Kijk maar eens naar benedenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof
[..]
Das niet flauw van mij, das flauw van mijn moeder, die heeft me geen zussen gegeven
Nieuwste aanwinst ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
On topic:[ [url= afbeelding]http://www.xs4all.nl/~aaj/sitewerk/fotos/nicoletEls07/nicolet150907016.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
want als jij in m'n leven komt ontstaat er een hoop drama?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het komisch moet zijn kan ik je niet helpen, voor drama wel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als jij in m'n leven komt ontstaat er een hoop drama?
zitten hierbi jde gaatjes wel aan de zijkanten?quote:
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat doet pijn, heb wel wat ervaringen waar ik uit kan putten
kan ik nog in voorkomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.
Maar even voor de duidelijkheid, we gaan een soap schrijven over mijn leven en wat ik meemaak..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik interpreteer jouw woorden alleen maar.
Maar even voor de duidelijkheid, we gaan een soap schrijven over mijn leven en wat ik meemaak..
Ik word gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
en is hier nog wat te beleven?
Ik heb ludootje gemist zie ik?!
dat mag overdag als mensen op hun werk zitten in een spoiler, nu doe ik dat niet.quote:
en wat zou jouw rol dan zijn?quote:
Wat moet ik daar vinden dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tussen je buik en je nek zo ongeveer
Het lijkt alsof dat ding er omheen zit en er helemaal geen gaatjes zijn, ik heb geen idee hoe dat zit eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zitten hierbi jde gaatjes wel aan de zijkanten?
Ben flexibel wat had je nog nodig danquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en wat zou jouw rol dan zijn?
we screenen natuurlijk wel van tevoren
Moet je venco even vragen, zij schrijft het scriptquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben flexibel wat had je nog nodig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |