abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:33:21 #126
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69896039
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]
Maar het kan natuurlijk zijn dat Brand nu alvast instapt om zich er zo van te verzekeren dat zij vanaf 2010 hun bier kunnen verkopen.
Nee zo werken brouwerijen niet, een evenement, cafe of stadion wordt alleen iets gegund als men er ook het eigen bier kan verkopen. Ik was hier vorige week al van op de hoogte maar wist niet zeker of dat al naar buiten mocht komen. Heb ik een scoop gemist hehe
quote:
Soap Cissé doet denken aan Alves

Er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de transfersoap rond Sekou Cissé van Roda JC. Zijn zaakwaarnemer Adama Fofana heeft bij de KNVB een klacht ingediend, omdat FC Twente onrechtmatig gehandeld zou hebben bij onderhandelingen met Cissé.
afbeelding vergroten ProAgent heeft een klacht ingediend tegen FC Twente vanwege het ontbreken van een handtekening van een makelaar van Sekou Cissé (r). FOTO'S ANP
De Ivoriaan ondertekende in Enschede een voorcontract, zonder dat de zaakwaarnemer daarin gekend was. Dat is tegen de door de wereldvoetbalbond FIFA opgestelde regels.

Met de dag lijkt de onduidelijkheid rond Cissé en zijn mogelijke transfer te groeien. Het is inmiddels wel zeker dat Cissé een heel web aan zaakwaarnemers en mensen die geld aan hem proberen te verdienen rond zich heen heeft hangen. Zo heeft de Ivoriaan twee verschillende spelersmakelaarskantoren die hem vertegenwoordigen.

Voor een transfer buiten Nederland heeft Cissé nog steeds Pierre Frelot, de man die hem al jarenlang begeleidt en ook de zaken doet van onder andere Didier Drogba, William Gallas en Florent Malouda. Binnen Nederland is Adama Fofana, die kortgeleden zijn officiële FIFA-licentie haalde, sinds kort diens vertegenwoordiger.

Enkele weken geleden kreeg FC Twente van Roda JC toestemming met Cissé te gaan praten over een mogelijke overgang naar de ploeg van trainer Steve McClaren. Het eerste gesprek werd namens Cissé gevoerd door zaakwaarnemer Fofana. Maar volgens Pro Agent, de belangenvereniging voor makelaars die Fofana in de arm heeft genomen, is in vervolggesprekken Fofana langzaam van het toneel geduwd.

,,Ik begrijp niet waarom Twente opeens met andere mensen over Cissé ging praten,’’ zegt Roberto Branco Martins van Pro Agent. ,,Terwijl ze weten dat Fofana de officiële zaakwaarnemer van Cissé is. Wellicht dat Cissé vervolgens de druk heeft gevoeld een contract te ondertekenen, zonder te weten wat daarvan de gevolgen zijn. Maar dit contract is niet rechtsgeldig.’’

De zaak rond Cissé doet denken aan die van Afonso Alves. AZ beweerde twee jaar geleden een waterdicht contract te hebben met de Braziliaan van destijds Heerenveen. De arbitragecommissie van de KNVB besliste echter dat dit niet zo was, omdat de verbintenis met niet gerechtigde zaakwaarnemers tot stand was gekomen. De overgang van Alves van AZ ging vervolgens niet door.

Pro Agent verwacht dat de KNVB nog deze week een antwoord geeft op de bij de bond neergelegde klacht. ,,Wij hebben helemaal niet de bedoeling dat Twente gestraft wordt,’’ zegt Branco Martins. ,,We willen alleen een signaal afgeven. Men eist dat makelaars transparant zijn, dan moeten clubs dat ook zijn.’’

FC Twente maakt zich op zijn beurt vooralsnog nergens druk over. De club zegt de situatie af te wachten. ,,Wij zijn voor drie jaar akkoord,’’ zei voorzitter Joop Munsterman al meermalen.

Het is nog steeds de grote vraag waar Cissé uiteindelijk volgend seizoen voetbalt. Feyenoord is vooralsnog afgehaakt, omdat de club de door Roda gevraagde transfersom van zeker vijf miljoen euro niet kan betalen. Na al het gedoe met FC Twente ligt het evenmin voor de hand dat Cissé naar de club van zijn grote vriend Cheick Tioté verhuist. De transfersom zou voor de Tukkers geen probleem hoeven zijn.

Buitenlandse clubs hebben wel geïnformeerd, maar van officiële interesse is vooralsnog geen sprake.
Bron: Sportwereld
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:40:22 #127
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69896283
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef planethugo het volgende:
neem maar van mij aan dat het over is met Bavaria, ik/mijn ouders zitten in de drankenbranche en het contract met bavaria loopt af. Brand zal waarschijnlijk wel flink in de buidel hebben getast
Lijkt me een positieve ontwikkeling. Niet alleen omdat Brand waarschijnlijk bereid is om een groter bedrag in Roda te steken dan Bavaria, maar natuurlijk ook omdat het veel beter bier is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_69896533
Hoe gaat het maltbiertje dan heten in het uitvak? Vuurtje?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:52:37 #129
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69896720
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Hoe gaat het maltbiertje dan heten in het uitvak? Vuurtje?
jullie krijgen molotovcocktails toegeworpen in het vervolg, voor een vlammend uitvak

bij mijn weten heeft brand geen malt-bier, zal wel iets de heineken stal worden dan, als die malt hebben.

Voor mij mogen ze meteen Erdinger erbij nemen, heineken/brand is toch de distributeur daarvan in nederland

woensdag 10 juni 2009 @ 14:14:10 #130
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_69897558
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef planethugo het volgende:

[..]

Nee zo werken brouwerijen niet, een evenement, cafe of stadion wordt alleen iets gegund als men er ook het eigen bier kan verkopen. Ik was hier vorige week al van op de hoogte maar wist niet zeker of dat al naar buiten mocht komen. Heb ik een scoop gemist hehe
[..]

Ik wist het ook al enkele weken, via je broer die het weer had van de vertegenwoordiger van Bav...
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:25:40 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69897976
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:07 schreef Federici het volgende:

[..]

Bij die tien jaar moet je wel het jaar 2000 zelf meetellen hè Dan kom je uit op 2009
1) 2000/2001
2) 2001/2002
3) 2002/2003
4) 2003/2004
5) 2004/2005
6) 2005/2006
7) 2006/2007
8) 2007/2008
9) 2008/2009
10) 2009/2010

Maargoed, als Bav het PLS verlaat zal ik ze alles behalve tegenhouden. Liever gister dan vandaag dat Bav het PLS verlaat!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:57:11 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69899008
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef DarkShine het volgende:

Maargoed, als Bav het PLS verlaat zal ik ze alles behalve tegenhouden. Liever gister dan vandaag dat Bav het PLS verlaat!
Ik was inderdaad ook niet van plan om een handtekeningenactie voor het behoud van Bav in het PLS op touw te zetten .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:23:45 #133
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_69899807
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef planethugo het volgende:
neem maar van mij aan dat het over is met Bavaria, ik/mijn ouders zitten in de drankenbranche en het contract met bavaria loopt af. Brand zal waarschijnlijk wel flink in de buidel hebben getast
Sinds de trip naar München twijfel ik daar ook niet aan

En gelukkig als dat het einde van Bav is, kan ik eindelijk na een wedstrijd naar huis gaan zonder dat ik de dag erna aan de schijterij ben. Hoop dat Halve Liters blijven in het PLS.
Forza Roda
pi_69899928
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

En gelukkig als dat het einde van Bav is, kan ik eindelijk na een wedstrijd naar huis gaan zonder dat ik de dag erna aan de schijterij ben. Hoop dat Halve Liters blijven in het PLS.
Waarom zouden ze de halve liters dan gaan afschaffen? Drinkt gewoon het fijnst in het stadion zonder ook steeds weer naar die tap te blijven rennen..
Ik heb lekker geen signature :P
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:29:32 #135
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_69899988
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Dwaas, jij bent gewoon aan de schijterij van het vele zuipen, als jij 30 water zou zuipen zou je ook aan de schijterij zijn.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:36:47 #136
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69900210
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef Federici het volgende:

[..]

Waarom zouden ze de halve liters dan gaan afschaffen? Drinkt gewoon het fijnst in het stadion zonder ook steeds weer naar die tap te blijven rennen..
Halve liters zijn al eens afschaft geweest in het PLS...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69900262
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Halve liters zijn al eens afschaft geweest in het PLS...
Ja, ooit..
Volgens mij gaan er (in verhouding) meer halve liters er doorheen dan normale kleine pilsjes.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:39:07 #138
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69900281
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef RD4 het volgende:

[..]

Dwaas, jij bent gewoon aan de schijterij van het vele zuipen, als jij 30 water zou zuipen zou je ook aan de schijterij zijn.
hehe
ik dacht ook al direct aan de combinatie München en schijterij....
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:43:34 #139
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69900435
Ah Brand, mooi! dan mag mijn vader iedere wedstrijd rijden
Alles beter dan dat ranzige slootwater wat er nu is

Maar toch gaat er niks boven een lekker glaasje Alfa
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:45:56 #140
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69900502
Is er trouwens iemand met een LD/DDL digitaal login?

Ik wil de artikelen best dagelijks blijven posten maar geen zin om weer een login aan te schaffen
Planning:
-
pi_69900523
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef DarkShine het volgende:
Is er trouwens iemand met een LD/DDL digitaal login?

Ik wil de artikelen best dagelijks blijven posten maar geen zin om weer een login aan te schaffen
Helaas, geen krant hiero
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:51:26 #142
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69900670
owjee zojuist de nieuwe vi even doorgebladerd en er staat volop Roda in.
Een artikel over David Thorne die een overname van roda claimt omdat ie een paar maanden geleden een overeenkomst heeft getekend met Narinx maar die zegt dat het eerder een intentieverklaring was...

Ook staat erin dat Roda Maachi van Cambuur wil hebben, heb ik in zijn utreg tijd al een prima speler gevonden.

En als klap op de vuurpijl een groot interview met Hendriks die van geel even tegen de schenen schopt en in een kader zegt dat een fusie met mvv er ooit wel van zal komen....

woensdag 10 juni 2009 @ 16:03:58 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69901175
Misschien moet Nol eens wat Maaswater proeven
Planning:
-
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:09:09 #144
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69901384
stukje van thorne heb ik even overgetypt en op fp site gezet
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:23:54 #145
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69901978
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef DarkShine het volgende:
Misschien moet Nol eens wat Maaswater proeven

Is hij niet gewoon realistisch? Niet dat ik het hele fusie-verhaal weer wil oprakelen, maar de afgelopen maanden is natuurlijk wel een teken aan de wand geweest. Eens in de zoveel jaren komt een fusie ergens in het land ter sprake. En dan is in het zuiden van het land Roda één van de 'geschikte' kandidaten.. Op dit moment voor velen ondenkbaar, maar er kan een moment komen dat een fusie met bijvoorbeeld MVV onontkoombaar en heel misschien zelfs wenselijk is..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:25:52 #146
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_69902066
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Is hij niet gewoon realistisch? Niet dat ik het hele fusie-verhaal weer wil oprakelen, maar de afgelopen maanden is natuurlijk wel een teken aan de wand geweest. Eens in de zoveel jaren komt een fusie ergens in het land ter sprake. En dan is in het zuiden van het land Roda één van de 'geschikte' kandidaten.. Op dit moment voor velen ondenkbaar, maar er kan een moment komen dat een fusie met bijvoorbeeld MVV onontkoombaar en heel misschien zelfs wenselijk is..
Waarom nu opeens met MVV?
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:25:59 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69902072
Een fusie met MVV wensbaar?

De grootste rivalen van (Zuid-)Limburg zouden een fusie wendbaar vinden?
Planning:
-
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:30:49 #148
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69902253
Ik zeg niet dat het gaat/moet gebeuren de komende 5-10 jaar. Maar kijk eens om je heen, naar de ontwikkelingen in de voetballerij/samenleving de afgelopen 15-30 jaar. Er kan veel gebeuren..

Anyways, laten we die discussie maar niet weer opnieuw gaan voeren. Nog gefeliciteerd met jullie handhaving (hoewel niet bepaald ongelukkig) en succes/sterkte met het samenstellen van een Eredivisie-waardige selectie de komende weken/maanden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:54:58 #149
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69903213
och met mvv zal het zowiezo moeilijk worden, die willen dan een stadion in of bij Maastricht en dan zullen ze nog wel wat dingen te eisen hebben waardoor de gesprekken snel ten einde zijn.
pi_69903278
quote:
Supportersclub Roda: Sfeer op Oost!

Roda JC is vanaf komend seizoen een supportersclub rijker. SCR, SupportersClub Roda, zal vanaf het seizoen 2009-2010 de Oost tribune gaan bevolken. Vanuit het vak Oost 5 zullen zij sfeeracties gaan organiseren op de fantribune.
Sinds de oprichting in april hebben zich al bijna 80 mensen aangemeld bij SCR om samen sfeer te maken op de Oost tribune.

Op dit moment staat de West-tribune van het Parkstad Limburg Stadion bekend als dé fantribune die garant staat voor sfeer tijdens wedstrijden van Roda JC. De Supportersclub Roda, die vanaf komend seizoen sfeer zal maken op de Oost-tribune kan in deze gezien worden als aanvulling op de sfeer in het Parkstad Limburg Stadion. De achterliggende gedachte om de SCR op te richten is dat er door meer sfeer in het stadion de spelers geprikkeld worden, waardoor weer meer supporters naar het stadion komen. Daarnaast heeft het ook een commercieel belang, namelijk dat door een betere sfeer ook sponsoren en investeerders worden aangetrokken omdat van beide kanten sfeer wordt gemaakt.

De SCR is een initiatief van Rob en Ben Smeets. De broers komen al van jongs af aan bij Roda JC en het Roda-bloed stroomt al generaties lang door de familie. Supportersclub Roda zal in aanloop naar het nieuwe seizoen via diverse kanalen haar leden en potentiële nieuwe leden proberen te informeren. Zo zal de SCR met een eigen stand aanwezig zijn op de open dag, kunt u de website www.supportersclubroda.nl in de gaten houden voor alle actuele informatie rondom Roda JC en de SCR en zal in de zomerperiode nog een informatieavond worden georganiseerd voor alle leden.

SCR is een supportersclub van en door vrijwilligers. In het eerste seizoen rekenen wij geen contributie en zijn we afhankelijk van inkomsten via o.a. sponsoren. Mocht u daarom met uw bedrijf dit een mooi initiatief vinden en een bijdrage willen leveren aan een betere sfeer in het Parkstad Limburg Stadion en daarnaast een vermelding (met beschrijving en link naar uw eigen website) op onze website willen krijgen, neem dan contact op via onderstaande contactgegevens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')