Dat is er binnen 2 weken weer aan, crash-dieeten werken nou eenmaal niet. En het heet niet voor niets crash-dieetquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is er binnen 2 weken weer aan, crash-dieeten werken nou eenmaal niet. En het heet niet voor niets crash-dieet
Pas maar op met je alcohol en red bull dan. Krijg je niet bepaald een betere huid van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef KaVo het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom jij bij crash dieeten? halve kilo per week afvallen is niet ongezond hoor. en heb er niet eens gekke dingen voor gedaan, sterker nog als ik uitga, een x per week dan gaat er altijd wel een broodje kebab of pizza in, of meer
en dan heb ik het nog niet eens over alle alcohol en red bull 2 dagen per week. en elke zondag frietje sate + snack. Niks crash dieeten aan..
Je bent best raar bezig, als je echt een bepaald gewicht wil bereiken en je serieus met modellenwerk bezig zou zijn zou je echt de kebab, pizza, alle alcohol, red bull, frietjes sate, snacks laten staan en gewoon gezond eten. Ik ga niet oordelen over of je te licht wil worden. Dat moet iedereen zelf weten. Wat je al zegt, iedereen is anders gebouwd, zolang je maar de juiste voedingsstoffen binnen krijgt. Ik ben altijd wel verrast over de felle reacties op dit soort topics terwijl NL nu niet bepaald bekend staat om zn slanke inwoners. Er zal (zeker bij de vrouwen) een hoop jaloezie meespelen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef KaVo het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom jij bij crash dieeten? halve kilo per week afvallen is niet ongezond hoor. en heb er niet eens gekke dingen voor gedaan, sterker nog als ik uitga, een x per week dan gaat er altijd wel een broodje kebab of pizza in, of meer
en dan heb ik het nog niet eens over alle alcohol en red bull 2 dagen per week. en elke zondag frietje sate + snack. Niks crash dieeten aan..
Jaloers op een anorexiafiguur?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Chav het volgende:
Zou dat het zijn Samson? Of het feit dat ze het toch zogenaamd wel beter weet en wij jaloers zijn?
Anorexia werkt dan blijkbaar ook op de hersenfunctiequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Chav het volgende:
[..]
Foei, dat mag je niet zeggen anders ben je dik en jaloersSnap het dan
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Anorexia werkt dan blijkbaar ook op de hersenfunctie
Waarom zou het in hemelsnaam afgunst zijn als je het raar vind dat iemand met ondergewicht nog meer wilt afvallen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:54 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk wel lollig om telkens weer te lezen hoe vrouwen met afgunst op elkaar reageren.
Je geeft zelf je afgunst al aan door je eigen BMI-waarde neer te zettenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou het in hemelsnaam afgunst zijn als je het raar vind dat iemand met ondergewicht nog meer wilt afvallen?
Ik heb een BMI van 21, dus ik heb niets te klagen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je geeft zelf je afgunst al aan door je eigen BMI-waarde neer te zetten.
nee schat, je verwart afgunst met sociale druk tot conformeren aan een idiote norm. En bedankt dat jij deel uitmaakt van die sociale druk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je geeft zelf je afgunst al aan door je eigen BMI-waarde neer te zetten.
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
En bedankt dat jij deel uitmaakt van die sociale druk.
quote:
En wat patatmetfriet zei, modellen meten in cm, niet in maten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chipszak heeft natuurlijk wel gelijk! Als model zou je beter moeten weten; veel en gezond eten, hardlopen, pilates: daarvan krijg je een mooi lijf
b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dunquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
b) Ook bij haute couture volstaat een maat 36
c) Je verder volstoppen met vet voedsel en alcohol is slecht voor je hart en huid, ze kan dan beter gezond eten en op die manier een beter lijf krijgen.
Ik vind het nogal vreemd hoe je de ene keer gaat zitten roepen dat het anders is voor modellen en de andere keer weer roept dat je maar een mens bent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef KaVo het volgende:
En die alcohol en kebab enzo.. ik blijf ook maar een mens he.. beetje genieten moet kunnen, zolang ik blijf afvallen zie ik er geen probleem in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |