Leuke bijdehand comment, ik poste dit hier omdat sommige fokkers wat advies voor mij zouden kunnen hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Gnittoo het volgende:
ik denk niet dat je hem op fok gaat vinden.
Dan zou ik gewoon nu de politie bellen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Ow ja ik woon in Zeeland en hij in Rotterdam dus even langs zijn huis gaan is niet zo makkelijk.
luister als jij echt echt het vermoeden hebt dat er iets aan de hand is dan ga je gewoon of zorg je dat iemand die je in de buurt kent daar heen gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Ow ja ik woon in Zeeland en hij in Rotterdam dus even langs zijn huis gaan is niet zo makkelijk.
Ik ben ook van plan te gaan. Ik heb mijn ma net gemaild voor zijn adres en gegevens en dan kan ik meer doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef Cappy het volgende:
[..]
luister als jij echt echt het vermoeden hebt dat er iets aan de hand is dan ga je gewoon of zorg je dat iemand die je in de buurt kent daar heen gaat.
Zeeland -> Rotterdam. Nee, dat is inderdaad een onoverkomelijke afstand... een wereldreis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Dit had ik nog niet gelezen, my bad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan te gaan. Ik heb mijn ma net gemaild voor zijn adres en gegevens en dan kan ik meer doen.
Peet-oom.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:18 schreef Karasta het volgende:
... godfather (ik ken hier het nl woord niet voor )
Waar heb ik het over Antillen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:19 schreef Manono het volgende:
btw, tis wat, op die antillen
Tranquillo Arubianoquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Maanvis het volgende:
...... maar je doet weinig!
Lang geleden zat ik op school en toen vertelde zo'n knakker me iets over die Antillen... hoe zat het ook al weer Aruba, Bonaire Curacao...? of zo?quote:Waar heb ik het over Antillen?
Volgens mij had ik Aruba gezegd
Tja daar doen ze alles rustig aan, en soms nemen ze die mentaliteit mee.... relax man.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:30 schreef Rapaille het volgende:
Luie hond, hij is al een maand vermist en jij wil niet rotterdam
Zeeland-Rotterdam moet je toch echt binnen 3/4 uur kunnen afleggen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Dit is weer z'n TS waar ik van denk het zal wel. Heeft hierna nog een paar topics geopend, maar komt hier niet meer op terug.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:53 schreef klipper het volgende:
[..]
Zeeland-Rotterdam moet je toch echt binnen 3/4 uur kunnen afleggen hoor.
In Nederland wonen en 60 kilometer al het eind van de wereld vinden.![]()
Dacht eerst toen ik je OP las dat jij in aruba woonde en hij in Rotterdam, tja dan begrijp ik dat je niet 1,2,3 langs kan komen, maar kom op zeg zeeland-rotterdam is zo ontzettend kleine afstand.
Lekkere familieband als je dat al te ver vind.
Maar vooruit je was van plan te gaan, wanneer gaat de reis aanvangen?
Wat een prachtzinquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:18 schreef Karasta het volgende:
Hij was bezig een eigen zaak van start te doen en heeft zelfs zijn huis klaargebouwd daar.
Dat zou ik niet doen - gezien de misdaadcijfers in rotterdam...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Heb je geen kennis in Rotterdam die er even langs kan gaan?
Dat krijg je omdat er in Nederland geen toelatingsexamen is voor Arubanen....quote:
Dankjewel dit vindt ik zeer aardig maar het is niet nodig.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:24 schreef heiden6 het volgende:![]()
Ik zit op dit moment op Aruba en ken hier goed de weg, mocht ik iets voor je kunnen doen PM me dan even, vanaf zaterdag b en ik weer terug in Rotterdam.
Suave.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:27 schreef Karasta het volgende:
[..]
Dankjewel dit vindt ik zeer aardig maar het is niet nodig.
Gevondenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:24 schreef heiden6 het volgende:![]()
Ik zit op dit moment op Aruba en ken hier goed de weg, mocht ik iets voor je kunnen doen PM me dan even, vanaf zaterdag b en ik weer terug in Rotterdam.
klote zeg.. hopelijk kun je ons een beetje op de hoogte houden over hoe het gaat? Hoe dan ook, veel sterkte de komende tijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:19 schreef Karasta het volgende:
Ok ik probeerde niet meer in deze topic te posten omdat er op dit moment een politie onderzoek aan de gang is en we van het ergste beginnen te gaan.
En even voor de mensen die het nog steeds niet weten Aruba behoort sinds 1986 niet meer bij de antillen , en daar zijn we ook zeer trots op.
Doet de TT weer eer aanquote:Op maandag 15 juni 2009 00:01 schreef Karasta het volgende:
Hier beschikte hij alleen niet over een telefoon en hij kon daar ook niet weg in die tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |