abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69686640
Ik ben bang dat ik een verkeerde inschatting maak van mijn kansen bij het andere geslacht. Als een meisje bijvoorbeeld iets langer dan normaal naar me kijkt denk ik al dat ze me leuk vind en dat ik een kans maak. Ik heb al vaak de deksel op mijn neus gekregen. Moet ik het langzamer opbouwen?

Of ik maak een leuk praatje en later op de avond gaat ze weg zonder mij gedag te zeggen.

hebben jullie dat ook? hoe komen jullie er achter ?
pi_69686847
Veel voorkomend probleem geloof ik.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:55:06 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69686994
ga nooit onder een klok zitten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69687030
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Re het volgende:
ga nooit onder een klok zitten

epileer je unibrauw
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:56:51 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69687061
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:44 schreef TubewayDigital het volgende:
IAls een meisje bijvoorbeeld iets langer dan normaal naar me kijkt denk ik al dat ze me leuk vind en dat ik een kans maak.
Ik denk dan altijd dat ik een pukkel op mn neus heb
pi_69687071
Verwacht niks van vrouwen, kan 't achteraf alleen maar meevallen.
X
X
X
pi_69687138
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69687222
quote:
Was geschreven,

The Nice Guy
X
X
X
pi_69687461
quote:
aik, daar ben ik te ver in doorgeschoten, dan kan je het ook wel shaken kan ik vertellen
pi_69758025
Ga er gewoon van uit dat ze je leuk vind. Handel daarnaar.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:59:56 #12
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69766841
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:10 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

aik, daar ben ik te ver in doorgeschoten, dan kan je het ook wel shaken kan ik vertellen
Volgens mij verwar jij 'negeren' met 'niet op durven afstappen'
My mama didn't raise no fool
pi_69767112
Vrouwen willen allleen maar inpalmen, je moet door ze heen kunnen kijken. Als ze naar kijken vinden ze wel leuk maar begin je erover ontkennen ze dat altijd. Ze manipuleren je om op hen aftestappen. Maar dat is niet het enige als een vrouw interesse in je heeft laat ze je altijd subtiele signalen achter. En als je die mist dan heeft het weinig zin om er op aftestappen.

Vrouwen palmen je dus express in om zien of jij daadwerkelijk de boel wel goed in kan schatten, dus als jij denkt dat een vrouw met jouw flirt( en daar moet je enigszinds ook kritisch in zijn) dan moet je nooit twijfelen aan hoe je het ingeschat heb. Want daar gaat het impalmen nou net over.

Mannen die het niet begrijpen wat flirten is kunnen( en dat zijn veel nederlanders) die kunnen beter gewoon direkt op een dame afstappen als ie interesse heeft. Veel Nederlanders flirten beter tijdens gesprekken dan tijdens lichaamstaal.

[ Bericht 17% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 13:23:38 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:48:45 #14
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768018
quote:
Wat een onzin. Mijn eigen 'Indirect marketing callcentertheorie' dan maar.

Mannen kiezen vaak de direct marketingstrategie. Kenmerken:

-Meerdere operatoren willen iets verkopen.

-De operatoren kiezen een doel waarbij het vooral belangrijk is dat de respondent bereikbaar is (tussen 6 en 9 's avonds).

-Deze operatoren handelen vaak in groepjes (callcenters) maar de groepen werken elkaar onderling tegen door elkaar af te troeven met de beste aanbiedingen.

-Binnen de callcenters is er vaak wel sprake van overleg, al functioneren de operatoren redelijk zelfstandig en streven ze hun eigen doelen na.

-Nu, als die respondenten allemaal bereikbaar zijn, begint iedereen als een idioot te bellen. De een heeft nog mooiere argumenten dan de ander. 'Nee mevrouw, ik bel u echt niet om u iets te verkopen. U zult zelf zien dat u hier veel voordeel bij heeft.'.

-Callcenterdeals zijn vaak helemaal niet verkeerd, meestal gaat het niet om oplichting. Maar evengoed, het aanbod blijft vaak wel wat mager. Bovendien is de tactiek gespitst op minimale inspanning, maximaal resultaat. Voor de respondent houdt dat in dat de service na het afsluiten van het contract niet bestaat.

-De respondenten zijn niet gek. Na een keer of 2, 3 herkennen ze de tactiek en zullen hier doorgaans afwijzend tegenover staan. Vaak worden pogingen tot verkoop direct afgebroken, vele mensen kennen de smoes dat ze al ergens anders contractueel verbonden zijn en noem maar op. Ze beginnen het idee te krijgen dat ze slachtoffer worden van deze techniek en dus zullen ze wantrouwend worden tegenover iedereen die deze aanpak toepast.

De kink in de kabel is dat de respondenten zich lastig gevallen voelen. Niet gek want iemand dringt aan iets te kopen, maar ondertussen wilde de respondent gewoon haar eigen ding doen zonder daarbij gestoord te worden door een callcenter. De meeste vrouwen gaan, in tegenstelling tot mannen, niet uit om zich een magere aanbieding aan te laten smeren.

Welnu, dan zijn er een aantal opties:

-De operator kiest voor een andere benadering (aanbieding beter maken of de bereikbaarheidsuren veranderen). In de praktijk betekent dat dus dat je als operator beter binnen je callcenter kunt gaan neuken want in het uitgaansleven is de markt verzadigd.

-Ofwel als operator begin je eerst een vertrouwensband met haar vrienden en vriendinnen op te bouwen. Aan deze randfiguren hoef je ten slotte niets te verkopen. In deze fase ben je niet meer dan beleefd tegen de respondent. De vrouw gaat dan denken dat je misschien toch niet bij zo'n walgelijk callcenter werkt. Tegen de tijd dat ze genoeg drank op heeft (want je laat natuurlijk haar vrienden indirect voor je werken), slaat de operator alsnog toe en sluit de deal. Bijkomend voordeel is dat je verkoopkansen op die manier ook nog eens gespreid worden. Tenslotte, als het doel niet toehapt, kun je altijd nog een contract afsluiten met haar minder knappe vriendin.

En zie daar, indirect marketing callcentertheorie is geboren. In de huidige marktverzadiging kan het geen kwaad om de tactiek eens te proberen.
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:53:04 #15
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768145
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef picardmike het volgende:
Vrouwen willen allleen maar inpalmen, je moet door ze heen kunnen kijken. Als ze naar kijken vinden ze wel leuk maar begin je erover ontkennen ze dat altijd. Ze manipuleren je om op hen aftestappen. Maar dat is niet het enige als een vrouw interesse in je heeft laat ze je altijd subtiele signalen achter. En als je die mist dan heeft het weinig zin om er op aftestappen.

Vrouwen palmen je dus express in om zien of jij daadwerkelijk de boel wel goed in kan schatten, dus als jij denkt dat een vrouw met jouw flirt( en daar moet je enigszinds ook kritisch in zijn) dan moet je nooit twijfelen aan hoe je het ingeschat heb. Want daar gaat het impalmen nou net over.

Mannen die het niet begrijpen wat flirten is kunnen( en dat zijn veel nederlanders) die kunnen beter gewoon direkt op een dame afstappen als ie interesse heeft. Veel Nederlanders flirten beter tijdens gesprekken dan tijdens lichaamstaal.
Jij scoort vast niet vaak.
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_69768343
quote:
quote: Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Sander het volgende:
http://www.thedoghousediaries.com/?p=507
Wat een onzin. Mijn eigen 'Indirect marketing callcentertheorie' dan maar.

Mannen kiezen vaak de direct marketingstrategie. Kenmerken:

-Meerdere operatoren willen iets verkopen.

-De operatoren kiezen een doel waarbij het vooral belangrijk is dat de respondent bereikbaar is (tussen 6 en 9 's avonds).

-Deze operatoren handelen vaak in groepjes (callcenters) maar de groepen werken elkaar onderling tegen door elkaar af te troeven met de beste aanbiedingen.

-Binnen de callcenters is er vaak wel sprake van overleg, al functioneren de operatoren redelijk zelfstandig en streven ze hun eigen doelen na.

-Nu, als die respondenten allemaal bereikbaar zijn, begint iedereen als een idioot te bellen. De een heeft nog mooiere argumenten dan de ander. 'Nee mevrouw, ik bel u echt niet om u iets te verkopen. U zult zelf zien dat u hier veel voordeel bij heeft.'.

-Callcenterdeals zijn vaak helemaal niet verkeerd, meestal gaat het niet om oplichting. Maar evengoed, het aanbod blijft vaak wel wat mager. Bovendien is de tactiek gespitst op minimale inspanning, maximaal resultaat. Voor de respondent houdt dat in dat de service na het afsluiten van het contract niet bestaat.

-De respondenten zijn niet gek. Na een keer of 2, 3 herkennen ze de tactiek en zullen hier doorgaans afwijzend tegenover staan. Vaak worden pogingen tot verkoop direct afgebroken, vele mensen kennen de smoes dat ze al ergens anders contractueel verbonden zijn en noem maar op. Ze beginnen het idee te krijgen dat ze slachtoffer worden van deze techniek en dus zullen ze wantrouwend worden tegenover iedereen die deze aanpak toepast.

De kink in de kabel is dat de respondenten zich lastig gevallen voelen. Niet gek want iemand dringt aan iets te kopen, maar ondertussen wilde de respondent gewoon haar eigen ding doen zonder daarbij gestoord te worden door een callcenter. De meeste vrouwen gaan, in tegenstelling tot mannen, niet uit om zich een magere aanbieding aan te laten smeren.

Welnu, dan zijn er een aantal opties:

-De operator kiest voor een andere benadering (aanbieding beter maken of de bereikbaarheidsuren veranderen). In de praktijk betekent dat dus dat je als operator beter binnen je callcenter kunt gaan neuken want in het uitgaansleven is de markt verzadigd.

-Ofwel als operator begin je eerst een vertrouwensband met haar vrienden en vriendinnen op te bouwen. Aan deze randfiguren hoef je ten slotte niets te verkopen. In deze fase ben je niet meer dan beleefd tegen de respondent. De vrouw gaat dan denken dat je misschien toch niet bij zo'n walgelijk callcenter werkt. Tegen de tijd dat ze genoeg drank op heeft (want je laat natuurlijk haar vrienden indirect voor je werken), slaat de operator alsnog toe en sluit de deal. Bijkomend voordeel is dat je verkoopkansen op die manier ook nog eens gespreid worden. Tenslotte, als het doel niet toehapt, kun je altijd nog een contract afsluiten met haar minder knappe vriendin.

En zie daar, indirect marketing callcentertheorie is geboren. In de huidige marktverzadiging kan het geen kwaad om de tactiek eens te proberen.

Leuke theorie, maar dan speel je niet op doel maar op kans. Dus op potentie.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:04:23 #17
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768434
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar dan speel je niet op doel maar op kans. Dus op potentie.
Met aanzienlijke spreiding van winkansen overigens. Alleen moet je opletten dat haar vriendin niet vermoedt dat je bij een callcenter werkt. Daarom geef ik de voorkeur aan uitgaan met alleen mannen, callcenters hebben daar nog geen antwoord op gevonden.

En vergeet niet dat, als ze jou in eerste instantie wel ziet zitten, er best kans is dat zij ineens besluit iets te willen kopen. Maar dat kan dus alleen als je geen direct marketing toepast op haar vriendin.
pi_69768574
quote:
Jij scoort vast niet vaak.
Als ik speel om te scoren dan wil het nog welleens lukken, maar speel ik het bijvoorbeeld op jou theorie dan is scoren onmogelijk omdat een man van te voren gewoon niet weet wat de vrouw te bieden heeft. En dat is nadeel met nederlandse vrouwen, ze flirten wel maar laten nooit zien wat ze te bieden hebben. Daarom is de direkte aanpak nog steeds het beste. Flirten moet je meer zien als een ere-poging, die alleen werkt als je 100% zeker ben van de omstandigheden.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:11:00 #19
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_69768621
Als ze weg gaan zonder wat te zeggen willen ze dat je ze volgt

Hoeveel chickies ben je zo al misgelopen?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:12:14 #20
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768661
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als ik speel om te scoren dan wil het nog welleens lukken, maar speel ik het bijvoorbeeld op jou theorie dan is scoren onmogelijk omdat een man van te voren gewoon niet weet wat de vrouw te bieden heeft. En dat is nadeel met nederlandse vrouwen, ze flirten wel maar laten nooit zien wat ze te bieden hebben. Daarom is de direkte aanpak nog steeds het beste. Flirten moet je meer zien als een ere-poging, die alleen werkt als je 100% zeker ben van de omstandigheden.
En dus creeer je allerlei obstakels voor jezelf? Het beste ga je gewoon om het muurtje heen in plaats van alle mogelijke moeite te doen om erover heen te klimmen. Want de meeste keren krijg je een baksteen op je kop voor je zelfs maar halverwege bent.
pi_69768788
quote:
En dus creeer je allerlei obstakels voor jezelf? Het beste ga je gewoon om het muurtje heen in plaats van alle mogelijke moeite te doen om erover heen te klimmen. Want de meeste keren krijg je een baksteen op je kop voor je zelfs maar halverwege bent.

Ik ben je effe kwijt geloof ik? Dan praat je dus gewoon over een direkte aanpak? Dus dan is het logisch dat veel mensen daarvoor kiezen en vrouwen dat ook zo aantrekken, hoewel ze dat niet echt willen. Een nuchtere aanpak is het beste dus, maar dat hoeft ergens anders niet te gelden daar is een temperamentvollere aanpak meer in zwang.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:17:52 #22
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768813
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben je effe kwijt geloof ik? Dan praat je dus gewoon over een direkte aanpak? Dus dan is het logisch dat veel mensen daarvoor kiezen en vrouwen dat ook zo aantrekken, hoewel ze dat niet echt willen.
Over de muur = direct marketing
Om de muur = indirect marketing
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:18:51 #23
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69768840
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

als je zelf maar begrijpt waar je t over hebt he
My mama didn't raise no fool
pi_69768969
quote:
Over de muur = direct marketing
Om de muur = indirect marketing

Ok nu begrijp ik hem weer. Maar om "om de muur" te gaan moet je door vrouwen heenkijken(in Nederland) anders heeft het nog geen nut. Als je hier om de muur heengaat kijken zijn de vrouwen meestal al weer weg tegen de tijd dat je er omheen gelopen bent.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:29:26 #25
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69769135
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ok nu begrijp ik hem weer. Maar om "om de muur" te gaan moet je door vrouwen heenkijken(in Nederland) anders heeft het nog geen nut. Als je hier om de muur heengaat kijken zijn de vrouwen meestal al weer weg tegen de tijd dat je er omheen gelopen bent.
Niet waar. Om 2 redenen: Als de respondent uiteindelijk niet hapt, heb je altijd nog haar minder lekkere vriendin. En je krijgt via die vriendin ook de kans om haar te laten zien dat je contractwaardig bent, waar ze je in eerste instantie al links zou laten liggen omdat ze je gewoon een domme operator vindt.
pi_69769280
quote:
Niet waar. Om 2 redenen: Als de respondent uiteindelijk niet hapt, heb je altijd nog haar minder lekkere vriendin. En je krijgt via die vriendin ook de kans om haar te laten zien dat je contractwaardig bent, waar ze je in eerste instantie al links zou laten liggen omdat ze je gewoon een domme operator vindt.

echt weer vrouwenlogica he!, maar dan heb je bij de minder lekkere vriendin toch al de direkte aanpak gebruikt, anders heeft het nog geen nut? Waarom hem dan niet meteen gebruiken?
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:37:05 #27
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69769320
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

echt weer vrouwenlogica he!, maar dan heb je bij de minder lekkere vriendin toch al de direkte aanpak gebruikt, anders heeft het nog geen nut? Waar hem dan niet meteen gebruiken?
Ik weet dat lezen lastig is. Maar ik heb toch echt gezegd dat je de direct marketing NIET toe moet passen, ook niet op haar vriendin. Tot je besluit dat de geprefereerde chick zinloos is.

Maar operatoren zijn veel te bang om het contract aan een ander callcenter te verliezen.
pi_69769538
quote:
Ik weet dat lezen lastig is. Maar ik heb toch echt gezegd dat je de direct marketing NIET toe moet passen, ook niet op haar vriendin. Tot je besluit dat de geprefereerde chick zinloos is.

Maar operatoren zijn veel te bang om het contract aan een ander callcenter te verliezen.

Ok, ik begrijp je, je spreekt die vriendin aan om je doel te bereiken maar als je dat doel niet bereikt omdat het doel allang vervlogen is, heb je altijd haar vriendin nog. Jij zegt dat in alle tijden zo is. Ik zeg dat is alleen zo als je ook direkt op iemand afgestapt ben. Maar waarom zou een man in Godsnaam die minder lekker vriendin als ie daar al wat inzien nemen? Als zij interesse in hem toont? Zonder enige direkte methodes te gebruiken!
Dat is mannen puur inpalmen op hun naieviteit!

Kortom hier worden de rollen eigenlijk omgedraait de vrouw moet man hier versieren, dat is onacceptabel.

Om het even uittebeelden een man die moet alle moeite doen om "om de muur te lopen", komt onderweg een wachtpost tegen, gaat die voorbij, ziet dat er achter muurtje niks meer is loopt weer terug en wordt aangehouden door de wachteres van de wachtpost.

In al zijn kansloosheid dat hij zijn doel gemist heeft is hij nu het eigen doel van iemand anders. Hij is gelokt door aas en verslonden door een wolf/

[ Bericht 7% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 14:52:54 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:52:56 #29
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69769760
Nee. Ik zeg simpelweg dat de direct marketing grote barrieres oplevert. Concurrentie, hoge muren, marktverzadiging. Indirect marketing daarentegen is fris, oprecht, eerlijk. Tenminste, dat denkt degene die jij eigenlijk wil hebben. En daarmee heb je een groot concurrentievoordeel, de hoge muren verdwijnen ineens en je maakt een nieuwe markt in plaats van te opereren op een markt die al verzadigd is. En je krijgt een hele goede kans om in te schatten wat voor vlees je in de kuip hebt, subtiel haar vriendin uithoren, af en toe eens met haar praten. Op die manier loop je ook niet het risico dat je iemand een contract aanbiedt die echt niet gaat kopen want dat heb je al ingeschat.

De rollen worden dus niet omgedraaid, de man is nog steeds degene die versiert. Beste hou je ze gewoon allebei bezig en laat je de aandacht vooral uitgaan naar degene die je niet wil. Probeer het vanavond maar eens.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:54:14 #30
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69769797
En die wolf, kunt altijd nog zeggen dat je echt alleen vriendschappelijke intenties hebt. Maakt je marktwaarde nog hoger voor een volgende keer, en als de avond nog jong is kun je altijd nog over stappen op direct marketing.
pi_69770031
quote:
De rollen worden dus niet omgedraaid, de man is nog steeds degene die versiert. Beste hou je ze gewoon allebei bezig en laat je de aandacht vooral uitgaan naar degene die je niet wil. Probeer het vanavond maar eens.
Je heb het hier ook nog over een andere strategie mensen naar je markt toelokken. Maar ook in het bedrijfsleven gebeurt dat niet eerder als de markt al dominant is door iemand anders. Kortom degiene die zich al in de markt bevind heeft meer controle over het doen en laat van een nieuwkomer in die markt. Een betere beschrijving van inpalmen kan je niet geven. Je speelt dus wel als man op indirekt marketing maar je komt wel mooi in een andere markt terecht, kan je net zo goed meteen je bedrijf verkopen.

In dit geval hebben vrouwen dus een nieuw iemand tot hun markt aangetrokken. Maar waar is het doel van de vrouw dan gebleven? In hun eigen markt?

Kortom zouden alle mannen hierin meegaan dan krijg je mannen die zich op elke vrouwen markt begeven die ze zelfstandig hebben opgezet. Na een tijdje gaan vrouwen nog echt naar de kamer van koophandel om zichzelf op de markt te zetten. Wat ik al eerder zei, het gaat om niks anders dan potentie, het aanbod in je eigen markt.

De man versiert alleen nog maar in zijn eigen hoofd, de vrouw weet allang dat ze niet meer versiert kan worden maar zelf op commando de man kan laten versieren, het is toch haar markt.

En de hoge muren, een bedrijfje wat net begint heeft altijd hoge muren, maar je heb in zoverre gelijk dat een gefuseerd bedrijf minder hoge muren heeft. Maar je moet altijd oppassen met wie je fuseerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 15:12:55 ]
UITGESCHREVEN
pi_69772321
quote:
En die wolf, kunt altijd nog zeggen dat je echt alleen vriendschappelijke intenties hebt. Maakt je marktwaarde nog hoger voor een volgende keer, en als de avond nog jong is kun je altijd nog over stappen op direct marketing.
Wat een onzin verhaal dus jij denkt dat als je 1 vrouw niet kan bereiken en haar vriendin afwijst je marktwaarde hoger is, integendeel die daalt drastisch en dan komen andere mannen ook nog eens op je inpraten op een half ingepalmde manier. Vrouwen kunnen zich daar snel bij neerleggen omdat ze toch liever als wolf opereren.(behalve als de wolf al beet heeft, dan kunnen vrouwen zich er niet bij neerleggen) Denk je dat ik dat nooit geprobeert heb ofzo? Wie denken jullie wel niet wie jullie zijn!

Een vrouw die je afwijst wil niks meer met je te maken hebben, geloof me. Ik heb veel vrouwen die mij om verkering vroegen afgewezen, het ging bij eentje zelfs zover dat ze vond dat ik met haar moest trouwen. Eenmaal over de top geweest dan ligt het gewoon aan de man zelf.

Waarom doen vrouwen dat omdat ze mannen niet speciaal willen behandelen omdat ze dan door mand vallen dat ze zelf speciaal behandelt willen worden. 1 kan ik in mee gaan, het 2e niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 16:58:10 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:01:26 #33
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69772680
Waarom maak ik nou nooit eens mee dat een afgewezen vrouw zich daarbij neerlegd
:-)
pi_69772790
quote:

Dat kan 2 redenen hebben

of jij laat je vrijwillig impalmen en vrouwen denken dus controle over je te hebben.

Of jij bent al ingepalmt en je weet het zelf niet.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:06:00 #35
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69772800
Vrouwen wijzen alleen maar af wat op hen afkomt. ALS vrouwen al bereid zijn tot het sluiten van een contract, dan hoeven ze alleen maar de kneuzen te laten weten dat ze geen kans maken en zelf te beslissen wie het beste zaad in voorraad lijkt te hebben. Maar als je ze zelf de winkel in krijgt door simpelweg vriendelijk te zijn richting vriendinnen, is het voorgaande irrelevant.

Vergeet niet dat je nog steeds bekend staat als de nice guy als het op de eerste avond niet lukt. Vrouwen zijn geen wolven.

Als we de natuurtheorieen erop loslaten, dan zou ik denken dat vrouwen eerder anaconda's zijn. Uitgaan is dan het equivalent van zo'n gigantische slangenkluwen waarin 40 mannetjes proberen hun pik er als eerste in te steken.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:07:54 #36
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69772854
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef Dartanion het volgende:
Gewoon met haar beste vriendin zoenen voor haar neus.
pi_69773333
quote:
Als we de natuurtheorieen erop loslaten, dan zou ik denken dat vrouwen eerder anaconda's zijn. Uitgaan is dan het equivalent van zo'n gigantische slangenkluwen waarin 40 mannetjes proberen hun pik er als eerste in te steken.

Inderdaad een anaconda komt meer in de buurt. Maar toch blijf je beweren dat vrouwen mannen eigenlijk als eerste versieren omdat het nodig is voor een vrouw om een man te leren kennen. Mannen doen alleen pogingen tot, de vrouw versiert echt, onacceptabel!

Want waar kan een man een vrouw leren kennen??!! Alleen tijdens de relatie? Want een vrouw die mannen afwijst die leer je niet echt kennen. Dus een man moet naast het versieren ook nog een vrouw leren kennen, terwijl vrouwen een man leren kennen terwijl die aan het versieren is. Maar het kan ook nog dat een vrouw versiert en de man de vrouw leert kennen en allebei.

[ Bericht 7% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 17:31:27 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:49:18 #38
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69773971
Het zou kunnen dat mannen het vrouwelijke 'marktwaarde verkennen' voor 'versieren' houden. Vrouwen laten misschien subtiel merken dat ze hun eigen marktwaarde willen bevestigen, terwijl mannen dit aanzien als inleiding tot versiering.

En vrouwen leren kennen, dat laat ik over aan iemand anders heur. Genoeg getheoretiseer voor vandaag.
pi_69774095
quote:
Het zou kunnen dat mannen het vrouwelijke 'marktwaarde verkennen' voor 'versieren' houden. Vrouwen laten misschien subtiel merken dat ze hun eigen marktwaarde willen bevestigen, terwijl mannen dit aanzien als inleiding tot versiering.

En vrouwen leren kennen, dat laat ik over aan iemand anders heur. Genoeg getheoretiseer voor vandaag.
Ja maar hoe verkent de man de marktwaarde van een vrouw dan? En dat is het kromme als je met vrouwen praat mag je nooit laten merken dat je haar nog aan het aftasten ben. En dat is juist omdat ze zelf mannen willen versieren en niet alleen om de marktwaarde te checken. Wat voor nut heeft het als je als man een leuke vrouw ziet, je gaat met haar kletsen, je kijkt om je heen flirt met nog een paar andere vrouwen en ook met haar en die vrouw vind dat gewoon niet leuk?
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:57:34 #40
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69774186
De man verkent die marktwaarde niet, dat doet die vrouw zelf. Mannen zijn gewoon stom genoeg om die marktwaarde te bevestigen. Vrouwen willen vaak alleen de aandacht, da's alles. .
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:00:36 #41
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69774267
Oogcontact moet je herhalen en je moet die blik duidelijk vasthouden.

Als ze je echt niet moet zal ze er mee stoppen. Weet je het niet zeker, dan moet je meer in de buurt komen. Ze is slim genoeg om je door te hebben wanneer je "plots" naast elkaar staat en je haar lachend aankijkt. Sta je vervolgens maar wat te lullen en lult ze mee zonder dat de inhoud bijster interessant is....

Het is geen garantie, maar je bent dan echt heel, héél ver op weg hoor

Tenzij je op basis van je voorkomen kunt vermoeden dat medelijden een rol speelt.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:01:52 #42
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69774294
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
De man verkent die marktwaarde niet, dat doet die vrouw zelf. Mannen zijn gewoon stom genoeg om die marktwaarde te bevestigen. Vrouwen willen vaak alleen de aandacht, da's alles. .
Niet erg hoor. Doen mannen ook
Intelligent, but fucked up.
pi_69774312
quote:
Das waar maar dat heeft met het gedrag van vrouwen te maken tijdens de versierperiode, daarom worden vrouwen direkt benadert en dat hebben ze aanzichzelf te danken, dat ze dan ook lastiggevallen worden. Als een man erop afgerekent word ook andere vrouwen openlijk leuk te vinden, terwijl die een vrouw aan het versieren is.

Ik snap niet waarom vrouwen mannen dat recht niet gunnen tijdens de versierperiode, dat is toch dweilen met de kraan open?

Of is het toch een stukje vrouwelijk ongeduldt.
UITGESCHREVEN
pi_69774987
picardmike, gast, leer eens echt quoten, je posts lezen verschrikkelijk irritant weg!

En die callcentertheorie is echt geweldig
pi_69775125
quote:
picardmike, gast, leer eens echt quoten, je posts lezen verschrikkelijk irritant weg!

En die callcentertheorie is echt geweldig

Jouw avatar zegt mij al genoeg

vroeger was je zo geeindigd

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eunuch
UITGESCHREVEN
pi_69776032
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:09:29 #47
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69776132
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Das waar maar dat heeft met het gedrag van vrouwen te maken tijdens de versierperiode, daarom worden vrouwen direkt benadert en dat hebben ze aanzichzelf te danken, dat ze dan ook lastiggevallen worden. Als een man erop afgerekent word ook andere vrouwen openlijk leuk te vinden, terwijl die een vrouw aan het versieren is.

Ik snap niet waarom vrouwen mannen dat recht niet gunnen tijdens de versierperiode, dat is toch dweilen met de kraan open?

Of is het toch een stukje vrouwelijk ongeduldt.
Dat ben ik niet met je eens. Het versierproces is cultuurgebonden, vroeger werden vrouwen toch ook niet zo direct benaderd? Maar er was wel degelijk gewoon oogcontact. Het verschil is dat vrouwen nu toegestaan is om uit te gaan en dansen zonder een man. Mannen interpreteren dit veelal als signaal dat er gecopuleerd kan worden.

En de versierperiode, is dat tijdens de ovulatie?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:13:00 #48
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69776241
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:09 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Toevallig verspreiden vrouwen bepaalde feromonen rond de ovulatie waar mannen dan weer op reageren....
:-)
pi_69776487
quote:
Dat ben ik niet met je eens. Het versierproces is cultuurgebonden, vroeger werden vrouwen toch ook niet zo direct benaderd? Maar er was wel degelijk gewoon oogcontact. Het verschil is dat vrouwen nu toegestaan is om uit te gaan en dansen zonder een man. Mannen interpreteren dit veelal als signaal dat er gecopuleerd kan worden.

Nee maar vroeger hadden vrouwen ook niks te zeggen, vrouwen konden wij toen nog uitzoeken. Nu zoeken ze ons uit. Maar het zou mooi zijn als vrouwen die verandering ook goed doormaken en niet aan hun oude gewoontes vast blijven zitten. Anders moeten we gewoon weer terug naar vroeger. toen de man nog zei KOM! en de vrouw kwam.

De versierperiode is altijd voor, na en tijdens de ovulatie.
UITGESCHREVEN
pi_69777283
Jaren veldonderzoek hebben de volgende resultaten opgeleverd. De belangrijkste indicatoren om te weten of een chick tot je aangetrokken is, zijn:

-Gesprek: Als je het gesprek stil legt, zet zij t voort en ze stelt persoonlijke vragen.
-Aanraken: Ze raakt je regelmatig aan (ook ' per ongeluk' ). Op een gegeven moment zal ze met haar borsten tegen je aan duwen, maar dan lijkt me het niet meer dat je een verkeerde inschatting maakt...
-Ogen: Als je haar lang aankijkt, kijkt ze naar beneden weg. Ook zijn haar pupillen vrij groot
#winning
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:59:25 #51
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69777428
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:53 schreef Tware het volgende:
Jaren veldonderzoek hebben de volgende resultaten opgeleverd. De belangrijkste indicatoren om te weten of een chick tot je aangetrokken is, zijn:

-Gesprek: Als je het gesprek stil legt, zet zij t voort en ze stelt persoonlijke vragen.
-Aanraken: Ze raakt je regelmatig aan (ook ' per ongeluk' ). Op een gegeven moment zal ze met haar borsten tegen je aan duwen, maar dan lijkt me het niet meer dat je een verkeerde inschatting maakt...
-Ogen: Als je haar lang aankijkt, kijkt ze naar beneden weg. Ook zijn haar pupillen vrij groot
Prima opsomming, hoewel je het dan nog verkeerd kunt begrijpen. De tieten ineens tegen je aankrijgen in een gesprek is wel een goeie, vroeger regelmatig toegepast. Heb je ook indicatoren waaraan je kunt merken dat een vrouw niet geinteresseerd is? Zo ja, graag doorspelen want mannen zijn volgens mij ook blind voor die signalen.
pi_69777686
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:59 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Prima opsomming, hoewel je het dan nog verkeerd kunt begrijpen. De tieten ineens tegen je aankrijgen in een gesprek is wel een goeie, vroeger regelmatig toegepast. Heb je ook indicatoren waaraan je kunt merken dat een vrouw niet geinteresseerd is? Zo ja, graag doorspelen want mannen zijn volgens mij ook blind voor die signalen.
Meestal doen ze vrij ongeïnteresseerd, zetten het gesprek niet voort, en kijkt rond op zoek naar een bekende. Je merkt het aan een iets te passieve houding. Soms blijven ze nog even of wordt er juist overdreven enthousiast gedaan omdat ze willen dat je ze op een drankje trakteert ofzo. Als er veel vaker op ze gehit wordt, zullen ze je makkelijker afwimpelen. Veel andere meisjes gaan meestal gaan ze weg met een smoesje als ' ik ga dansen/naar wc/naar vriendinnen", en raken soms je arm nog even aan vlak voordat ze weggaan. Dit is dan vaak omdat veel chicks onbewust begrijpen dat een man zich goed voelt door vrouwelijke aanraking, om het 'goed' te maken dat ze je ditchen (daarom wordt dit ook vaak gebruikt als 'indicator').
#winning
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:17:56 #53
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69777880
Vrouwen . Ik zeg gewoon dat ze me met rust moeten laten wegens ontbrekende interesse. Is wat minder omslachtig en dan kan de operator snel door naar zijn volgende prospect. Maar dat is niet altijd afdoende.
pi_69778062
Misschien moet je het indirekte marketingplan weer effe uitleggen..... Ik zie de kredietkrisis vlak voor mijn ogen gebeuren. Zo maak je nou luchtbellen, gebakken lucht, economie die nergens op gebaseert is. Precies hetzelfde iemand het idee geven dat ie kan kiezen, terwijl die helemaal geen keuze heeft.

[ Bericht 23% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 20:47:35 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:12:27 #55
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69779454
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:24 schreef picardmike het volgende:
Misschien moet je het indirekte marketingplan weer effe uitleggen..... Ik zie de kredietkrisis vlak voor mijn ogen gebeuren. Zo maak je nou luchtbellen, gebakken lucht, economie die nergens op gebaseert is. Precies hetzelfde iemand het idee geven dat ie kan kiezen, terwijl die helemaal geen keuze heeft.
Ik kijk meestal niet naar mannen. Ik kijk in zijn algemeenheid om me heen, op zoek naar de dames die mijn gaydar aan doen slaan. Dan zijn er weer andere marketingstrategieen toe te passen maar gaat te ver om dat allemaal uit te leggen. Volstaat om te zeggen dat die markt klein maar niet verzadigd is.
pi_69779797
quote:
Ik kijk meestal niet naar mannen. Ik kijk in zijn algemeenheid om me heen, op zoek naar de dames die mijn gaydar aan doen slaan. Dan zijn er weer andere marketingstrategieen toe te passen maar gaat te ver om dat allemaal uit te leggen. Volstaat om te zeggen dat die markt klein maar niet verzadigd is.
Ok dat had ik niet verwacht, maar ik ben wel benieuwd. Hoe doen vrouwen dat onder elkaar dan wie bepaald de waarde van de ander? Of is het juist zo dat het in dit geval niet opvalt dat je tijdens het versieren ook nog naar andere vrouwen kijkt. Ik kan me voorstellen namelijk dat zoiets een heel vrij gevoel geeft.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:34:23 #57
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69780119
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ok dat had ik niet verwacht, maar ik ben wel benieuwd. Hoe doen vrouwen dat onder elkaar dan wie bepaald de waarde van de ander? Of is het juist zo dat het in dit geval niet opvalt dat je tijdens het versieren ook nog naar andere vrouwen kijkt. Ik kan me voorstellen namelijk dat zoiets een heel vrij gevoel geeft.
Niet het standaard praatje in de cafe's. Ten eerste moet je aftasten of de ander ook op vrouwen valt. Meestal word je dan wel lastig gevallen door een vent en dat gebruik ik meestal als opening om te laten merken dat ik op vrouwen val en dan kijk ik haar gewoon aan. Soms zie je opluchting, soms schrikken ze ook. In geval van schrikken vertel ik gewoon dat ze niet bang hoeft te zijn dat ik haar de hele avond ga volgen maar dat ze wel een verdomd leuke meid is en dan wens ik haar een hele fijne avond. Eigenlijk nooit een negatieve reactie gehad op die tactiek.

En als er geen mannen in de buurt zijn, dan laat ik zelf wel ergens een ballonnetje op. Lesbo's verleiden elkaar niet met praatjes over het algemeen. Meestal kennen de dames elkaar al wat langer als er iets gebeurd, hoewel one night stands ook voorkomen. Maar one night stands doe ik niet met vrouwen dus hoe je een lesbo de eerste avond in bed praat, zou ik niet weten.
pi_69780649
Tja je geeft wel een beetje het probleem weer inderdaad, een lesbo heeft door een kleine markt minder signalen nodig die opgevangen dienen te worden dus je kan elkaar inschatten zonder iets te bepalen. Bij hetero's heb je veel signalen nodig die je eigenlijk nooit in 1 avond kan vertellen dus moet er meer gebeuren of er moet duidelijker uitgedrukt worden wat er bedoelt wordt. Er kan dus een vriendschappelijke band bestaan zonder dat die het liefdesleven in de weg zit.

[ Bericht 11% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 21:58:06 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:42:30 #59
250876 Mr_K
K van Kreatief!
pi_69782033
Interessante topic, hier nog een casus:
Jongen en meisje ontmoeten elkaar op internet en hebben een gezellige tijd, na enkele weken spreken ze af en het meisje wilt na de ontmoeting - het 'rustiger' aan doen, Zij geeft toe aan de jongen dat ze het naar haar zin heeft gehad en dat ze de jongen leuk vind, maar 'beter' wilt leren kennen.

Wat zou de gedachte/gevoelens gang van de vrouw in deze casus zijn?
Mr_K
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:47:53 #60
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69782184
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef Mr_K het volgende:
Jongen en meisje ontmoeten elkaar op internet en hebben een gezellige tijd, na enkele weken spreken ze af en het meisje wilt na de ontmoeting - het 'rustiger' aan doen, Zij geeft toe aan de jongen dat ze het naar haar zin heeft gehad en dat ze de jongen leuk vind, maar 'beter' wilt leren kennen.

Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg.
pi_69782223
quote:

Ze voelt zich op haar gemak maar niet zozeer aangetrokken. Meer humor gebruiken met aantrekkingskracht. Als ik het verhaal zo lees tenminste, maar het is nogal kort en abstract.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 juni 2009 @ 00:34:36 #62
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69784792
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef Mr_K het volgende:

Over welke leeftijdscategorie hebben we het hier? 15-20, 20-25, of 25 en ouder?

Waarom ik het vraag: "Rustig aan doen" kan twee betekenissen hebben, ofwel de vonken spatten ervan af en ze is bang dat ze anders de volgende date bij je in bed belandt, ofwel de 'klik' is er niet en haar interesse in je is gedaald. Tenzij je weet dat je zwaar "in the mix" bent en ze met volle aandacht naar je woorden luistert, zit je waarschijnlijk in de laatste categorie.

En naarmate vrouwen ouder zijn, zullen ze over het algemeen directer zijn in het afgeven van negatieve signalen (is mijn ervaring) ; ze hebben er gemiddeld genomen minder moeite mee om (beleefd!) kenbaar te maken dat ze het verder niet zien zitten. Die hebben gewoon geen tijd om halfgare relaties in te gaan die misschien, onverwacht, toch nog wel leuk uit kunnen pakken.

De (biologische) klok tikt, enzo.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')