SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
jup... was mijn adresquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef eNaSnI het volgende:
Heb je wel gecontroleerd of het huiszoekingsbevel voor het juiste adres was afgegeven?
Zijn huiszoekingen tegenwoordig alleen op kantooruren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Op dit tijdstip krijg je geen huiszoeking
waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Op dit tijdstip krijg je geen huiszoeking
Nee, meestal ver daarvoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zijn huiszoekingen tegenwoordig alleen op kantooruren?
En hoe weet je dan of het wel rechtsgeldig is? Iedereen kan met Photoshop iets moois maken...quote:
De mensen die ik ken die een huiszoeking hebben gehad werden allemaal vroeg vroeg vroeg in de morgen bezocht.quote:
en op vrijdag avond... tijdens koopavondquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zijn huiszoekingen tegenwoordig alleen op kantooruren?
Zo'n tijdstip of eerder dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef Billy_Talent het volgende:
Whehe, dat heb ik ook wel eens gehad. Allemaal agenten met getrokken pistolen die naar iemand op zoek waren![]()
Om 7 uur in de ochtend belden ze aan, maar omdat ik te moe was dacht ik "flikker maar op, ik doe mooi niet open" en toen later vertelde m'n huisgenoot me het hele verhaal.
ik wist t wel... jij bent een echte chocolade crimineel hequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die een huiszoeking hebben gehad werden allemaal vroeg vroeg vroeg in de morgen bezocht.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
zegt hij, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Een wat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik wist t wel... jij bent een echte chocolade crimineel he
Ga jij met criminelen om?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die een huiszoeking hebben gehad werden allemaal vroeg vroeg vroeg in de morgen bezocht.
Die mensen werken vaak op tijdens dat de gemiddelde medemens lekker in bed ligt of net bezig is daar uit te ontwaken. Dan kunnen ze lekker fris gewassen mee in de auto i.p.v. stinkend naar zweet na een dag 'hard werken'quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
waar haal jij die wijsheid vandaan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan kunnen ze lekker fris gewassen mee in de auto i.p.v. stinkend naar zweet na een dag 'hard werken'
Geweldig heb in tijden niet zo gelachenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
ik zat zo lekker te fokken.
waneer de bel gaat mijn vader doet open en ik hoor beneden jaa meneer politie wij hebben een huizoekings bevel.
ik dacht dat iemand een grapje maakt dus ik ging verder met waar ik mee bezig was.
komen er 4 agente met kogelvrije vesten de trap oplopen ik zo (OMGWTTFBQQ)
dus na een tijdje zoeken en niks gevonden te hebben zeiden ze we kregen een melding over een scooter met een persoon die vuurwapen gevaarlijk was.
ons kenteken was ook doorgegeven.
wat achteraf bleek dat vorige week een parkeer wacht ons kenteken had opgeschreven en nu door had gegeven i.p.v het goede kenteken (de lul).![]()
klacht: mongolen parkeer wachten...![]()
subklacht: geen excuus bij vertrek
subsubklacht: de buurt denkt dat we crimineel zijn.
heb ik dat gezegd danquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die in Sweet Lake city wonen
het was die 2e met het woord "POLITIE" eropquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef eNaSnI het volgende:
Waren het trouwens kogelvrije vesten
[ afbeelding ]
of kogelwerende vesten?
[ afbeelding ]
Dat staat in je profiel wijsneusquote:
mijn deur was pas geverfdquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom deed je niet gewoon de deur voor hun neus dicht ?
Dan lijkt het me gerechtvaardigt om je OP even aan te passen om van 'kogelvrije' maar 'kogelwerende' te makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
het was die 2e met het woord "POLITIE" erop
zag er echt kek uit
dat klinkt als de naam van een of andere gay-barquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die in Sweet Lake city wonen
Er staat toch "voor" hun neus, niet "tegen".quote:
quote:
Kijk maar uit, zometeen heb je heel Zoetermeer 'achter je aan'quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat klinkt als de naam van een of andere gay-bar
gefixeerd spellings checkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan lijkt het me gerechtvaardigt om je OP even aan te passen om van 'kogelvrije' maar 'kogelwerende' te maken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:17 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen heb je heel Zoetermeer 'achter je aan'
Qua spelling was het wel ok, alleen vroeg ik me af of je wel hetgeen bedoelde dat je er neer had gezet. Getrokken wapens i.c.m. kogelvrije vesten leek me een beetje vreemde combi, zeker met een huiszoekingsbevel erbij en POLITIE op de borst/buik.quote:
nee de gast waarnaar ze opzoek waren was vuurwapen gevaarlijk vandaar die vesten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Qua spelling was het wel ok, alleen vroeg ik me af of je wel hetgeen bedoelde dat je er neer had gezet. Getrokken wapens i.c.m. kogelvrije vesten leek me een beetje vreemde combi, zeker met een huiszoekingsbevel erbij en POLITIE op de borst/buik.
Tof dat je dat met ons deeltquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Ik heb zoooooo vaak the coppers bij mijn keet gehad..
Ik ben een kankerharde crimineel mo'fuckaah.
kekquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef IkkuhNL2 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Er zullen toch geen kogels in die vesten hebben gezeten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef eNaSnI het volgende:
Waren het trouwens kogelvrije vesten
of kogelwerende vesten?
Dat ligt aan de agressiviteit van de TS, denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:54 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Er zullen toch geen kogels in die vesten hebben gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |