Is ie ook al opgepakt ooit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, voor je het weet wordt hij weer opgepakt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
We kunnen er ook een collab-topic van maken.
http://partyflock.nl/user/7750/photos.html
Nee, dat is niet leuk, want dan heeft Daphne z'n nummer ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
euwh
Ik heb ook wel zn nr!
Als ik hem neerzet, bel jij hem dan?
En je bent nog stommer als je daarna terug gaat slaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Die beveiliger was een vriend van hemen je bent wel een ontzettende kutlul als je je laat meppen
uhuquote:
then fucking sue mequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:38 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
En je bent nog stommer als je daarna terug gaat slaan.
edit:
offtopic: jij maakt altijd saaie sluitposts bij leuke topics.![]()
![]()
homoquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk, want dan heeft Daphne z'n nummer ook.
En ik durf nooit te bellen, ik sms alleen maar![]()
.
Ooh ja, en hij was toen pas om 00:15 ofzo thuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu
1 of ander wijf had verzonnen dattie met zn pik liep te zwaaien in een overvolle coupé. Geen getuigen of niks, maar meneer werdt wel meegenomen ;
*18:20* *qwea inzichzelf ; Godverdomme, waar blijft ie nou! die kuttrein komt verdomme om 10 voor!
*18:45* "Ja hoi met mij, ik zit op het politiebureau en...."
-Rot op met je kutgeintjes! Waar hang je met je smoel uit? Ik heb honger en mn vreten wordt koud!
"Nee echt, ik....."
-DOE NORMAAL, ik ken die kutgeintjes nu wel!
"*meneer de agent kunt u met mijn vriendin praten? Ze gelooft me niet*"
"Met **** van Politie bureau amsterdam nog wat. Spoorweg politie. Uw vriend zit hier vast. We hebben hem meegenomen"
-wtf
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu
1 of ander wijf had verzonnen dattie met zn pik liep te zwaaien in een overvolle coupé. Geen getuigen of niks, maar meneer werdt wel meegenomen ;
*18:20* *qwea inzichzelf ; Godverdomme, waar blijft ie nou! die kuttrein komt verdomme om 10 voor!
*18:45* "Ja hoi met mij, ik zit op het politiebureau en...."
-Rot op met je kutgeintjes! Waar hang je met je smoel uit? Ik heb honger en mn vreten wordt koud!
"Nee echt, ik....."
-DOE NORMAAL, ik ken die kutgeintjes nu wel!
"*meneer de agent kunt u met mijn vriendin praten? Ze gelooft me niet*"
"Met **** van Politie bureau amsterdam nog wat. Spoorweg politie. Uw vriend zit hier vast. We hebben hem meegenomen"
-wtf
Houdt op, zo zijn we wel snel naar de dertien, en een vervolg topic zit er volgens mij niet in.quote:
Daar moest ik ook aan denken jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef vosss het volgende:
[..]
die snor is van die knakker van Mythbusters!!!
Was dat je kloon?quote:
Je ben wel vergevingsgezindquote:
Je lijkt mijn vriendin welquote:
Ik maak niemand belachelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vriendin wel, die staat ook elke keer voor een verassing als ik me weer eens in de problemen heb gewerkt
. Alleen zit ze niet op fok en maakt ze me niet belachelijk op het internet
.
There is a lot more to comequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het Qwea -> MM verhaal steeds leuker worden
Je hebt een kutvriendin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vriendin wel, die staat ook elke keer voor een verassing als ik me weer eens in de problemen heb gewerkt
. Alleen zit ze niet op fok en maakt ze me niet belachelijk op het internet
.
Vertel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |