Marokkanen tussen de 18 en 24 jaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, de politie in rotterdam kent "slechts" de helft van de Marokkanen.
Maar er is niets aan de hand he?.
Zeg maar Marokkaanse jongens tussen 18-24. Dan lijkt het me helemaal correct.quote:
Er staat inderdaad "jongemannen" in het bericht:quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zeg maar Marokkaanse jongens tussen 18-24. Dan lijkt het me helemaal correct.
Hoe zou het er voorstaan met Marokkaanse meiden in die categorie? Ook een oververtegenwoordiging of juist een ondervertegenwoordiging?quote:ROTTERDAM - Van de Marokkaans-Nederlandse jongemannen in Rotterdam is maar liefst 55% in aanraking is gekomen met de politie, op verdenking van een delict.
Dat heb ik over het hoofd gezien. Dank voor de opheldering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zeg maar Marokkaanse jongens tussen 18-24. Dan lijkt het me helemaal correct.
Ten opzichte van autochtone meiden of ten opzichte van de jongens?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er staat inderdaad "jongemannen" in het bericht:
[..]
Hoe zou het er voorstaan met Marokkaanse meiden in die categorie? Ook een oververtegenwoordiging of juist een ondervertegenwoordiging?
Reactie Meh7: *Nee dat is niet waar, er zijn ook een paar goede Marokkanen en die kunnen er niets aan doen dat 49.5% van hun soortgenoten ontspoort.* Waarom bendadrukt men dát niet ????*quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Disorder het volgende:
Nieuws: "Marokkanen scoren hoog in criminaliteit."
Cijfers lezen is niet je sterkste kant he. Laat ik dat eerst maar eens benadrukken, zodat de discussie zuiver blijft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Reactie Meh7: *Nee dat is niet waar, er zijn ook een paar goede Marokkanen en die kunnen er niets aan doen dat 49.5% van hun soortgenoten ontspoort.* Waarom bendadrukt men dát niet ????*
Oplossingen, daar willen we toch niet over discussiëren. Benoemen, dat is wat ons hart wil.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Het probleem is bekend. Waar blijven de oplossingen?
En dan doel ik niet op Wilders.
Niet meer pamperen. Daadkrachtig hard optreden. Knuffelbeleid afschaffen. Geen geld meer in een bodemloze put gooien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Het probleem is bekend. Waar blijven de oplossingen?
En dan doel ik niet op Wilders.
toevallig rondom 10 gezien begin deze week.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oplossingen, daar willen we toch niet over discussiëren. Benoemen, dat is wat ons hart wil.
Een verhit debat, maar wat wil je? Marokkanen zijn individuen met allemaal een eigen mening, zoals je ook heel duidelijk zag in rondom 10. Het onderwerp raakt hun persoonlijk, dan is het logisch dat je wat feller bent. Daarnaast is het gewoon temperament, mensen uit de gebieden rond de Middellandse zee praten wat sneller, harder en chaotischer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef brascoo het volgende:
[..]
toevallig rondom 10 gezien begin deze week.
sorry maar marokkanen kunnen niet eens met elkaar discussieren op een normale manier.
net een stel apen die door elkaar aan het krijssen was op een paar uitzonderingen na
sinds wanneer zijn studenten ineens marokkanen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Montov het volgende:
+ eten meer shoarma.
Waarom eerst de ouders aanpakken? Geen enkele ouder gaat tegen hun kinderen zeggen: ga jij maar lekker stelen op straat van andere mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Florian_ het volgende:
Ze moeten de ouders aanpakken ipv de jongeren. Nouja, die ook natuurlijk, maar eerst de ouders.
50 pcent van de categorie 18 tot 24 jaar. niet de helft van alle marokkanen dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Reactie Meh7: *Nee dat is niet waar, er zijn ook een paar goede Marokkanen en die kunnen er niets aan doen dat 49.5% van hun soortgenoten ontspoort.* Waarom bendadrukt men dát niet ????*
Verdacht ook nog eens, en het gaat om jongens, maar goed daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
50 pcent van de categorie 18 tot 24 jaar. niet de helft van alle marokkanen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |