ik merk na 1x 3 1/2 uur slaap dat ik niet vooruit te branden ben. Zo maar lading koffie naar binnen werken. Ik heb iig geen katerquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:25 schreef Tain het volgende:al een hele week minder dan 5 uur slaap per nacht
quote:
Ik heb al een liter koffie op...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik merk na 1x 3 1/2 uur slaap dat ik niet vooruit te branden ben. Zo maar lading koffie naar binnen werken. Ik heb iig geen kater
hier schiet het nu ook aardig op. Straks ff naar me andere werkgever koffie drinken en genieten van de brakheid van sommige collega'squote:
Kan je niet een flinke martelkamer beginnen daar? Xray machine even flink opvoeren, mensen vastbinden en kijken of je een mutant army kan beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Reintji het volgende:
Mooi bedrijf dit ook hè. Klusjesmannen boren gaten in het beton precies boven een aantal onderzoekskamers en dicteerplekken van de radiologen. Normaal praten is er niet bij met de patienten, dicteren ho maar want stemherkenning werkt niet). Stoppen doen ze ook niet, want dan moeten we het 's avonds doen. Ja, stel je voor zeg.
Pak de oordopjes wel
I call dibs on kinetic energy!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan je niet een flinke martelkamer beginnen daar? Xray machine even flink opvoeren, mensen vastbinden en kijken of je een mutant army kan beginnen
Dat heb ik allangquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I call dibs on kinetic energy!!!!
Katamariquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:52 schreef lkb9000 het volgende:
Poit Poit Poit!
http://www.gametrailers.com/video/katamari-damacy-hawp/50470
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ze begint steeds leukere kleding te dragen
na naaa, na na na na na naa naaa na naa naaa na na naaaaaaaquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:45 schreef Poit het volgende:
Krijg godver gelijk dat nummer niet meer uit m'n hoofd
En nu een octaaf hoger!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
na naaa, na na na na na naa naaa na naa naaa na na naaaaaaa
We can go OUTER SPACE MAAAANNN!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ziet er veel leuker uit dan de ongeinspireerde 360 versie!
ring ringquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
na naaa, na na na na na naa naaa na naa naaa na na naaaaaaa
Dan kon met de 360 versie ook alquote:
Yes, strong the force is in this onequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:59 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)009/0603-docjedi.htm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:59 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)009/0603-docjedi.htm
quote:trixie360: What's the worst food you've ever eaten?
Doc Jedi: Old leather shoe.
Dan kun je net zo goed het hele interview hier neer zetten, er zit immers geen een normaal antwoord tussen. Op zulke moment schaam ik me diep dat ook ik een xbox hebquote:
Ik ben er trots opquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed het hele interview hier neer zetten, er zit immers geen een normaal antwoord tussen. Op zulke moment schaam ik me diep dat ook ik een xbox heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOPUUUUUUUUUH!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Fallen het volgende:
Soms voel ik me echt game verslaafd. Ben al de hele week bezig met het uitstellen van het kopen van inFamous.
Ik heb nog 45 ¤ aan VVV-bonnen liggen, maar die laat ik altijd thuis. En toch kriebelt het....
Zou je de mijne willen hebben?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
KOPUUUUUUUUUH!!!
En vervolgens aan mij geven.. Koei schiet maar niet op
Alleen als je er een kusje op geeftquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zou je de mijne willen hebben?
Laat dan maarquote:
Ik hoorde laatst dat jou vrouw dat heel niet erg vond.. 2 stoere binken in bedquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laat dan maarmijn liefde behoort slechts aan één vrouw toe.
Dat is waar. Ik zie alleen niet in waar jij binnen dat plaatje past.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat jou vrouw dat heel niet erg vond.. 2 stoere binken in bed
Nee, dat zie je verkeerd, Spankmaster en ik zijn die binken.. Jij staat af te wassen in je jarretelsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zie alleen niet in waar jij binnen dat plaatje past.
Volgens mij heb jij de Singstar Queen Review gemistquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, Spankmaster en ik zijn die binken.. Jij staat af te wassen in je jarretels
Maar niet de meganische.quote:
Trouwens. SD, heb jij nog dikke party foto's?? of filmpjes? En waar is onze lieve SB toch?? Moet ze zo hard schoonmaken van je??quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de Singstar Queen Review gemist
Nee, eigenlijk niet. We hebben één foto van Disjfa die hard doorwerkt aan V2, maar dat was het wel geloof ik. Koei was van de foto's dacht ik. En geen idee waar SB is, ik denk dat haar baas d'r weer laat werken. Bastard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Trouwens. SD, heb jij nog dikke party foto's?? of filmpjes? En waar is onze lieve SB toch?? Moet ze zo hard schoonmaken van je??
Check anders eens onder je bureauquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. We hebben één foto van Disjfa die hard doorwerkt aan V2, maar dat was het wel geloof ik. Koei was van de foto's dacht ik. En geen idee waar SB is, ik denk dat haar baas d'r weer laat werken. Bastard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |