Vertel maar waarom ..quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
Doe hier massaal mee om mij die bunker in te krijgen !
Dit is mocht Amsterdam-Dakar voor een of andere reden niet doorgaat. gaat het door heb ik geen genoeg vakantie dagen
![]()
![]()
maarja, jimbo in de bunker dus
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
kan je geen ontslag nemen? of is het meer dan een supermarktbaantje
kut kick er is al een ander Jimbo (ik hou zou van mezelf) topicquote:
En dan wel ful controle over hem hebben he !! Dat wil ook welquote:
waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
kut kick er is al een ander Jimbo (ik hou zou van mezelf) topic
quote:
mss wle tof voor de eerste dag ja !quote:
Joh ik naai je graag !! (op afstand merk je niks van)quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar??
[..]tof , mag jij me afzetten daar
![]()
[..]
mss wle tof voor de eerste dag ja !
oh zo bedoel ik het niet hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je hebt lekker veel vertrouwen in de Dakarstaat je goed zo weinig vertrouwen in het project
Maar Jimbo in de bunkerdat wordt wel lachen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik naai je graag !! (op afstand merk je niks van)
ja ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ging er vanuit dat je in de Bunker II zal zitten.
MOET ?? En tis nogal een contrast gastquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh zo bedoel ik het niet hoorik wil echt die hard dat de dakar door gaat
maar mocht het niet doorgaan dan moet ik gewoon die bunker in
t valt buiten mn festivals , enige dat ik mis is noortje en de 10jaars meetquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:16 schreef Rijpie het volgende:
Jimboik stem op je
![]()
hoe zit het je festivals dit jaar dan?
waneer ik het weet geen idee, weet nieteens of ik wel mee mag doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
Dus we moeten nu heel enthousiast worden van jouw potentiële deelname aan TBO2, maar meteen in de OP begin je al te mitsen en maren. Hmmm... deja vu! Wanneer weet je zeker of je mee kan doen en waarom moet jij erin dan? Wees eens overtuigend? Je was een leuke user in de COS, blijf daar maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |