SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
jup... was mijn adresquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef eNaSnI het volgende:
Heb je wel gecontroleerd of het huiszoekingsbevel voor het juiste adres was afgegeven?
Zijn huiszoekingen tegenwoordig alleen op kantooruren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Op dit tijdstip krijg je geen huiszoeking
waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Op dit tijdstip krijg je geen huiszoeking
Nee, meestal ver daarvoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zijn huiszoekingen tegenwoordig alleen op kantooruren?
En hoe weet je dan of het wel rechtsgeldig is? Iedereen kan met Photoshop iets moois maken...quote:
De mensen die ik ken die een huiszoeking hebben gehad werden allemaal vroeg vroeg vroeg in de morgen bezocht.quote:
en op vrijdag avond... tijdens koopavondquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zijn huiszoekingen tegenwoordig alleen op kantooruren?
Zo'n tijdstip of eerder dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef Billy_Talent het volgende:
Whehe, dat heb ik ook wel eens gehad. Allemaal agenten met getrokken pistolen die naar iemand op zoek waren![]()
Om 7 uur in de ochtend belden ze aan, maar omdat ik te moe was dacht ik "flikker maar op, ik doe mooi niet open" en toen later vertelde m'n huisgenoot me het hele verhaal.
ik wist t wel... jij bent een echte chocolade crimineel hequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die een huiszoeking hebben gehad werden allemaal vroeg vroeg vroeg in de morgen bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |