quote:Mijn man kan ook niet stemmen op de vierde en heeft het volmachtbewijs al ingevuld en ondertekend. Dus dat worden twee stemmen voor de beestjes!
quote:mijn ouders machtigen mij, dus ik stem namens hun ook partij van de dieren ;-)
weer 3 stemmen erbij dus!!!!!!!
quote:mijn man heeft geen interesse in de politiek, dus ik stem mooi via machtiging namens hem voor D'66!!!
Democratiequote:Mijn man en zoon gaan niet stemmen maar ik krijg van hun de machtiging,dus drie keer de partij voor de dieren!!
Groetjes Helma
Mwah, ik denk dat het elkaar wel aardig in evenwicht houdt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Zotheid het volgende:
* Zotheid begint in te zien waarom de partij 'voor de beestjes' het zo goed doet.
Precies, ik durf mijn vader ook niet te machtigen voor mijn stem, vrezend voor een extra stem voor ome Geert.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het elkaar wel aardig in evenwicht houdt.
Bij de PvdD zie ik toch een huisvrouw voor me die het anders "so sielug" vind voor de beestjes maar ondertussen wel in de keuken bezig is met een karbonaadje. Meestal niet hun man of zoon, op een aantal hippies na misschien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het elkaar wel aardig in evenwicht houdt.
Het viel me inderdaad op dat uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde PVVstemmer een 48 jaar oude man is die in een dorp of kleine stad woont en een modaal inkomen heeft. Ik had veel meer extremistische jeugd verwacht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies, ik durf mijn vader ook niet te machtigen voor mijn stem, vrezend voor een extra stem voor ome Geert.
Doet me denken aan het Europees Parlement; 1,2 miljard euro per jaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:33 schreef Cybey het volgende:
PvdD heeft tot nu toe vrij veel geld gekost aan kamervragen en hebben niets bereikt...
Of een hond of kat. En zichzelf dan "dierenliefhebber" noemen. Van dat F&F-volk hier op Fok!.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
En ik durf te wedden dat het merendeel van deze mensen een te klein konijnenhok in de achtertuin hebben staan waarin het konijn de dagen tot zijn zoete dood zit af te turven.
1,4 miljard. Waarvan een derde aan tolken en vertalers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:36 schreef Chriz2k het volgende:
Doet me denken aan het Europees Parlement; 1,2 miljard euro per jaar.
Je kunt er enkel om lachen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1,4 miljard. Waarvan een derde aan tolken en vertalers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |