abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69686640
Ik ben bang dat ik een verkeerde inschatting maak van mijn kansen bij het andere geslacht. Als een meisje bijvoorbeeld iets langer dan normaal naar me kijkt denk ik al dat ze me leuk vind en dat ik een kans maak. Ik heb al vaak de deksel op mijn neus gekregen. Moet ik het langzamer opbouwen?

Of ik maak een leuk praatje en later op de avond gaat ze weg zonder mij gedag te zeggen.

hebben jullie dat ook? hoe komen jullie er achter ?
pi_69686847
Veel voorkomend probleem geloof ik.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:55:06 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69686994
ga nooit onder een klok zitten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69687030
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Re het volgende:
ga nooit onder een klok zitten

epileer je unibrauw
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:56:51 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69687061
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:44 schreef TubewayDigital het volgende:
IAls een meisje bijvoorbeeld iets langer dan normaal naar me kijkt denk ik al dat ze me leuk vind en dat ik een kans maak.
Ik denk dan altijd dat ik een pukkel op mn neus heb
pi_69687071
Verwacht niks van vrouwen, kan 't achteraf alleen maar meevallen.
X
X
X
pi_69687138
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69687222
quote:
Was geschreven,

The Nice Guy
X
X
X
pi_69687461
quote:
aik, daar ben ik te ver in doorgeschoten, dan kan je het ook wel shaken kan ik vertellen
pi_69758025
Ga er gewoon van uit dat ze je leuk vind. Handel daarnaar.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:59:56 #12
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69766841
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:10 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

aik, daar ben ik te ver in doorgeschoten, dan kan je het ook wel shaken kan ik vertellen
Volgens mij verwar jij 'negeren' met 'niet op durven afstappen'
My mama didn't raise no fool
pi_69767112
Vrouwen willen allleen maar inpalmen, je moet door ze heen kunnen kijken. Als ze naar kijken vinden ze wel leuk maar begin je erover ontkennen ze dat altijd. Ze manipuleren je om op hen aftestappen. Maar dat is niet het enige als een vrouw interesse in je heeft laat ze je altijd subtiele signalen achter. En als je die mist dan heeft het weinig zin om er op aftestappen.

Vrouwen palmen je dus express in om zien of jij daadwerkelijk de boel wel goed in kan schatten, dus als jij denkt dat een vrouw met jouw flirt( en daar moet je enigszinds ook kritisch in zijn) dan moet je nooit twijfelen aan hoe je het ingeschat heb. Want daar gaat het impalmen nou net over.

Mannen die het niet begrijpen wat flirten is kunnen( en dat zijn veel nederlanders) die kunnen beter gewoon direkt op een dame afstappen als ie interesse heeft. Veel Nederlanders flirten beter tijdens gesprekken dan tijdens lichaamstaal.

[ Bericht 17% gewijzigd door picardmike op 06-06-2009 13:23:38 ]
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:48:45 #14
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768018
quote:
Wat een onzin. Mijn eigen 'Indirect marketing callcentertheorie' dan maar.

Mannen kiezen vaak de direct marketingstrategie. Kenmerken:

-Meerdere operatoren willen iets verkopen.

-De operatoren kiezen een doel waarbij het vooral belangrijk is dat de respondent bereikbaar is (tussen 6 en 9 's avonds).

-Deze operatoren handelen vaak in groepjes (callcenters) maar de groepen werken elkaar onderling tegen door elkaar af te troeven met de beste aanbiedingen.

-Binnen de callcenters is er vaak wel sprake van overleg, al functioneren de operatoren redelijk zelfstandig en streven ze hun eigen doelen na.

-Nu, als die respondenten allemaal bereikbaar zijn, begint iedereen als een idioot te bellen. De een heeft nog mooiere argumenten dan de ander. 'Nee mevrouw, ik bel u echt niet om u iets te verkopen. U zult zelf zien dat u hier veel voordeel bij heeft.'.

-Callcenterdeals zijn vaak helemaal niet verkeerd, meestal gaat het niet om oplichting. Maar evengoed, het aanbod blijft vaak wel wat mager. Bovendien is de tactiek gespitst op minimale inspanning, maximaal resultaat. Voor de respondent houdt dat in dat de service na het afsluiten van het contract niet bestaat.

-De respondenten zijn niet gek. Na een keer of 2, 3 herkennen ze de tactiek en zullen hier doorgaans afwijzend tegenover staan. Vaak worden pogingen tot verkoop direct afgebroken, vele mensen kennen de smoes dat ze al ergens anders contractueel verbonden zijn en noem maar op. Ze beginnen het idee te krijgen dat ze slachtoffer worden van deze techniek en dus zullen ze wantrouwend worden tegenover iedereen die deze aanpak toepast.

De kink in de kabel is dat de respondenten zich lastig gevallen voelen. Niet gek want iemand dringt aan iets te kopen, maar ondertussen wilde de respondent gewoon haar eigen ding doen zonder daarbij gestoord te worden door een callcenter. De meeste vrouwen gaan, in tegenstelling tot mannen, niet uit om zich een magere aanbieding aan te laten smeren.

Welnu, dan zijn er een aantal opties:

-De operator kiest voor een andere benadering (aanbieding beter maken of de bereikbaarheidsuren veranderen). In de praktijk betekent dat dus dat je als operator beter binnen je callcenter kunt gaan neuken want in het uitgaansleven is de markt verzadigd.

-Ofwel als operator begin je eerst een vertrouwensband met haar vrienden en vriendinnen op te bouwen. Aan deze randfiguren hoef je ten slotte niets te verkopen. In deze fase ben je niet meer dan beleefd tegen de respondent. De vrouw gaat dan denken dat je misschien toch niet bij zo'n walgelijk callcenter werkt. Tegen de tijd dat ze genoeg drank op heeft (want je laat natuurlijk haar vrienden indirect voor je werken), slaat de operator alsnog toe en sluit de deal. Bijkomend voordeel is dat je verkoopkansen op die manier ook nog eens gespreid worden. Tenslotte, als het doel niet toehapt, kun je altijd nog een contract afsluiten met haar minder knappe vriendin.

En zie daar, indirect marketing callcentertheorie is geboren. In de huidige marktverzadiging kan het geen kwaad om de tactiek eens te proberen.
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:53:04 #15
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768145
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef picardmike het volgende:
Vrouwen willen allleen maar inpalmen, je moet door ze heen kunnen kijken. Als ze naar kijken vinden ze wel leuk maar begin je erover ontkennen ze dat altijd. Ze manipuleren je om op hen aftestappen. Maar dat is niet het enige als een vrouw interesse in je heeft laat ze je altijd subtiele signalen achter. En als je die mist dan heeft het weinig zin om er op aftestappen.

Vrouwen palmen je dus express in om zien of jij daadwerkelijk de boel wel goed in kan schatten, dus als jij denkt dat een vrouw met jouw flirt( en daar moet je enigszinds ook kritisch in zijn) dan moet je nooit twijfelen aan hoe je het ingeschat heb. Want daar gaat het impalmen nou net over.

Mannen die het niet begrijpen wat flirten is kunnen( en dat zijn veel nederlanders) die kunnen beter gewoon direkt op een dame afstappen als ie interesse heeft. Veel Nederlanders flirten beter tijdens gesprekken dan tijdens lichaamstaal.
Jij scoort vast niet vaak.
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_69768343
quote:
quote: Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef Sander het volgende:
http://www.thedoghousediaries.com/?p=507
Wat een onzin. Mijn eigen 'Indirect marketing callcentertheorie' dan maar.

Mannen kiezen vaak de direct marketingstrategie. Kenmerken:

-Meerdere operatoren willen iets verkopen.

-De operatoren kiezen een doel waarbij het vooral belangrijk is dat de respondent bereikbaar is (tussen 6 en 9 's avonds).

-Deze operatoren handelen vaak in groepjes (callcenters) maar de groepen werken elkaar onderling tegen door elkaar af te troeven met de beste aanbiedingen.

-Binnen de callcenters is er vaak wel sprake van overleg, al functioneren de operatoren redelijk zelfstandig en streven ze hun eigen doelen na.

-Nu, als die respondenten allemaal bereikbaar zijn, begint iedereen als een idioot te bellen. De een heeft nog mooiere argumenten dan de ander. 'Nee mevrouw, ik bel u echt niet om u iets te verkopen. U zult zelf zien dat u hier veel voordeel bij heeft.'.

-Callcenterdeals zijn vaak helemaal niet verkeerd, meestal gaat het niet om oplichting. Maar evengoed, het aanbod blijft vaak wel wat mager. Bovendien is de tactiek gespitst op minimale inspanning, maximaal resultaat. Voor de respondent houdt dat in dat de service na het afsluiten van het contract niet bestaat.

-De respondenten zijn niet gek. Na een keer of 2, 3 herkennen ze de tactiek en zullen hier doorgaans afwijzend tegenover staan. Vaak worden pogingen tot verkoop direct afgebroken, vele mensen kennen de smoes dat ze al ergens anders contractueel verbonden zijn en noem maar op. Ze beginnen het idee te krijgen dat ze slachtoffer worden van deze techniek en dus zullen ze wantrouwend worden tegenover iedereen die deze aanpak toepast.

De kink in de kabel is dat de respondenten zich lastig gevallen voelen. Niet gek want iemand dringt aan iets te kopen, maar ondertussen wilde de respondent gewoon haar eigen ding doen zonder daarbij gestoord te worden door een callcenter. De meeste vrouwen gaan, in tegenstelling tot mannen, niet uit om zich een magere aanbieding aan te laten smeren.

Welnu, dan zijn er een aantal opties:

-De operator kiest voor een andere benadering (aanbieding beter maken of de bereikbaarheidsuren veranderen). In de praktijk betekent dat dus dat je als operator beter binnen je callcenter kunt gaan neuken want in het uitgaansleven is de markt verzadigd.

-Ofwel als operator begin je eerst een vertrouwensband met haar vrienden en vriendinnen op te bouwen. Aan deze randfiguren hoef je ten slotte niets te verkopen. In deze fase ben je niet meer dan beleefd tegen de respondent. De vrouw gaat dan denken dat je misschien toch niet bij zo'n walgelijk callcenter werkt. Tegen de tijd dat ze genoeg drank op heeft (want je laat natuurlijk haar vrienden indirect voor je werken), slaat de operator alsnog toe en sluit de deal. Bijkomend voordeel is dat je verkoopkansen op die manier ook nog eens gespreid worden. Tenslotte, als het doel niet toehapt, kun je altijd nog een contract afsluiten met haar minder knappe vriendin.

En zie daar, indirect marketing callcentertheorie is geboren. In de huidige marktverzadiging kan het geen kwaad om de tactiek eens te proberen.

Leuke theorie, maar dan speel je niet op doel maar op kans. Dus op potentie.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:04:23 #17
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768434
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar dan speel je niet op doel maar op kans. Dus op potentie.
Met aanzienlijke spreiding van winkansen overigens. Alleen moet je opletten dat haar vriendin niet vermoedt dat je bij een callcenter werkt. Daarom geef ik de voorkeur aan uitgaan met alleen mannen, callcenters hebben daar nog geen antwoord op gevonden.

En vergeet niet dat, als ze jou in eerste instantie wel ziet zitten, er best kans is dat zij ineens besluit iets te willen kopen. Maar dat kan dus alleen als je geen direct marketing toepast op haar vriendin.
pi_69768574
quote:
Jij scoort vast niet vaak.
Als ik speel om te scoren dan wil het nog welleens lukken, maar speel ik het bijvoorbeeld op jou theorie dan is scoren onmogelijk omdat een man van te voren gewoon niet weet wat de vrouw te bieden heeft. En dat is nadeel met nederlandse vrouwen, ze flirten wel maar laten nooit zien wat ze te bieden hebben. Daarom is de direkte aanpak nog steeds het beste. Flirten moet je meer zien als een ere-poging, die alleen werkt als je 100% zeker ben van de omstandigheden.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:11:00 #19
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_69768621
Als ze weg gaan zonder wat te zeggen willen ze dat je ze volgt

Hoeveel chickies ben je zo al misgelopen?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:12:14 #20
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768661
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als ik speel om te scoren dan wil het nog welleens lukken, maar speel ik het bijvoorbeeld op jou theorie dan is scoren onmogelijk omdat een man van te voren gewoon niet weet wat de vrouw te bieden heeft. En dat is nadeel met nederlandse vrouwen, ze flirten wel maar laten nooit zien wat ze te bieden hebben. Daarom is de direkte aanpak nog steeds het beste. Flirten moet je meer zien als een ere-poging, die alleen werkt als je 100% zeker ben van de omstandigheden.
En dus creeer je allerlei obstakels voor jezelf? Het beste ga je gewoon om het muurtje heen in plaats van alle mogelijke moeite te doen om erover heen te klimmen. Want de meeste keren krijg je een baksteen op je kop voor je zelfs maar halverwege bent.
pi_69768788
quote:
En dus creeer je allerlei obstakels voor jezelf? Het beste ga je gewoon om het muurtje heen in plaats van alle mogelijke moeite te doen om erover heen te klimmen. Want de meeste keren krijg je een baksteen op je kop voor je zelfs maar halverwege bent.

Ik ben je effe kwijt geloof ik? Dan praat je dus gewoon over een direkte aanpak? Dus dan is het logisch dat veel mensen daarvoor kiezen en vrouwen dat ook zo aantrekken, hoewel ze dat niet echt willen. Een nuchtere aanpak is het beste dus, maar dat hoeft ergens anders niet te gelden daar is een temperamentvollere aanpak meer in zwang.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:17:52 #22
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69768813
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben je effe kwijt geloof ik? Dan praat je dus gewoon over een direkte aanpak? Dus dan is het logisch dat veel mensen daarvoor kiezen en vrouwen dat ook zo aantrekken, hoewel ze dat niet echt willen.
Over de muur = direct marketing
Om de muur = indirect marketing
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:18:51 #23
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69768840
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

als je zelf maar begrijpt waar je t over hebt he
My mama didn't raise no fool
pi_69768969
quote:
Over de muur = direct marketing
Om de muur = indirect marketing

Ok nu begrijp ik hem weer. Maar om "om de muur" te gaan moet je door vrouwen heenkijken(in Nederland) anders heeft het nog geen nut. Als je hier om de muur heengaat kijken zijn de vrouwen meestal al weer weg tegen de tijd dat je er omheen gelopen bent.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:29:26 #25
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69769135
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ok nu begrijp ik hem weer. Maar om "om de muur" te gaan moet je door vrouwen heenkijken(in Nederland) anders heeft het nog geen nut. Als je hier om de muur heengaat kijken zijn de vrouwen meestal al weer weg tegen de tijd dat je er omheen gelopen bent.
Niet waar. Om 2 redenen: Als de respondent uiteindelijk niet hapt, heb je altijd nog haar minder lekkere vriendin. En je krijgt via die vriendin ook de kans om haar te laten zien dat je contractwaardig bent, waar ze je in eerste instantie al links zou laten liggen omdat ze je gewoon een domme operator vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')