Je hebt niet meegekregen dat ik de eerste keer was gezakt omdat ik door het rode licht wilde rijdenquote:
juist welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat ik de eerste keer was gezakt omdat ik door het rode licht wilde rijden
Gelukkig heb ik familie door heel Nederlandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
Huppel nog gefeliciteerd![]()
Het is gelukkig een ver van mijn bed show dus de zandzakken kunnen gewoon in de schuur blijven liggen
Zanger Jannes is toch ook n neef van je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik familie door heel Nederland
Laat even weten als je Brabant onveilig komt makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik familie door heel Nederland
HE geen slecht woord over jannes hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zanger Jannes is toch ook n neef van je?
Dat kom ik samen met mn zusje doen van de zomerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laat even weten als je Brabant onveilig komt maken
Jannes woont toch ook in n stacaravan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HE geen slecht woord over jannes he![]()
Die heeft eerste hulp gedaan bij mn vriend toen die ongeluk had gehad
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HE geen slecht woord over jannes he![]()
Die heeft eerste hulp gedaan bij mn vriend toen die ongeluk had gehad
First Aidsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat deed jannes zo dicht in de buurt van je vriend dan?
ook? Jij ook dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jannes woont toch ook in n stacaravan?
Vragen wij ons ook nog steeds afquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat deed jannes zo dicht in de buurt van je vriend dan?
ik niet, ik dacht.......... nou omdat Jannes een neef van je is.......dat je ook op't kamp woondequote:
He wat jammer nou verkeerd gedacht van jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik niet, ik dacht.......... nou omdat Jannes een neef van je is.......dat je ook op't kamp woonde
Je woont er niet maar je komt er gewoon heul vaak?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He wat jammer nou verkeerd gedacht van je
Nee maar ga met mn zus een weekendje toeren van de zomer dus dan komen we ook wel in Brabant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je woont er niet maar je komt er gewoon heul vaak?
Ach met afrijden ging ik door het rode lichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik zit pas op les 16en maak nog veel fouten zoals:
Geen knipperlicht,
in de 3 een 30 zone inslaan met drempel![]()
fietser bijna het ziekenhuis in rijden![]()
Ik wil ook rijbewijssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |