Kennedy zou wel een goeie voor ons zijn, Ogararu ook als rechtsback ipv de wree maar dat zijn van die broodvoetballers die altijd wel een degradatiekandidaat in spanje ofzo zullen vinden. Cziommer terughalen voor Hadouir zou ik een goede zet vinden, hij wil nu zelfs naar Heracles! Luijckx zie ik naar een Nac of Vitesse ofzo gaan terwijl ik Waterman als vervanger van Castro wel zie zitten. Ben nooit zo onder de indruk van hem geweest maar voor met een trainer die hem vertrouwen geeft kan het misschien wel wat worden. Utrecht wil Kruijswijk al hebben dus dat zal financieel en sportief net wat meer perspectief biedenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:31 schreef iehlaak het volgende:
Ik ben eens met de stofkam door de selecties van AZ, Ajax en Anderlecht gelopen. Dat zullen immers de plekken zijn waar van Geel op deze korte termijn nog spelers vandaan kan gaan toveren. Mogelijkheden lijken mij:
Anderlecht
Bakary Sare
Olivier Mukendi
Arnold Kruiswijk
Rubenilson Dos Santos Da Rocha
Ajax
George Ogararu
Kennedy Bakircioglu
AZ
Simon Cziommer
Ryan Donk
Milano Koenders
Toni Kolehmainen (alleen al om zijn naam halen)
Kees Luijckx
Boy Waterman
Tyton goed? Moet je eens op het tweede gaan kijken, lach je je rot als hij uberhaubt eens fit is.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef Federici het volgende:
[ afbeelding ]
De seizoenkaarthouders zullen em wel al gezien hebben op de brief
edit :: Waterman absoluut niet halen. Ik vind Castro niet goed, maar Waterman is geen verbetering. Tyton is een goede keeper, maar dan moet hij wel eens fit geraken
Tyton kenk voornamelijk uit de Poolse jeugdelftallen en je ziet gewoon dat het een geweldig talent is. Een ruwe diamant.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tyton goed? Moet je eens op het tweede gaan kijken, lach je je rot als hij uberhaubt eens fit is.
De reden dat Castro zijn niveau van de laatste weken niet kan vasthouden is eigenlijk omdat er geen concurrentie is (in mijn ogen). Roda mag van mij Tyton + Mardulier verkopen en een goede keeper erbij halen.
Gezien de financiën moet Roda geen derde keeper halen maar een keeperstrainer die in geval van nood als 3de keeper kan fungeren (ben eerlijk, 3de keeper Mardulier komt ook niet verder als de bank).
Met die blunders op het tweede krijg je niet snel een kans op het eerstequote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Federici het volgende:
[..]
Tyton kenk voornamelijk uit de Poolse jeugdelftallen en je ziet gewoon dat het een geweldig talent is. Een ruwe diamant.
Ze moeten hem de kans geven.
Spelers van het type Soetaers pieken als ze jong zijn. Heb je nu niet veel meer aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef planethugo het volgende:
tja tyton, kan er geen oordeel over vellen. Die ene wedstrijd tegen heracles vorig seizoen was wel goed. Heb hem te weinig op het 2de gezien om er een oordeel over te kunnen vellen.
Waar komt dat verhaal vandaan dat Genk Castro wil hebben? Dan zou Gentenaar een goede keus zijn maar die tekent deze week bij vvv. Die willen ook Soetaers hebben, die had ik er ook wel graag bij gehad, contract voor een jaartje en als hij niks meer blijkt te zijn kan die zo weer weg
dat dacht ook iedereen van Lurling, een jaartje proberen kan niet kwaad. Je kunt hem er altijd bijhebben en daarnaast nog een stuk of 2 talentvolle spitsen voor een prikkie erbij zoekenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Spelers van het type Soetaers pieken als ze jong zijn. Heb je nu niet veel meer aan.
Als we Kolemainen niet krijgen, dan gaan we maar voor Kovalainenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat dacht ook iedereen van Lurling, een jaartje proberen kan niet kwaad. Je kunt hem er altijd bijhebben en daarnaast nog een stuk of 2 talentvolle spitsen voor een prikkie erbij zoeken
Die Kolemainen is trouwens vanaf vandaag weg bij AZ![]()
![]()
Formule 1 in het PLS!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef Federici het volgende:
[..]
Als we Kolemainen niet krijgen, dan gaan we maar voor Kovalainen
quote:Streep door Cissé, Dani tekent
Feyenoord zet voorlopig een streep door de naam van Sekou Cissé, de Ivoriaanse aanvaller van Roda JC. Nu de Kerkraadse club een aanmerkelijk hoger transferbedrag eist dan eerder werd aangenomen, is de voetballer zo goed als onhaalbaar geworden voor de Rotterdammers.
Feyenoord wilde Cissé extern financieren en de club had een geldschieter gevonden die garant stond voor een bedrag tussen de twee en de drie miljoen euro. Nu Roda JC minimaal het dubbele vraagt, is snel zaken doen voor Feyenoord feitelijk onmogelijk geworden.
Trainer Mario Been had de externe financier eerder overtuigd dat Cissé voor twee à drie miljoen een investering waard was. Nu dat bedrag veel hoger uitpakt, is het akkoord tussen club en geldschieter niet meer aan de orde. Een forse tegenvaller voor Feyenoord, dat goede kaarten dacht te hebben in de race om Cissé. De speler had na een goed gesprek met Been al aangegeven graag naar de Kuip te willen komen.
FC Twente, dat beduidend meer geld te besteden heeft, is nog wel in de markt voor Cissé. Ook de Enschedese club ging uit van een transferbedrag rond de 2,5 miljoen euro, maar Twente zit niet met handen en voeten gebonden aan een externe financier. Zeker als het Eljero Elia of Marko Arnautovic ziet vertrekken, kan het alsnog toeslaan in Kerkrade.
Ook enkele Franse clubs hebben inmiddels interesse getoond in Cissé, die afgelopen weekeinde voor Ivoorkust uitkwam in het WK-kwalificatieduel met Guinee. Dit tot ergernis van Roda JC, dat de voetballer afgelopen week moest missen in het cruciale play-offs-duel met SC Cambuur.
Omdat de Limburgse club zich in die wedstrijd alsnog verzekerde van een langer verblijf in de eredivisie, is de nood om Cissé te verkopen een stuk minder. Roda JC moet nog altijd terug in de begroting en kan het geld zeer goed gebruiken, maar het hoeft niet meer overhaast toe te happen. Technisch directeur Martin van Geel gaat in zijn onderhandelingen voor de hoofdprijs.
De komst van Dani Fernandez naar Feyenoord wordt morgen wél bekrachtigd. De Spaanse verdediger, die afgelopen seizoen voor NEC uitkwam, ondertekent eindelijk zijn contract voor drie seizoenen, na drie maanden van onderhandelingen. De deal was zo gecompliceerd, omdat de transferrechten in het bezit zijn van Oekraïnse zakenman, terwijl Feyenoord ook deze transfer extern financiert. Dani hoeft alleen nog medisch gekeurd te worden.
Bron: AD Sportwereld
quote:FC Twente mist handtekening
In de transfersoap rond Roda JC-aanvaller Sekou Cissé is de KNVB ingeschakeld om naar de rechtsgeldigheid van een door FC Twente met de speler afgesloten voorcontract te kijken. De voetbalbond bevestigt de inmenging, maar wenst verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Onder het voorcontract van Sekou Cissé bij FC Twente blijkt de handtekening van zijn officiële zaakwaarnemer, FIFA-makelaar Adama Fofana, te ontbreken. Daarmee lijkt FC Twente-preses Joop Munsterman geen rechtsgeldig akkoord in handen te hebben. In een vergelijkbare situatie greep AZ ondanks een akkoord alsnog naast Afonso Alves.
Munsterman maakt zich echter geen zorgen. "Uiteindelijk bepaalt de speler zelf waar hij heen gaat", aldus de FC Twente-voorzitter. De onderhandelingen tussen de clubs verlopen inmiddels stroef. Zowel Feyenoord als FC Twente heeft een bod van naar verluidt twee miljoen euro gedaan, maar Roda JC heeft beide biedingen als onvoldoende terzijde geschoven.
Bron: Telegraaf
En anders loopt die toch nog een (half) jaartje in een Roda shirt, na al die net-niet jaren en een goed jaar zou ik het niet erg vinden om hem nog een jaar te zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Kopbal het volgende:
Kan nog wel eens een leuke soap gaan worden met Cissé, of er moet nog een Engelse club aankloppen die zo gek is om 5/6 miljoen te betalen.
Ook weleens lekker na een heel seizoen van de ene rel naar de andere te zijn gehobbeldquote:
quote:Roda: Brand als businesspartner
TUSSENLAAG
Roda JC presenteert deze week Brand Bier als eerste businesspartner.
De Kerkraadse club wil tussen hoofdsponsor Aevitae en de groep met co-sponsors een ‘tussenlaag’ creëren met businesspartners, die inclusief de hoofdsponsor moet bestaan uit een elftal bedrijven. „Het Limburg-gevoel dat Brand uitstraalt, spreekt ons erg aan”, aldus commercieel directeur Marc Jetten, die namens Roda al met de nieuwe sponsor in onderhandeling was voordat het fusieproces vorig jaar van start ging. De bierbrouwer liet in oktober als één van de eerste bedrijven weten ook de beoogde fusieclub te willen sponsoren en was één van de elf grote partijen waarmee gouverneur Leon Frissen in januari sprak over financiële steun aan Sporting Limburg.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Betekent dat dat we vanaf komend seizoen Brand ipv Bav krijgen in het stadionquote:
Dan zou Brand Bav moeten uitkopen. Bav heeft namelijk 10 jaar het alleenrecht hierop doordat ze founder van het PLS zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Betekent dat dat we vanaf komend seizoen Brand ipv Bav krijgen in het stadion?
Natuurlijk doet Brand het niet uit liefdadigheid, maar volgens mij loopt het contract met Bavaria nog een jaar door. Maar het kan natuurlijk zijn dat Brand nu alvast instapt om zich er zo van te verzekeren dat zij vanaf 2010 hun bier kunnen verkopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef planethugo het volgende:
jazeker krijgen we brand, die gaan roda niet sponsoren omdat ze het zo goed voor hebben met onze club, die willen natuurlijk gewoon bier verkopen. Het contract van Bavaria liep af dus dit kan gewoon
Bij die tien jaar moet je wel het jaar 2000 zelf meetellen hèquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef DarkShine het volgende:
Het Bav contract loopt, net als Martinair, nog één jaar door. De PLS Founders hebben het alleenrecht voor 10 jaar -> 2000 - 2010...
Nee zo werken brouwerijen niet, een evenement, cafe of stadion wordt alleen iets gegund als men er ook het eigen bier kan verkopen. Ik was hier vorige week al van op de hoogte maar wist niet zeker of dat al naar buiten mocht komen. Heb ik een scoop gemist hehequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het kan natuurlijk zijn dat Brand nu alvast instapt om zich er zo van te verzekeren dat zij vanaf 2010 hun bier kunnen verkopen.
Bron: Sportwereldquote:Soap Cissé doet denken aan Alves
Er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de transfersoap rond Sekou Cissé van Roda JC. Zijn zaakwaarnemer Adama Fofana heeft bij de KNVB een klacht ingediend, omdat FC Twente onrechtmatig gehandeld zou hebben bij onderhandelingen met Cissé.
afbeelding vergroten ProAgent heeft een klacht ingediend tegen FC Twente vanwege het ontbreken van een handtekening van een makelaar van Sekou Cissé (r). FOTO'S ANP
De Ivoriaan ondertekende in Enschede een voorcontract, zonder dat de zaakwaarnemer daarin gekend was. Dat is tegen de door de wereldvoetbalbond FIFA opgestelde regels.
Met de dag lijkt de onduidelijkheid rond Cissé en zijn mogelijke transfer te groeien. Het is inmiddels wel zeker dat Cissé een heel web aan zaakwaarnemers en mensen die geld aan hem proberen te verdienen rond zich heen heeft hangen. Zo heeft de Ivoriaan twee verschillende spelersmakelaarskantoren die hem vertegenwoordigen.
Voor een transfer buiten Nederland heeft Cissé nog steeds Pierre Frelot, de man die hem al jarenlang begeleidt en ook de zaken doet van onder andere Didier Drogba, William Gallas en Florent Malouda. Binnen Nederland is Adama Fofana, die kortgeleden zijn officiële FIFA-licentie haalde, sinds kort diens vertegenwoordiger.
Enkele weken geleden kreeg FC Twente van Roda JC toestemming met Cissé te gaan praten over een mogelijke overgang naar de ploeg van trainer Steve McClaren. Het eerste gesprek werd namens Cissé gevoerd door zaakwaarnemer Fofana. Maar volgens Pro Agent, de belangenvereniging voor makelaars die Fofana in de arm heeft genomen, is in vervolggesprekken Fofana langzaam van het toneel geduwd.
,,Ik begrijp niet waarom Twente opeens met andere mensen over Cissé ging praten,’’ zegt Roberto Branco Martins van Pro Agent. ,,Terwijl ze weten dat Fofana de officiële zaakwaarnemer van Cissé is. Wellicht dat Cissé vervolgens de druk heeft gevoeld een contract te ondertekenen, zonder te weten wat daarvan de gevolgen zijn. Maar dit contract is niet rechtsgeldig.’’
De zaak rond Cissé doet denken aan die van Afonso Alves. AZ beweerde twee jaar geleden een waterdicht contract te hebben met de Braziliaan van destijds Heerenveen. De arbitragecommissie van de KNVB besliste echter dat dit niet zo was, omdat de verbintenis met niet gerechtigde zaakwaarnemers tot stand was gekomen. De overgang van Alves van AZ ging vervolgens niet door.
Pro Agent verwacht dat de KNVB nog deze week een antwoord geeft op de bij de bond neergelegde klacht. ,,Wij hebben helemaal niet de bedoeling dat Twente gestraft wordt,’’ zegt Branco Martins. ,,We willen alleen een signaal afgeven. Men eist dat makelaars transparant zijn, dan moeten clubs dat ook zijn.’’
FC Twente maakt zich op zijn beurt vooralsnog nergens druk over. De club zegt de situatie af te wachten. ,,Wij zijn voor drie jaar akkoord,’’ zei voorzitter Joop Munsterman al meermalen.
Het is nog steeds de grote vraag waar Cissé uiteindelijk volgend seizoen voetbalt. Feyenoord is vooralsnog afgehaakt, omdat de club de door Roda gevraagde transfersom van zeker vijf miljoen euro niet kan betalen. Na al het gedoe met FC Twente ligt het evenmin voor de hand dat Cissé naar de club van zijn grote vriend Cheick Tioté verhuist. De transfersom zou voor de Tukkers geen probleem hoeven zijn.
Buitenlandse clubs hebben wel geïnformeerd, maar van officiële interesse is vooralsnog geen sprake.
Lijkt me een positieve ontwikkeling. Niet alleen omdat Brand waarschijnlijk bereid is om een groter bedrag in Roda te steken dan Bavaria, maar natuurlijk ook omdat het veel beter bier is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef planethugo het volgende:
neem maar van mij aan dat het over is met Bavaria, ik/mijn ouders zitten in de drankenbranche en het contract met bavaria loopt af. Brand zal waarschijnlijk wel flink in de buidel hebben getast
jullie krijgen molotovcocktails toegeworpen in het vervolg, voor een vlammend uitvakquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Hoe gaat het maltbiertje dan heten in het uitvak? Vuurtje?
Ik wist het ook al enkele weken, via je broer die het weer had van de vertegenwoordiger van Bav...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
Nee zo werken brouwerijen niet, een evenement, cafe of stadion wordt alleen iets gegund als men er ook het eigen bier kan verkopen. Ik was hier vorige week al van op de hoogte maar wist niet zeker of dat al naar buiten mocht komen. Heb ik een scoop gemist hehe![]()
![]()
[..]
1) 2000/2001quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:07 schreef Federici het volgende:
[..]
Bij die tien jaar moet je wel het jaar 2000 zelf meetellen hèDan kom je uit op 2009
Ik was inderdaad ook niet van plan om een handtekeningenactie voor het behoud van Bav in het PLS op touw te zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef DarkShine het volgende:
Maargoed, als Bav het PLS verlaat zal ik ze alles behalve tegenhouden. Liever gister dan vandaag dat Bav het PLS verlaat!
Sinds de trip naar München twijfel ik daar ook niet aanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef planethugo het volgende:
neem maar van mij aan dat het over is met Bavaria, ik/mijn ouders zitten in de drankenbranche en het contract met bavaria loopt af. Brand zal waarschijnlijk wel flink in de buidel hebben getast
Waarom zouden ze de halve liters dan gaan afschaffen? Drinkt gewoon het fijnst in het stadion zonder ook steeds weer naar die tap te blijven rennen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Sinds de trip naar München twijfel ik daar ook niet aan
En gelukkig als dat het einde van Bav is, kan ik eindelijk na een wedstrijd naar huis gaan zonder dat ik de dag erna aan de schijterij ben. Hoop dat Halve Liters blijven in het PLS.
Dwaas, jij bent gewoon aan de schijterij van het vele zuipen, als jij 30 water zou zuipen zou je ook aan de schijterij zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Sinds de trip naar München twijfel ik daar ook niet aan
En gelukkig als dat het einde van Bav is, kan ik eindelijk na een wedstrijd naar huis gaan zonder dat ik de dag erna aan de schijterij ben. Hoop dat Halve Liters blijven in het PLS.
Halve liters zijn al eens afschaft geweest in het PLS...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef Federici het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de halve liters dan gaan afschaffen? Drinkt gewoon het fijnst in het stadion zonder ook steeds weer naar die tap te blijven rennen..
Ja, ooit..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Halve liters zijn al eens afschaft geweest in het PLS...
hehequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dwaas, jij bent gewoon aan de schijterij van het vele zuipen, als jij 30 water zou zuipen zou je ook aan de schijterij zijn.![]()
Helaas, geen krant hieroquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef DarkShine het volgende:
Is er trouwens iemand met een LD/DDL digitaal login?
Ik wil de artikelen best dagelijks blijven posten maar geen zin om weer een login aan te schaffen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef DarkShine het volgende:
Misschien moet Nol eens wat Maaswater proeven
Waarom nu opeens met MVV?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]![]()
Is hij niet gewoon realistisch? Niet dat ik het hele fusie-verhaal weer wil oprakelen, maar de afgelopen maanden is natuurlijk wel een teken aan de wand geweest. Eens in de zoveel jaren komt een fusie ergens in het land ter sprake. En dan is in het zuiden van het land Roda één van de 'geschikte' kandidaten.. Op dit moment voor velen ondenkbaar, maar er kan een moment komen dat een fusie met bijvoorbeeld MVV onontkoombaar en heel misschien zelfs wenselijk is..
quote:Supportersclub Roda: Sfeer op Oost!
Roda JC is vanaf komend seizoen een supportersclub rijker. SCR, SupportersClub Roda, zal vanaf het seizoen 2009-2010 de Oost tribune gaan bevolken. Vanuit het vak Oost 5 zullen zij sfeeracties gaan organiseren op de fantribune.
Sinds de oprichting in april hebben zich al bijna 80 mensen aangemeld bij SCR om samen sfeer te maken op de Oost tribune.
Op dit moment staat de West-tribune van het Parkstad Limburg Stadion bekend als dé fantribune die garant staat voor sfeer tijdens wedstrijden van Roda JC. De Supportersclub Roda, die vanaf komend seizoen sfeer zal maken op de Oost-tribune kan in deze gezien worden als aanvulling op de sfeer in het Parkstad Limburg Stadion. De achterliggende gedachte om de SCR op te richten is dat er door meer sfeer in het stadion de spelers geprikkeld worden, waardoor weer meer supporters naar het stadion komen. Daarnaast heeft het ook een commercieel belang, namelijk dat door een betere sfeer ook sponsoren en investeerders worden aangetrokken omdat van beide kanten sfeer wordt gemaakt.
De SCR is een initiatief van Rob en Ben Smeets. De broers komen al van jongs af aan bij Roda JC en het Roda-bloed stroomt al generaties lang door de familie. Supportersclub Roda zal in aanloop naar het nieuwe seizoen via diverse kanalen haar leden en potentiële nieuwe leden proberen te informeren. Zo zal de SCR met een eigen stand aanwezig zijn op de open dag, kunt u de website www.supportersclubroda.nl in de gaten houden voor alle actuele informatie rondom Roda JC en de SCR en zal in de zomerperiode nog een informatieavond worden georganiseerd voor alle leden.
SCR is een supportersclub van en door vrijwilligers. In het eerste seizoen rekenen wij geen contributie en zijn we afhankelijk van inkomsten via o.a. sponsoren. Mocht u daarom met uw bedrijf dit een mooi initiatief vinden en een bijdrage willen leveren aan een betere sfeer in het Parkstad Limburg Stadion en daarnaast een vermelding (met beschrijving en link naar uw eigen website) op onze website willen krijgen, neem dan contact op via onderstaande contactgegevens.
quote:Open Dag
Op vrijdag 26 juni 2009 zal op Sportpark Kaalheide de Open Dag van Roda JC plaatsvinden. Het officiële programma zal om 16.00 uur beginnen en loopt door tot 20.00 uur. Dit jaar is er gekozen voor Kaalheide en is het thema 'back to the roots'. Het belooft ouderwets gezellig te worden. De spelers zullen zich voornamelijk tussen de supporters begeven. De sfeer van vroeger met de spelers en het publiek van nu.
Tijdens deze Open Dag zal de selectie van Roda JC voor het seizoen 2009/2010 gepresenteerd worden. Verder zullen er leuke activiteiten zijn voor jong en oud, een speelparadijs voor kinderen en een feestplein waar verschillende gezellige activiteiten en optredens plaats zullen vinden. Het tijdstip lijkt ietwat ongunstig aangezien het een doordeweekse vrijdag is maar omdat de spelers zaterdag 27 juni a.s. al starten met de eerste oefenwedstrijd is hiervoor gekozen. Wij rekenen op uw aanwezigheid zodat wij samen een toast uit kunnen brengen op de start van een hopelijk goed seizoen.
Nee dat was de stinkerijquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
hehe
ik dacht ook al direct aan de combinatie München en schijterij....![]()
quote:Maar het vertrek van Cisse staat toch al lang vast?
‘Dat wil ik nog wel eens zien. Genoeg clubs willen hem hebben, maar Roda heeft nog geen bod geaccepteerd. Gelukkig maar. Ik las dat hij 2,5 miljoen euro zou moeten kosten. Geloof mij, voor dat geld gaat hij echt niet weg dan koop ik hem nog eerder zelf op en blijft hij gewoon in Kerkrade. Echt waar. Ik vind hem veel beter dan Arouna Kone, en die ging voor 9 miljoen naar PSV. Ik heb een prijs in mijn hoofd die ik voor hem wil betalen. Alleen als andere clubs meer bieden, vertrekt hij. Fc Twente denkt hem voor een fooi te kunnen halen zeker. Ze vangen zelf 15 miljoen voor Marko Arnautovic en nog een enorm bedrag voor Eljero Elia.
TING TING is nog altijd de codequote:
Excusez, TING TING.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
TING TING is nog altijd de code, Berlijn terug was inderdaad ook al zo'n stinkerij. Broekhoest Hooligans
nol zegt verstandige maar ook minder verstandige dingen helaas. Hij wil het goedmaken met van geel maar dan moet wel alles van de kant van van geel komen. Die laatste was boos omdat nol allerlei dingen in de pers riep die voor onrust zorgde en ook nogeens transfers kon frustreren. En wat doet Nol? Hij gooit alles op tafel, zegt nog dat van geel een koele kikker is maar zijn vrouw is wél aardig. Tja dat is niet bepaald constructief zaken doen hequote:
laatste 3 jaar meegedaan maar dit jaar valt het helaas op dezelfde dag als defqonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Federici het volgende:
Iemand van jullie die morgen meedoet aan het Supporterstoernooi van het Fanproject?
dacht dat ik laatst had gelezen dat sparta - roda 1e wedstrijd was, maar blijkbaar nu dus heerenveen, op een vrijdagavond dus weer zo'n lekkere verre uitwedstrijdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Datum Thuis Uit
31 juli SC Heerenveen - Roda JC
1 augustus Heracles - AZ
1 augustus Willem II - Vitesse
1 augustus Sparta - FC Twente
1 augustus RKC Waalwijk - FC Utrecht
2 augustus ADO Den Haag - NAC Breda
2 augustus Feyenoord - NEC
2 augustus PSV - VVV Venlo
2 augustus FC Groningen - Ajax
maarja met wat minder geluk hadden we dat nu iedere vrijdag gehadquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:22 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dacht dat ik laatst had gelezen dat sparta - roda 1e wedstrijd was, maar blijkbaar nu dus heerenveen, op een vrijdagavond dus weer zo'n lekkere verre uitwedstrijd
Wielder FC heeft het net niet gered, 2x tegen de latere winnaar is dodelijk, 4e zijn we geworden, das verdienstelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Federici het volgende:
Iemand van jullie die morgen meedoet aan het Supporterstoernooi van het Fanproject?
Wij hebben het tot de kwartfinale weten te schoppenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:59 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wielder FC heeft het net niet gered, 2x tegen de latere winnaar is dodelijk, 4e zijn we geworden, das verdienstelijk.
Ik mis Feyenoord-uit en Vitesse-thuis door vakantie. Op de dag van PSV-uit kom ik net terug van vakantie.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:32 schreef DarkShine het volgende:
Eerste twee competitiewedstrijden mis ik, dan lig ik in Kroatië.
Heel toevallig heb ik exact hetzelfde. Alleen mis ik de tweede en derde..quote:Op maandag 15 juni 2009 08:32 schreef DarkShine het volgende:
Eerste twee competitiewedstrijden mis ik, dan lig ik in Kroatië.
Vlakbij Porec.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:52 schreef Federici het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik exact hetzelfde. Alleen mis ik de tweede en derde..
Waar ga je naartoe in Kroatië?
Haha, te toevallig. Wij gaan ook met een groepje naar Porecquote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vlakbij Porec.
In Porec is trouwens een ijssalon waar oa. een vaantje van Roda ophangt.
Dit jaar was het meer Gulpen FC, maar dat boeit niet. Ooit zullen we dit toernooi gaan winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:59 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wielder FC heeft het net niet gered, 2x tegen de latere winnaar is dodelijk, 4e zijn we geworden, das verdienstelijk.
Welke camping ga je?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:47 schreef Federici het volgende:
[..]
Haha, te toevallig. Wij gaan ook met een groepje naar Porec
Gaat voor mij de allereerste keer op een echte camping worden (vorig jaar al ff kunnen proeven tijdens het EK in Zwitserland) maar bij ons op de tent komt er een Roda vlag
Heb ik dan met jou lopen ballen of wat? Het was Gulpen FC met 2 exotische aankopen van Sjpekheiquote:Op maandag 15 juni 2009 10:47 schreef Professional het volgende:
[..]
Dit jaar was het meer Gulpen FC, maar dat boeit niet. Ooit zullen we dit toernooi gaan winnen.
nee ook the prof was naar defqon maar normaal gesproken wel present...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
Heb ik dan met jou lopen ballen of wat? Het was Gulpen FC met 2 exotische aankopen van Sjpekhei
Lanternacamp.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef Federici het volgende:
[..]
Plava Laguna of iets dergelijks
Jij dan?
quote:Roda JC pikt transfervrije Meulens op in Arnhem
Roda JC heeft de selectie voor komend seizoen versterkt met een nieuwe aanvaller. Dagblad De Limburger weet dat de ploeg van Harm van Veldhoven Rihairo Meulens bij de selectie heeft gehaald. De onlangs 21 jaar geworden aanvaller komt transfervrij over van Vitesse.
Meulens speelde vorig seizoen nog op huurbasis voor FC Dordrecht en scoorde in 35 competitieduels zes keer voor de Schapenkoppen. In de dubbele confrontatie met Roda, in de strijd om lijfsbehoud in de nacompetitie, viel Meulens twee keer in bij Dordrecht. Scoren deed hij niet tegen zijn toekomstig werkgever.
De jonge aanvaller tekent een contract voor twee jaar met een optie voor een eventueel derde seizoen. Meulens debuteerde in september 2006 voor Vitesse, waarvoor de voormalig jeugdinternational in dat seizoen negen keer in actie kwam. Vervolgens werd hij verhuurd aan AGOVV en FC Dordrecht.
Bron: Voetbalzone
Daar hebben we er al genoeg van!!!!!quote:Meulens speelde vorig seizoen nog op huurbasis voor FC Dordrecht en scoorde in 35 competitieduels zes keer voor de Schapenkoppen.
Het is een hoger gemiddelde dan Yulu kan overleggen...quote:
wat is het voor speler, verrijk ons met je kennis aub want hier heeft nog nooit iemand van 'm gehoord...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef DRD het volgende:
Meulens![]()
![]()
Jullie hebben al een seizoen vol frustraties achter de rug, ga je hem halen.
Dat dan weer wel... Maar als ik zie welke clubs leuke/goede en nog redelijk betaalbare voetballers aantrekt heb ik zoiets van: Blijven ze nou slapen bij Roda?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is een hoger gemiddelde dan Yulu kan overleggen...
Kiezen voor tekst, rechtsklikken "Alles selecteren" en dan ctrl+c & ctrl+v.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:32 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik heb wel login maar hoe krijg ik die tekst daar uit?
quote:Roda JC legt aanvaller Rihairo Meulens vast
door Rob Sporken
TERUGKEER Roox keeperstrainer in Kerkrade
VOETBAL – Roda JC heeft Rihairo Meulens overgenomen van Vitesse.
De onlangs 21 jaar geworden aanvaller speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Dordrecht.
John Roox is aangetrokken als nieuwe keeperstrainer.
Meulens debuteerde in september 2006 voor Vitesse waarvoor de voormalige jeugdinternational in dat seizoen negen keer in actie kwam. Vervolgens werd hij verhuurd aan AGOVV en het afgelopen jaar aan FC Dordrecht waarvoor hij 34 duels speelde. Aangezien Vitesse het aflopende contract van de Apeldoorner niet verlengde, kon Roda hem transfervrij overnemen.
Directeur voetbalzaken Martin van Geel bevestigt de transfer. „Als je jeugdinternational bent geweest en op 18-jarige leeftijd je eerste wedstrijd speelt bij Vitesse, heb je talent. Alleen is dat er de afgelopen jaren niet voldoende uitgekomen.
We hebben hem een tijdje gevolgd en hopen dat hij bij ons wel kan doorgroeien. Het is een jongen uit een vijver waarin wij momenteel gezien onze financiële mogelijkheden vissen.”
Meulens, die in de dubbele nacompetitiewedstrijd van Dordrecht tegen Roda tweemaal inviel, tekende voor twee jaar met een optie voor nog eens twee seizoenen.
John Roox keert in Kerkrade terug als keeperstrainer. De 48-jarige Venlonaar stond tot zijn 41ste onder de lat en kwam in bijna twintig jaar betaald voetbal uit voor VVV, Helmond Sport en Excelsior. Roox werkte tussen 2003 en 2005 ook als keeperstrainer bij Roda. De Noord-Limburger, die voor een jaar tekende, is de opvolger van Jos Smits.
De Open Dag van Roda JC op 26 juni met als thema ‘Back to the roots’ vindt plaats op sportpark Kaalheide. Het eerste team neemt het op deze dag op tegen een All Star-ploeg met oud-spelers. Onder anderen Gène Hansen, Regillio Vrede, Johan de Kock, Marco van Hoogdalem, Edwin Gorter en Maurice Graef zijn van de partij. De Open Dag start om 16.00 uur.
Roda start donderdag 25 juni met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
In het oefenprogramma zijn voorlopig de volgende duels opgenomen: zaterdag 27 juni (18.00 uur): SVN-Roda JC; vrijdag 3 juli (19.00): LHC-Roda JC; zaterdag 11 juli (18.00): Merefeldia-Roda JC; dinsdag 14 juli (19.00 uur): Visé-Roda JC; zaterdag 18 juli: Racing Genk-Roda JC; dinsdag 21 juli: VV Schaesberg- Roda JC. De laatste twee duels zijn nog onder voorbehoud.
Voor alle nieuws en achtergronden over Roda JC ga naar de exclusieve clubsite op: www.limburger.nl
Al te slecht voor Dorderecht maar Roda haalt hem opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef DRD het volgende:
Meulens![]()
![]()
Jullie hebben al een seizoen vol frustraties achter de rug, ga je hem halen.
quote:Hendriks heeft het gehad met Van Geel
Door Jeroen van den Kroonenberg
Dinsdag, 16 juni 2009, 20:17
Suikeroom van Roda JC Nol Hendriks lijkt het helemaal gehad te hebben met directeur voetbalzaken Martin van Geel. Maandagavond vond er een afrondend gesprek plaats over het opzetten van een investeringsfonds, maar tot grote ergernis van Hendriks ontbrak Van Geel daarbij.
"Tijdens de definitieve vergadering over het opzetten van het investeringsfonds had ik Van Geel ook verwacht. Er waren vier stoelen gereserveerd, maar er bleef er eentje leeg. Ik had voor honderd procent op hem gerekend. Ik ben zeer teleurgesteld in Van Geel", verklaart Hendriks aan ELF Voetbal. Het botert al langer niet tussen Van Geel en Hendriks. Met het nieuwe incident is de relatie tussen beiden er niet beter op geworden. "Ik heb water bij de wijn gedaan, maar Van Geel heeft nu echt het vertrouwen geschaad. Ik weet niet of dit nog goed gaat komen."
Hendriks neemt vooralsnog als enige plaats in het investeringsfonds. Daarin kunnen derden geld beleggen voor spelers, maar krijgen de investeerders geen invloed op het voetbaltechnische beleid. "Tot nu toe heb ik drie aanvallers op het oog.” De textielbaron zegt niet te weten wie er op het lijstje van Roda JC zelf staat. "Ik moest uit de krant vernemen dat ze Rihairo Meulens hebben aangetrokken.”
Die jongen gaat het echt niet redden in de eredivisie. In de Juup had ie al problemen zat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vrees dat die gozer puur gehaald is omdat hij bij zijn invalbeurt bij Roda-Dordrecht 1 of 2 leuke acties maakte...
quote:Roda JC hoopt op huur van Nijland
Roda JC hoopt één of meer spelers van PSV te huren. Stef Nijland en Stijn Wuytens zijn kandidaten.
PSV wil wachten met een besluit over verhuur, omdat de club nog niet weet hoe de eigen selectie er uit gaat zien.
Roda JC heeft Rihairo Meulens voor twee seizoenen vastgelegd. De aanvaller komt van Dordrecht, dat hem huurde van Vitesse.
AD Sportwereld
quote:Roda richt investeringsfonds voor spelers op
Roda JC wil op korte termijn een investeringsfonds oprichten waarin 'derden' kunnen investeren in spelers. Dat maakte de eredivisieclub bekend op de website. Roda benadrukt in de korte verklaring dat investeerders geen invloed krijgen op het voetbaltechnische beleid van de club.
De Limburgse club kampt al enige tijd met financiële problemen. Roda JC wilde na het afgelopen seizoen eigenlijk fuseren met Fortuna Sittard, maar omdat financiële steun van de provincie Limburg uitbleef ging de voorgenomen samensmelting niet door. Roda wist zich in de play-offs ternauwernood op het hoogste niveau te handhaven.
De club uit Kerkrade komt binnenkort met meer informatie over het investeringsfonds, dat op een ,,zakelijke en transparante wijze'' zal worden vormgegeven, zo staat in de verklaring op de website.
Bron: AD Sportwereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |