Heb je thuis al laten weten dat het wat later kan worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef iamredleader het volgende:
Mensen staan ook gewoon op de weg met elkaar te praten, het is echt helemaal stil op de weg.
Bummerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef iamredleader het volgende:
Vooral sneu omdat ik vroeg was weggegaan, om lekker bijtijds te kunnen eten met vrouw en kind
Kun je er daar niet af en binnendoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Hee, beweging! Ben al 2 kiloweter verder! Nog even en ik ga de afslag van de n201 voorbij.
Is er al een datum trouwens?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is elke meet weer lastig, maar gelet op de successen en de mooie verhalen/quotes denk ik toch wel dat het moet lukken.
Eventueel, als alles past/schikt/lukt, zouden we een barbeque-meet bij huize iamredleader kunnen houden... hier een flink grasveld voor de deur, dus ruimte zat, en genoeg ruimte binnen voor aardig wat mensen
Raar, mooi, neen, jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben inmiddels veilig thuis aanbeland. Het enige wat ik heb gezien was een BCC vrachtwagen die achterstevoren in de berm stond, maar verder helemaal niks?!?
En Tinuviel heeft lekker gekookt, het eten was klaar op het moment dat ik het huis binnen kwam, dus de timing was
Nu instorten
Oh, en nee, ik had nog geen datum of zo voor de barbeque
Echt een pokkezooi op de A2.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben inmiddels veilig thuis aanbeland. Het enige wat ik heb gezien was een BCC vrachtwagen die achterstevoren in de berm stond, maar verder helemaal niks?!?
Had maar met het OV gegaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een pokkezooi op de A2.
Zelfde gold voor de A1 tussen Muiderberg en Eemnes.
Vandaag was ik, verrassend genoeg, opnieuw per OV.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef Mike het volgende:
Lehme, vindt het blijkbaar leuk om te trollen in MEN, 48 uur.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef MaJo het volgende:
Nog even een snelle zwaai
het is hier gekkenhuis maar we hebben alles onder controle
Vooral blues gok ik zo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Morgen middag ben ik in Wijk. Even het programma boekje doornemen wat ik ga beluisteren en kijken.
Hoe ben je dan langs de A1 en A2 gekomen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vandaag was ik, verrassend genoeg, opnieuw per OV.
Al.quote:Nog een huishoudelijke mededeling:
Hoe weet je dat!?quote:
Hoofd podium?quote:even een waarschuwing vooraf; ben morgen gigadruk dus dat wordt alleen even hoi zeggenmaar spreek me gerust even aan!
Domme vraag qua programma, ik weet het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe weet je dat!?
Ah, ok. Ik was al bang dat je het OV verlaten zou hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben niet op die wegen geweest, ik heb alleen op de radio gehoord dat het niet te doen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |