quote:Mijn man kan ook niet stemmen op de vierde en heeft het volmachtbewijs al ingevuld en ondertekend. Dus dat worden twee stemmen voor de beestjes!
quote:mijn ouders machtigen mij, dus ik stem namens hun ook partij van de dieren ;-)
weer 3 stemmen erbij dus!!!!!!!
quote:mijn man heeft geen interesse in de politiek, dus ik stem mooi via machtiging namens hem voor D'66!!!
Democratiequote:Mijn man en zoon gaan niet stemmen maar ik krijg van hun de machtiging,dus drie keer de partij voor de dieren!!
Groetjes Helma
Mwah, ik denk dat het elkaar wel aardig in evenwicht houdt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Zotheid het volgende:
* Zotheid begint in te zien waarom de partij 'voor de beestjes' het zo goed doet.
Precies, ik durf mijn vader ook niet te machtigen voor mijn stem, vrezend voor een extra stem voor ome Geert.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het elkaar wel aardig in evenwicht houdt.
Bij de PvdD zie ik toch een huisvrouw voor me die het anders "so sielug" vind voor de beestjes maar ondertussen wel in de keuken bezig is met een karbonaadje. Meestal niet hun man of zoon, op een aantal hippies na misschien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het elkaar wel aardig in evenwicht houdt.
Het viel me inderdaad op dat uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde PVVstemmer een 48 jaar oude man is die in een dorp of kleine stad woont en een modaal inkomen heeft. Ik had veel meer extremistische jeugd verwacht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies, ik durf mijn vader ook niet te machtigen voor mijn stem, vrezend voor een extra stem voor ome Geert.
Doet me denken aan het Europees Parlement; 1,2 miljard euro per jaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:33 schreef Cybey het volgende:
PvdD heeft tot nu toe vrij veel geld gekost aan kamervragen en hebben niets bereikt...
Of een hond of kat. En zichzelf dan "dierenliefhebber" noemen. Van dat F&F-volk hier op Fok!.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
En ik durf te wedden dat het merendeel van deze mensen een te klein konijnenhok in de achtertuin hebben staan waarin het konijn de dagen tot zijn zoete dood zit af te turven.
1,4 miljard. Waarvan een derde aan tolken en vertalers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:36 schreef Chriz2k het volgende:
Doet me denken aan het Europees Parlement; 1,2 miljard euro per jaar.
Je kunt er enkel om lachen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1,4 miljard. Waarvan een derde aan tolken en vertalers.
Na de euro komt er dan ook binnen 2 jaar een universele taal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1,4 miljard. Waarvan een derde aan tolken en vertalers.
Omdat het bestaan van zo'n partij alleen al aangeeft hoe goed wij het eigenlijk hebben hier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zijn jullie nou weer zo simpel dat alles op de PvdD wordt betrokken?
En al die vieze buitenlanders dan? Die maken ons het leven anders flink zuur!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het bestaan van zo'n partij alleen al aangeeft hoe goed wij het eigenlijk hebben hier.
Die allochtoniërs hebben over het algemeen weinig met dieren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef Chriz2k het volgende:
En al die vieze buitenlanders dan? Die maken ons het leven anders flink zuur!
Was Pim er nog maar, dan hadden die twee partijen niet eens bestaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die allochtoniërs hebben over het algemeen weinig met dieren.
Behalve dan tijdens het slachtfeest.
Maar die discussie laten die laffe adventisten van de PvdD weer over aan de PVV.
Dan hadden we nu in de Nederlandsche sieg Heilstaat geleefd inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef Chriz2k het volgende:
Was Pim er nog maar, dan hadden die twee partijen niet eens bestaan.
Zou je Fleur Agema geven?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:
Mijn ouders heb ik opgesloten in de kelder. Ik stem nu voor 3 man PVV.
Inderdaad, zoals het stierenvechten afschaffen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef bloodysunday het volgende:
De partij van de dieren gaat ook echt Europa verbeteren
Nee, ik doelde op die stomme uitdrukking mbt "haar geven".quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ze heeft een beetje een apart hoofd, maar met een paar whiskey's achter de kiezen ga ik los.
Wat is daar stom aan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op die stomme uitdrukking mbt "haar geven".
...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is daar stom aan?
De afgunst jegens die uitdrukking is slechts de verbittering die je ervaart van het toeslaande besef dat je oud bent.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou C2k, dat ik oud ben was allang duidelijk. Het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig echter, stuit mij danig tegen de behaarde borst.
Maar daar hoor je ze in Den Haag niet over.
Ach, dingen als stierenvechten verbieden, evenals de stierenrennen in Pamplona, en ook de mega-schuren vol met vee aan banden leggen vind ik prima dingen waar wel aandacht aan mag worden gegeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef bloodysunday het volgende:
De partij van de dieren gaat ook echt Europa verbeteren
Inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef BigKahuna het volgende:
Verkapt 'vrouwen-met-korte-rode-vlotte-pittige-kapsels'-topic.
Ik heb ook 26x volmacht. 26x PVVquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef ach het volgende:
Ik heb ook de kaarten van de buren gekregen dat wort 8x PVV
En toch vind ik het een prima voorbeeld van de kwaliteit van leven in ons land. Als wij het echt zo erg hadden momenteel, zou die partij totaal niet bestaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
InderdaadPartij voor de dieren
_! Welke idioot bedenkt zo iets nou
Beestjes zijn leuk hoor, maar om er nou een politieke partij voor op te richten gaat wat ver
Omdat het niet direct je eigen probleem is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarbij "problemen" tussen aanhalingstekenen gezet mag worden, mijns inziens.
Mwoah, dingen als bijvoorbeeld onverdoofde castraties/slachtingen, schofterige transporten van vee, legbatterijen, impulsaankopen van vreemde dieren en dierenmishandeling en -verwaarlozing vind ik zelf weldegelijk problemen waar best over nagedacht mag worden. Allemaal leuk en aardig dat deze punten ons als mens totaal niet raken, maar we zijn nu eenmaal verantwoordelijk voor die dieren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarbij "problemen" tussen aanhalingstekenen gezet mag worden, mijns inziens.
Erger nog: mannen die met vrouwen met vlotte pittige kapsels gaan en zich door hun vrouw te laten dwingen ook voor de beestjes te stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:42 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met vlotte pittige kapsels die voor de beestjes stemmen en hun man dwingen ook voor de beestjes te stemmen
Democratie
quote:In the world I see, you are stalking elk through the damp canyon forests around the ruins of Rockefeller Center. You'll wear leather clothes that will last you the rest of your life. You'll climb the wrist-thick kudzu vines that wrap the Sears Tower. And when you look down, you'll see tiny figures pounding corn, laying strips of venison on the empty car pool lane of some abandoned superhighway.
Dat ik deze nog gemist had.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef ach het volgende:
Helaas, het schuldgevoel bij elke avondmaaltijd zou ondraaglijk zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kun je mij niet volmachten? De beestjes hebben ook jouw stem nodig
Dan wordt het tijd je biefstuk te vervangen door een heerlijk stukje sojaburger of groenterolladequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Helaas, het schuldgevoel bij elke avondmaaltijd zou ondraaglijk zijn.
Precies de reden waarom ik kots op al die figuren die vinden dat democratie heilig is en het stemrecht je democratische plicht, 90% van de kiezers heeft geen idee waar hij of zij op stemt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef Timmor het volgende:
1 vandaag item van gisteren:" Agnes Kant in de schilderswijk langs de deuren"
Kant: Hallo meneer mag ik u.....
Kerel: NEE! MOT IK NIE!
Kant wilt u echt niet er over nadenken om SP te stemmen? Hier heeft u wat info..
Kerel: NEE! IK BEN EEN ARBEIDER! IK KEN NIE LEZEN! IK STEM TOG PVV!
Misschien tijd om het stembiljet aan te passen. Ipv een hokje wat je moet aankruizen, een biljet waarbij je ook moet aangeven met minimaal 5 argumenten hoe je op je keuze bent gekomen waarna een onafhankelijk panel zich erover buigt om te kijken of het voldoende is om meegenomen te worden in de telling.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik kots op al die figuren die vinden dat democratie heilig is en het stemrecht je democratische plicht, 90% van de kiezers heeft geen idee waar hij of zij op stemt.
"EN DE HOGE HERUH IN DE HAAG MAAR HUN ZAKKE VULLUH"quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef Timmor het volgende:
1 vandaag item van gisteren:" Agnes Kant in de schilderswijk langs de deuren"
Kant: Hallo meneer mag ik u.....
Kerel: NEE! MOT IK NIE!
Kant wilt u echt niet er over nadenken om SP te stemmen? Hier heeft u wat info..
Kerel: NEE! IK BEN EEN ARBEIDER! IK KEN NIE LEZEN! IK STEM TOG PVV!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef ach het volgende:
Ik ga op PVV stemmen omdat ik juist wél weet wat dat Europa betekend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:32 schreef LockonStratos het volgende:
Al die mensen die niet weten wat het inhoudt en ' dan maar op wilders' stemmen![]()
![]()
![]()
Sad
De PVV heeft niet eens een Europees partijprogramma.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga op PVV stemmen omdat ik juist wél weet wat dat Europa betekend.
Ik wil ook nog eens wat plezier in mijn leven, en pas als Europa een sterk stabiel continent is met al die kut landen erbij, zijn we weer twee generaties verder.
Dat is alleen niet te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Misschien tijd om het stembiljet aan te passen. Ipv een hokje wat je moet aankruizen, een biljet waarbij je ook moet aangeven met minimaal 5 argumenten hoe je op je keuze bent gekomen waarna een onafhankelijk panel zich erover buigt om te kijken of het voldoende is om meegenomen te worden in de telling.
Tvp.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Chriz2k het volgende:
Tijd voor een intellectueel-filosofische dictatuur of een anarchistische heilstaat!
Dat schrijvende besef ik mij dat ik blij ben dat Geenstyl niet met datzelfde idee is gekomenquote:
Kom op, dieren hebben toch geen hoogste prioriteit in ons land? Ik denk dat het gemiddelde dier het net zo goed heeft als de gemiddelde mens in ons land. En een dier is nu eenmaal ondergeschikt aan de mens. En wij kunnen ons land nog op vele punten verbeteren. Als wij leren om ons te gedragen en de economie gestimuleerd wordt etc. krijgen dieren vanzelf ook een beter leven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En toch vind ik het een prima voorbeeld van de kwaliteit van leven in ons land. Als wij het echt zo erg hadden momenteel, zou die partij totaal niet bestaan. Je kunt er met een
op reageren, maar in tegenstelling tot sommige andere partijen komt de Pvdd daadwerkelijk wel met oplossingen voor de problemen die zij aankaarten.
Rutger als lijsttrekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat schrijvende besef ik mij dat ik blij ben dat Geenstyl niet met datzelfde idee is gekomen
Er zijn genoeg voorbeelden van dierenleed die imo echt verminderd moeten worden. Stierenvechten en -rennen, hanengevechten, het voeren van ganzen voor hun lever zijn daar al voorbeelden van. Dierenleed ter vermaak van mensen is naar mijn mening walgelijk, en tonend dat mensen echt niet beter zijn dan dieren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kom op, dieren hebben toch geen hoogste prioriteit in ons land? Ik denk dat het gemiddelde dier het net zo goed heeft als de gemiddelde mens in ons land. En een dier is nu eenmaal ondergeschikt aan de mens. En wij kunnen ons land nog op vele punten verbeteren. Als wij leren om ons te gedragen en de economie gestimuleerd wordt etc. krijgen dieren vanzelf ook een beter leven.
En moeten we nu echt stoppen met dierproeven voor het vinden van een medicijn tegen dodelijke menselijke ziektes omdat een dier daaronder te leiden heeft? Begrijp me niet verkeerd, dieren zijn helemaal topMaar ze zullen altijd ondergeschikt blijven aan de mens.
Zonde van het papier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
De gezichten van de mensen bij het stembureau waren wel episch toen ik het stembiljet aanpakte, gelijk in de bus gooide en wegliep.
Die zagen ze niet aankomen!
Daar ben je vet meequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
De gezichten van de mensen bij het stembureau waren wel episch toen ik het stembiljet aanpakte, gelijk in de bus gooide en wegliep.
HET IS GODVERDOMME MIJN DEMOCRATISCH RECHT OM TE STEMMENquote:
Jaloers omdat jij niet durft te stemmen?quote:
Hoe kun je het gezicht zien als je meteen van ze wegloopt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:32 schreef LockonStratos het volgende:
Al die mensen die niet weten wat het inhoudt en ' dan maar op wilders' stemmen![]()
![]()
![]()
Sad
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe kun je het gezicht zien als je meteen van ze wegloopt?
DOORDAT JIJ BLANCO STEMT, STERFT ER NU WEER EEN KIP ONDER BARBAARSE OMSTANDIGHEDEN!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
HET IS GODVERDOMME MIJN DEMOCRATISCH RECHT OM TE STEMMEN!
Ik zal eraan denken als ik bij de KFC zit met mijn homie dWc.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
DOORDAT JIJ BLANCO STEMT, STERFT ER NU WEER EEN KIP ONDER BARBAARSE OMSTANDIGHEDEN!
JIJ INDIRECTE MOORDENAAR!
precies het voorbeeld waarom ik jou niet in mijn partij hoef
Vraag meteen even of hij behoefte heeft aan het lijsttrekkersschapquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken als ik bij de KFC zit met mijn homie dWc.
Ik vat de link effe niet tussen stemmen en durven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij niet durft te stemmen?
Op zulke momenten ben ik één met de kip en denk ik niet na over zulke zaken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vraag meteen even of hij behoefte heeft aan het lijsttrekkersschap
Omdat je dan naar buiten moet, met je pleinvrees, teringautistquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik vat de link effe niet tussen stemmen en durven.Waarom zou iemand het niet durven om anoniem een hokje in te kleuren en in de bus te flikkeren?
I'll take that as a yes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op zulke momenten ben ik één met de kip en denk ik niet na over zulke zaken.
edit: Oh wacht, ik zie het topic.
Wie is hier de autistquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat je dan naar buiten moet, met je pleinvreis, teringautist!
Integendeel, de beste jongen heeft een mening, waarvan hij eht idee heeft dat die door geen enkel van de partijen vertegenwoordigd wordt. Al zijn hoop valt nu op lijst Fok!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wie is hier de autistJij hebt geen mening
Ik ben juist degene met een relevante mening, aangezien ik niet geloof in deze vorm van democratie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wie is hier de autistJij hebt geen mening
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel, de beste jongen heeft een mening, waarvan hij eht idee heeft dat die door geen enkel van de partijen vertegenwoordigd wordt. Al zijn hoop valt nu op lijst Fok!
Een onafhankelijk panel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
Misschien tijd om het stembiljet aan te passen. Ipv een hokje wat je moet aankruizen, een biljet waarbij je ook moet aangeven met minimaal 5 argumenten hoe je op je keuze bent gekomen waarna een onafhankelijk panel zich erover buigt om te kijken of het voldoende is om meegenomen te worden in de telling.
Wat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef BlueMage het volgende:
Vriend van m'n ouders heeft tot zijn dood als tolk voor 't Europarlement gewerkt, goudmijntje.
Maar goed ik heb gewoon zelf gestemd, op D'66, 't enige wat ik kan doen om de opmars van ome Geert te stoppen. Zal niet helpen maar goed.
jammer dat iemand als jij een icoon uit de muziekwereld gebruikt als icon.quote:
kereltje pechtold.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef BlueMage het volgende:
Vriend van m'n ouders heeft tot zijn dood als tolk voor 't Europarlement gewerkt, goudmijntje.
Maar goed ik heb gewoon zelf gestemd, op D'66, 't enige wat ik kan doen om de opmars van ome Geert te stoppen. Zal niet helpen maar goed.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wij horen je over 4 jaar nog wel
Ok ik zei 't niet al te duidelijk maar mijn stem is de enige manier om nog 'n beetje inspraak te hebben. En ik zie heel veel dat mensen die PVV gaan stemmen ook inderdaad gaan stemmen terwijl anderen die het niet zo goed weten niet gaan. Ik ga dus wel, om 'n beetje tegenwicht te geven, zoiets.quote:
Wat een prachtig iets is het toch ook hè, democratiequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ok ik zei 't niet al te duidelijk maar mijn stem is de enige manier om nog 'n beetje inspraak te hebben. En ik zie heel veel dat mensen die PVV gaan stemmen ook inderdaad gaan stemmen terwijl anderen die het niet zo goed weten niet gaan. Ik ga dus wel, om 'n beetje tegenwicht te geven, zoiets.
Ik snap er nog steeds geen reet van. Je stemt D'66 om de PVV dwars te zitten in de nationale politiek terwijl de stemming over het Europese parlement gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef BlueMage het volgende:
Ok ik zei 't niet al te duidelijk maar mijn stem is de enige manier om nog 'n beetje inspraak te hebben. En ik zie heel veel dat mensen die PVV gaan stemmen ook inderdaad gaan stemmen terwijl anderen die het niet zo goed weten niet gaan. Ik ga dus wel, om 'n beetje tegenwicht te geven, zoiets.
PVV doet ook mee aan de Europese verkiezingen en ik had 't dus niet over de nationale politiek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen reet van. Je stemt D'66 om de PVV dwars te zitten in de nationale politiek terwijl de stemming over het Europese parlement gaat.
Oh, ik relateerde 'de opkomst van ome Geert' aan de nationale politiek maar mea culpa.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:33 schreef BlueMage het volgende:
PVV doet ook mee aan de Europese verkiezingen en ik had 't dus niet over de nationale politiek.
"The best argument against democracy is a 5 minute conversation with the average voter."quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Chris, hoe zou jij het bestuur van dit land dan willen inrichten?
Zoals Churchill ook zei:
"Democratie is het minst slechte systeem."
"Vliegers die tegen de wind in gaan komen het hoogst."quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
"The best argument against democracy is a 5 minute conversation with the average voter."
"Religion is the opium of the people."quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Vliegers die tegen de wind in gaan komen het hoogst."
Ik kots evengoed op je, walgelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Mijn pa is op zakenreis, en heeft mij een volmacht gegeven + de opdracht om zijn partij te stemmen.
Op die manier is er niets mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee, daar ben ik niet voor, ik constateer slechts dat het niet deugd. In een ideale wereld zouden we in een anarcho-primitivistische (quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Chris, hoe zou jij het bestuur van dit land dan willen inrichten?
Zoals Churchill óók zei:
"Democratie is het minst slechte systeem dat we hebben.") of een goed uitgevoerde dictatuur leven, al is een anarchie onhaalbaar gezien de debielheid van de gemiddelde burger.
''The things you own end up owning you.''
Helaas wel. Ik probeer me er zoveel mogelijk van af te sluiten, alleen het achtervolgt mequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vanwaar de intellectualiteit eigenlijk, swa? Die 'last op je schouders' kreeg je er gewoon bijgeleverd?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kots evengoed op je, walgelijk!
Eigenlijk snapte ik wel dat je wegens gemakzucht een generaliserende stelling innam, maar ik moest even pimpen dat ik 2x heb mogen stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen idee, daar ben ik niet voor, ik constateer slechts dat het niet deugd. In een ideale wereld zouden we in een anarcho-primitivistische () of een goed uitgevoerde dictatuur leven, al is een anarchie onhaalbaar gezien de debielheid van de gemiddelde burger.
''The things you own end up owning you.''!
Ik ben het met je eens dat een absoluut heerser het meest wenselijk is, maar dan moet het wel een goede zijn. Die zijn er uiteraard, kijk maar naar het verleden, maar de meesten bakten er niets van. Maar op dit moment vind ik een democratie inderdaad de minst slechte keuze, en het heeft mijns inziens geen zin om dat te gaan boycotten.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Waarvoor propz, forreal though.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik probeer me er zoveel mogelijk van af te sluiten, alleen het achtervolgt me!
Onwetendheid en domheid =.
Als die er momenteel 'uiteraard' zijn is democratie dus niet de minst slechte keuzequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk snapte ik wel dat je wegens gemakzucht een generaliserende stelling innam, maar ik moest even pimpen dat ik 2x heb mogen stemmen.!
Ik ben het met je eens dat een absoluut heerser het meest wenselijk is, maar dan moet het wel een goede zijn. Die zijn er uiteraard, kijk maar naar het verleden, maar de meesten bakten er niets van. Maar op dit moment vind ik een democratie inderdaad de minst slechte keuze, en het heeft mijns inziens geen zin om dat te gaan boycotten.
De voorbeelden die jij noemt zijn helemaal niet van toepassing op Nederland dacht ik. Stierenvechten? Nog nooit gezien in Nederland. Transportbedrijven, fokkers, vleesverwerkende industrie etc. moeten allemaal aan een hele waslijst aan regels voldoen. Het is natuurlijk wel belangrijk dat het niet overgeslagen wordt op de agenda, maar een aparte partij ervoor oprichten gaat naar mijn mening wel érg ver.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van dierenleed die imo echt verminderd moeten worden. Stierenvechten en -rennen, hanengevechten, het voeren van ganzen voor hun lever zijn daar al voorbeelden van. Dierenleed ter vermaak van mensen is naar mijn mening walgelijk, en tonend dat mensen echt niet beter zijn dan dieren.
Verder zijn megastallen, te kleine transporten en onverdoofd behandelen van dieren voorbeelden van dierenleed ten behoeve van goedkopere behandeling. Dan vind ik dat wij allemaal maar even wat meer moeten betalen voor een stukje vlees, maar de huidige situatie klopt gewoonweg niet.
En inderdaad, het is niet het allerbelangrijkste waarvoor alle andere punten moeten wijken. Maar het mag ook niet genegeerd worden. Zodoende vind ik het super als die partij een zetel of 2 weet binnen te slepen. 2 zetels is genoeg om toch die stem te laten horen.
Ik bedoel daarmee dat er heus wel mensen zijn die geschikt zijn voor een absoluut heerschappij. Alleen; Hoe vind je die? Hoe selecteer je ze? Toentertijd waren het koningen, en had je soms geluk met een goede (en heel vaak pech met een slechte).quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als die er momenteel 'uiteraard' zijn is democratie dus niet de minst slechte keuze!
Sowieso zie ik niet in waarom je democratie maar blindelings zou moeten accepteren omdat alternatieven momenteel onhaalbaar zijn.
Het is je ontgaan dat we vandaag voor Europa hebben gestemd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De voorbeelden die jij noemt zijn helemaal niet van toepassing op Nederland dacht ik. Stierenvechten? Nog nooit gezien in Nederland. Transportbedrijven, fokkers, vleesverwerkende industrie etc. moeten allemaal aan een hele waslijst aan regels voldoen. Het is natuurlijk wel belangrijk dat het niet overgeslagen wordt op de agenda, maar een aparte partij ervoor oprichten gaat naar mijn mening wel érg ver.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:07 schreef Trannellius het volgende:
EN het lijkt erop dat de Pvdd net een paar stemmen te weinig heeft voor een zetel. Bedankt Chriz
Bescheiden als ik ben schuif ik mezelf naar voren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat er heus wel mensen zijn die geschikt zijn voor een absoluut heerschappij. Alleen; Hoe vind je die? Hoe selecteer je ze? Toentertijd waren het koningen, en had je soms geluk met een goede (en heel vaak pech met een slechte).
Ja, Marianne belde me net, ze wil vanavond bij me slapen omdat ze zo teleurgesteld isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:07 schreef Trannellius het volgende:
EN het lijkt erop dat de Pvdd net een paar stemmen te weinig heeft voor een zetel. Bedankt Chriz
Ach, ze eet toch geen worstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, Marianne belde me net, ze wil vanavond bij me slapen omdat ze zo teleurgesteld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |