Vertel maar waarom ..quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
Doe hier massaal mee om mij die bunker in te krijgen !
Dit is mocht Amsterdam-Dakar voor een of andere reden niet doorgaat. gaat het door heb ik geen genoeg vakantie dagen
![]()
![]()
maarja, jimbo in de bunker dus
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
kan je geen ontslag nemen? of is het meer dan een supermarktbaantje
kut kick er is al een ander Jimbo (ik hou zou van mezelf) topicquote:
En dan wel ful controle over hem hebben he !! Dat wil ook welquote:
waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
kut kick er is al een ander Jimbo (ik hou zou van mezelf) topic
quote:
mss wle tof voor de eerste dag ja !quote:
Joh ik naai je graag !! (op afstand merk je niks van)quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar??
[..]tof , mag jij me afzetten daar
![]()
[..]
mss wle tof voor de eerste dag ja !
oh zo bedoel ik het niet hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je hebt lekker veel vertrouwen in de Dakarstaat je goed zo weinig vertrouwen in het project
Maar Jimbo in de bunkerdat wordt wel lachen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik naai je graag !! (op afstand merk je niks van)
ja ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ging er vanuit dat je in de Bunker II zal zitten.
MOET ?? En tis nogal een contrast gastquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh zo bedoel ik het niet hoorik wil echt die hard dat de dakar door gaat
maar mocht het niet doorgaan dan moet ik gewoon die bunker in
t valt buiten mn festivals , enige dat ik mis is noortje en de 10jaars meetquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:16 schreef Rijpie het volgende:
Jimboik stem op je
![]()
hoe zit het je festivals dit jaar dan?
waneer ik het weet geen idee, weet nieteens of ik wel mee mag doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
Dus we moeten nu heel enthousiast worden van jouw potentiële deelname aan TBO2, maar meteen in de OP begin je al te mitsen en maren. Hmmm... deja vu! Wanneer weet je zeker of je mee kan doen en waarom moet jij erin dan? Wees eens overtuigend? Je was een leuke user in de COS, blijf daar maar!
Ja, maar dan denken Bram en Bart natuurlijk: die Jimbo is niet betrouwbaar want hij gaat misschien alsnog naar Dakar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:15 schreef Jimbo het volgende:
dit is alleen het topic waarin jullie gaan roepen van JA! we willen jimbo erin, en dan kijken bart en bram en denken
Zo, die jimbo is mss wel leuk erin
waardoor ik erin kan
op dit moment zit het zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan denken Bram en Bart natuurlijk: die Jimbo is niet betrouwbaar want hij gaat misschien alsnog naar Dakar.
als het t zelfde word als TBO 1 hoef ik me alleen maar zorgen te maken dat danny genoeg op me stemtquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik zou wel eens willen zien hoe Jimbo met de omstandigheden in de bunker omgaat (oh ja en je weet hoe de streamers zijn)
Ohw, deze had ik gemist, kom je dan niet op de meet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t valt buiten mn festivals , enige dat ik mis is noortje en de 10jaars meet
Liesje ook de bunker inquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, deze had ik gemist, kom je dan niet op de meet?
ja puick plan !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een feest zou dat worden, samen met jimbo de bunker in![]()
Dan zouden we de hele dag zuipen want jullie gunnen ons dan drank enzo![]()
Maar ik pas.
hihi zouden we echt goed vertoeven daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de laatste keer dat ik jou dronken zag
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi zouden we echt goed vertoeven daarmaar de laatste keer dat ik jou dronken zag
![]()
makkelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jimbo & Liesje @ TBO![]()
Kan al geen vier weken vrij krijgen omdat ik niet hoef te barendus ik zit braaf achter de streams en verwacht wél een hoop actie
jimbo verwacht je door de screening heen te komen dan dus?![]()
Yepquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijk
en weet je waarom,
omdat het kan en omdat ik tof ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |