Hoeveel van die limburgse paupers wil je in de eredivisie hebben dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Roda is een club van niets, maar één club uit Friesland is ook wel genoeg
Of er nou 2 uit Limburg komen en 1 uit Friesland of andersom... Maakt me niet uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Hoeveel van die limburgse paupers wil je in de eredivisie hebben dan?
Niet haten op Willem IIquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef honda1990 het volgende:
Met feyenoord en willem2 de grootste kutclub die er bestaat idd.
JCquote:
Ja, je kan nooit rekenen op dat tuigquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Billy_Talent het volgende:
Dit was allemaal niet gebeurd als Feyenoord gewoon had gewonnen van Roda
Dit was ook mijn 1e gedachtequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV volgend seizoen weer 4 punten minder
Neem NEC-Roda.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ze hadden gewoon moeten zorgen dat je ondanks een arbitrale blunder wint, dan is er niets aan de hand..
Dat is dan weer dikke bullshit...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Banzaiaap het volgende:
SCHEIDS NAAIT CAMBUUR ALWEERR
Dat dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV volgend seizoen weer 4 punten minder
Het enige wat Roda dit seizoen nog had kunnen sieren, was als ze een erehaag hadden gemaakt voor de Cambuur spelers en met het shirt over het hoofd waren afgedropen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:04 schreef DarkShine het volgende:
Mogen wij even na een seizoen waarin werkelijk alles heeft tegengezeten?!RODA JC
Aber Kirchroa ist doch gar kein Limburg!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Of er nou 2 uit Limburg komen en 1 uit Friesland of andersom... Maakt me niet uit
Wat een prestatie. Je bent onterecht en ternauwernood ontsnapt aan degradatie en door heel Nederland verlies je enorm veel sympathie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag ze net bij thuiskomst spelers op tv roepen: Helemaal niets voor Mvv!
Omfg. Wat een sad-asses. Alsof ze de CL hadden gewonnen.
Dat werd idd door een klein groepje geroepen, zelf niet aan meegedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag ze net bij thuiskomst spelers op tv roepen: Helemaal niets voor Mvv!
Wat is Feyenoord muziek ? Een liedje wat Feyenoord toevallig gebruikt bij opkomst spelers of watquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat werd idd door een klein groepje geroepen, zelf niet aan meegedaan.
Maar kan ze wel begrijpen. Dat clubje uit Maastricht viert al weken feest over onze aanstaande degradatie, die er uiteindelijk niet kwam. Voor Feijenoord-Roda draaide men op het feest van de Ultras Maastricht zelfs Feijenoord muziek
Zielig dat jullie Venlonaren nog altijd Maastricht zien als een derby en rivaliteitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:25 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
'Helemaal niets voor MVV.' werd hier ook gezongen met het behalen van het kampioenschap.![]()
Roda moet zich diep schamen in plaats van zo feest te gaan staan vieren. Maar op maasnicht zeiken mag altijd en overal.
Na. Nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zielig dat jullie Venlonaren nog altijd Maastricht zien als een derby en rivaliteit
De vrijdag voor Feijenoord-Roda (2-3) op het Ultras Maastricht feest in Maastricht:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is Feyenoord muziek ? Een liedje wat Feyenoord toevallig gebruikt bij opkomst spelers of wat
En ja ik verheugde me op Roda-Mvv. Jammer dat jullie stinkmoffen er niet uitgevlogen zijn
Thx.quote:Maar evengoed een knappe prestatie waarvoor ik respect heb
Amsterdamse muziek ken ik wel maar Rotterdam die eigen muziek heeft?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat werd idd door een klein groepje geroepen, zelf niet aan meegedaan.
Maar kan ze wel begrijpen. Dat clubje uit Maastricht viert al weken feest over onze aanstaande degradatie, die er uiteindelijk niet kwam. Voor Feijenoord-Roda draaide men op het feest van de Ultras Maastricht zelfs Feijenoord muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |