prima redding iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maak ik hier uit op dat je het er mee eens bent?
Mijn eerste topic ging ook dicht, maar ik bleef vechten voor mijn recht om een topic te openen en Swarmahoer gaf in al zijn wijsheid toe!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zag ik 2 weken geleden al, ik was bang om een Topic erover te openen omdat die waarschijnlijk al dicht zou zijn gegooid voordat ik hem had gemaakt omdat er al 943657365 Topics over waren gemaakt.
DAT DIT KAN!!
Eens met TSje.
Ik moest echt heel hard lachen, godverdomme hé...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
In het duits!
Verder klacht natuurlijk helemaal terecht!
Als dit nummertje in de plaatselijke dancing wordt gedraaid is de dansvloer van mij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Nikmans het volgende:
Ik sta altijd zwaar te heerschen op dat nummer
SEXY girl und sie is lustig.quote:
fyi: die zieke reclames komen alleen bij commerciële omroepen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef schijffie het volgende:
Klacht: reclame.
Iemand enig idee wie die "SMS CHILL AAN NAAR 4050!!!!!!!" spotjes doet, en eventueel waar die woont?Hij is een van de redenen waarom ik nooit tv kijk.
![]()
quote:
dat niet eens, alleen bij pauperzenders zoals tmf en mtv (voor zover ik gezien heb gelukkig)quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
fyi: die zieke reclames komen alleen bij commerciële omroepen.
AAAaahhhhhrrrggg....quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
In het duits!
zeker ook by comedy central iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat niet eens, alleen bij pauperzenders zoals tmf en mtv (voor zover ik gezien heb gelukkig)
dat is dan ook een semi pauper zender, behalve southpark en family guyquote:
Southpark en family guyquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is dan ook een semi pauper zender, behalve southpark en family guy
Vergeet American Dad niet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is dan ook een semi pauper zender, behalve southpark en family guy
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
In het duits!
heb je mij niet horen zeggen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef Rosbief het volgende:
omdat het Engelstalig is wordt het als 'hip' gezien en moet het wel cool zijn.
Hier moest ik lachenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Ben ik lekker Cambuur - Roda aan het kijken...
Ik kom uit Leeuwarden, dus ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Mij interesseert het niet wie wint, kijk als neutrale kijker en het is toch vrij spectaculair
Succes dan! En oefen op strafschoppen!quote:
... maar ik ben geen echte Leeuwarderquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Succes dan! En oefen op strafschoppen!
Ho Bodor ook gemist!
Succes![/s]
Alweer mis
3 x mis, dan verdien je het niet!
hahahahahahahahahahahaha een fakking klassieker. Die werd uiteraard ook al gepost in het topic over de eerste reclame. Ik kan je zeggen dat ik iig geblockt ben van het geven van commentaar op haar filmpjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat moet ik hier nou van denken jongens?!
Linkje naar topic?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaha een fakking klassieker. Die werd uiteraard ook al gepost in het topic over de eerste reclame. Ik kan je zeggen dat ik iig geblockt ben van het geven van commentaar op haar filmpjes
er werd niet gediscussieerd over dit filmpje maar ik raad je aan die spacende spacestace effe flink lastig te vallen op youtube.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Linkje naar topic?![]()
Of zijn de berichten weg gehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |