Kende je die nog niet?quote:
Ook die bewegingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Echt zo fucking geniaal. En treurig. Vooral dat laatste. Maar daardoor wordt het weer geniaal.Vijf kronkelende negers in een klein kamertje.
Nee, ik weet niet hoe mijn reine geest dit gaat verwerken de komende tijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Echt zo fucking geniaal. En treurig. Vooral dat laatste. Maar daardoor wordt het weer geniaal.Vijf kronkelende negers in een klein kamertje.
Je kan 'vijf kronkelende negers' in ieder geval afvinken op het lijstje "Dingen waarvan ik had verwacht ze nooit van m'n leven te (hoeven) aanschouwen".quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe mijn reine geest dit gaat verwerken de komende tijden.
Ik blijf ze zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan 'vijf kronkelende negers' in ieder geval afvinken op het lijstje "Dingen waarvan ik had verwacht ze nooit van m'n leven te (hoeven) aanschouwen".
Met dank aan jou, bloedhoer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan 'vijf kronkelende negers' in ieder geval afvinken op het lijstje "Dingen waarvan ik had verwacht ze nooit van m'n leven te (hoeven) aanschouwen".
Mensen die lijstjes makenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit filmpje was een reactie op eenzelfde soort filmpje maar dan met vrouwen toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Voorbeeld:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij staat ook op een lijst bij mij![]()
Meest bijzondere personen die ik heb ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |