Jimbo was toch van dat kaneelfilmpje? Als dat zo is dan erin Jimboquote:
thats mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jimbo was toch van dat kaneelfilmpje? Als dat zo is dan erin Jimbo
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
Waar staat jouw kaneelfilmpje hier?
Wil hem nog even zien een keer.
Je werkt jezelf wel omhoog hequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh en mocht je het ooit hebben afgevraagd;
allangquote:
Jimbo zal nu wel moeten want ik ben heel wat van plan een JIMBO campagne, flyers reklamen en uitzendtijd op tv......quote:
Ja dat wil ik nogsteeds ja, Het is alleen zo dat als het hele dakar tipje voor FOK doorgaat dat ik dan geen vrije dagen heb ivm werk waardoor ik dus er gewoon niet in kan.quote:
oh dat dakar waar je het over had, zou het echt jammer vinden als je de Bunker niet in kan (had me er al stiekum op verheugd je elke dag fanmail te sturen) nou zodra je wat meer weet hierposten hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat wil ik nogsteeds ja, Het is alleen zo dat als het hele dakar tipje voor FOK doorgaat dat ik dan geen vrije dagen heb ivm werk waardoor ik dus er gewoon niet in kan.
Op dit moment zijn de onderhandelingen met de A-D lui hard aan de gang en eind volgende week heb ik zekerheid over wat ik kan doen.
gaat gebeuren !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat dakar waar je het over had, zou het echt jammer vinden als je de Bunker niet in kan (had me er al stiekum op verheugd je elke dag fanmail te sturen) nou zodra je wat meer weet hierposten he
* JediMasterLucia doet mee*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:![]()
ff promoten......JIMBO,JIMBO,JIMBO IN DE bunker2
![]()
weinig denk ik dat is PDL dr gedeeltequote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Spooky4u het volgende:
Jimbo komt de PR versterken
Proficiat Jimbo![]()
Wat houdt dit in voor TBO?
Nogmaals trouwens hulde voor de sponsors die je aantrekt, vooral de laatstequote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weinig denk ik dat is PDL dr gedeelte
ik ben gewoon een lieve urser
hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nogmaals trouwens hulde voor de sponsors die je aantrekt, vooral de laatste
Is fraubitch het daar wel mee eens?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hahacondooms uitdelen in afrika is gewoon belangrijk
die geef ik dr ook 100 en is blijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |