momenten voel ik me echt bijna schuldig dat ik niet gewoon thuis kan zijn voor dr ...blerghquote:
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
Vooral niet doen
Hij doet het op zijn eigen manier, maar zolang dat niet gevaarlijk is, lekker op eigen manier laten doen
Ook al wéét je wat ze wil of hoe je haar stil krijgt.
Ik probeerde altijd om TARA het op mijn manier te laten doen. Dat werkt dus nietIs iedereen ongelukkig
Mijn man is nogal van wiel op zijn manier uitvindenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:49 schreef DolleMina het volgende:
Mijn man heeft dat dus liever niet. Ik weet wat werkt, dus waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen zeg! Goed bezig die jongenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian begint toch steeds vaker door te slapen. Vannacht weer van 11 tot 7 uur doorgeslapen. Er zit ook wel vaker een nacht bij dat ie wel om een flesje vraagt, maar dit is erg fijn voor de nachtrust.
En binnenkort zullen we ook een keer op het kinderdagverblijf mogen langskomen om te wennen. Over twee maanden ben ik alweer aan het werk. De tijd gaat ineens echt snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |