Niet doen, je bent er zo overheen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga hier nu al wakker van liggen.
Haha, jij zult wel peentjes zweten bij de ingang/controlequote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik ben in 2007 toen ik nog geen drugs enzo deed op zondagochtend gecontroleerd omdat ik er zo brak uitzagIk moest zelfs mn sokken uitdoen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:27 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Neuh vorig jaar ook de nodige snoepjes het festivalterrein opgekregen. En meestal ben ik bij de controle al zo stoned dat ik helemaal vergeet dat ik drugs bij me heb
WTFquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
M'n broertje zat dagje in de cel omdat ie waterpistooltje mee had. Het gifgroen doorzichtige ding zou te veel op echte lijken... dus.
hier geloof ik echt niks van.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
M'n broertje zat dagje in de cel omdat ie waterpistooltje mee had. Het gifgroen doorzichtige ding zou te veel op echte lijken... dus.
Nagoed, ik moest 'm ophalen op politiebureau in Lelystad. Of 't was zo'n balletjesschieter, in ieder geval groen ding. Geen bekeuring verder, alleen waarschuwing. Maar he, tis internet, dus geloof wat je wiltquote:
Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
En als je er wordt uitgepikt bij de ingang van het terrein, stelt die controle ook weinig voor. Vorig jaar met een redelijk grote groep en 1 iemand werd gechecked. Alleen tas open en spullen eruit en zakken leegmaken. Dus er werd niet gefouilleerd en die paar gram wiet die er gevonden werd mocht hij meenemen van de beveiliger.
Nu ben ik vorig jaar niet 1 keer bij die ingang gechecked en ik zie er uit als een stereotype drugsgebruikerquote:Op woensdag 22 juli 2009 06:24 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is de controle, zeker op vrijdag, van camping naar festivalterrein WEL vrij streng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |