En daardoor kom je dus lager in Europa. Je moet ervoor zorgen dat degene die tweede wordt ook dat tiocket krijgt. groningen had gewoon ook een ticket moeten krijgen .quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja eens, maar door die play-offs zal de competitie niet slechter worden. Alleen dat er kut teams europa in gaan
quote:Bayern mengt zich in strijd om Braafheid
ENSCHEDE - De strijd om FC Twente-verdediger Edson Braafheid wordt steeds interessanter. Bayern München, dat het komende seizoen wordt getraind door Louis van Gaal, heeft nu ook serieuze interesse in de linkervleugelverdediger.
Eerder had ook Schalke 04 al zijn voelsprieten naar Braafheid uitgestoken. Door zijn gelimiteerde transfersom van twee miljoen euro is de Amsterdammer een koopje voor topclubs. In Nederland hebben Ajax en PSV serieuze interesse in de speler, die het afgelopen seizoen debuteerde in het Nederlands elftal.
Hoewel diverse media deze week meldden dat hij al bijna akkoord is met Ajax, gaat zijn persoonlijke voorkeur in Nederland uit naar een hernieuwde samenwerking met trainer Fred Rutten, die in dienst treedt bij PSV. Eerder werd ook ploeggenoot Eljero Elia al eens aan Bayern gelinkt. Het is algemeen bekend dat Van Gaal zeer gecharmeerd is van Elia. Hoewel Braafheid het verlossende woord nog niet heeft uitgesproken, is het vrijwel zeker dat hij vertrekt bij Twente. De club is inmiddels ook al begonnen aan de zoektocht naar een nieuwe linksback.
De loting voor de voorronde voor de Champions League is verschoven naar 17 juli. Hoewel Twente al de uitnodiging binnen had voor 22 juni heeft de Uefa de loting verschoven. Daardoor hoort Twente pas vlak voor de eerste wedstrijd, die op 28 juli wordt gespeeld, wie de tegenstander wordt. (GPD)
Hou jij je mond nou maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Goed punt, vooraf de 2 uur regel en mensen moet wat vaker kijken op ajax.headliner.nl als het bericht hier meerdere keren op staat dan staat het vast en zeker al in dit topic.
ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.
Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
Wat is hier 'versteegrob' aan? Het laatste gedeelte m.b.t. Tony Adams postte ik gisteren zelf als eerste. Dit bericht is geen versteegrob, ik lees namelijk nergens dat inside bronnen binnen Arsenal hebben gemeld dat de deal binnen 48 uur rond zal zijn.quote:Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.
The 23-year-old moved to Ajax in 2004 from Antwerp outfit Germinal Beerschot and has since played 85 times for the Amsterdam giants as well as accumulating 21 caps for his country.
The news comes only hours after former Arsenal captain Tony Adams revealed that he had watched the player on behalf of Arsene Wenger but hinted that despite his obvious quality his physical attributes may let him down.
"I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal," Adams told Setanta.
"I don’t think the punters at Arsenal would like another small one.
"I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.
"I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.
"It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
Bayern wordt FC Eredivisie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Door de naam Pranjic kan nu dus ook definitief een streep.
Louis van Gaal heeft hem voor 10 miljoen euro opgehaald.
Omdat het bericht al 8x gepost is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier 'versteegrob' aan? Het laatste gedeelte m.b.t. Tony Adams postte ik gisteren zelf als eerste. Dit bericht is geen versteegrob, ik lees namelijk nergens dat inside bronnen binnen Arsenal hebben gemeld dat de deal binnen 48 uur rond zal zijn.
Ik vraag me sowieso af of ze in Duitsland dit koopgedrag ook wel zien zitten, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Louis mag wel ff lekker opflikkeren met shoppen in de EredivisieSuarez, Emanuelson, Pranjic, Elia, Braafheid. Straks ook nog Stekelenburg?
Wie zegt dat Braafheid naar Bayern wilt. Zoals iemand al zei, zij hebben Lahm. Waarom zou Braafheid op de bank plaats willen nemen? Lahm kan ook als rechts-back fungeren, maar wie heeft Bayern momenteel als links-back?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Louis mag wel ff lekker opflikkeren met shoppen in de EredivisieSuarez, Emanuelson, Pranjic, Elia, Braafheid. Straks ook nog Stekelenburg?
AFC Ajax topic #1322quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier 'versteegrob' aan? Het laatste gedeelte m.b.t. Tony Adams postte ik gisteren zelf als eerste. Dit bericht is geen versteegrob, ik lees namelijk nergens dat inside bronnen binnen Arsenal hebben gemeld dat de deal binnen 48 uur rond zal zijn.
Bron? Komt een aardig nieuw team daar lijkt het. Maar Pranjic zou toch naar Liverpool gaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Okay, my bad. De topics gaan hier ook zo verdomd hard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1322.
En een bericht met bijna dezelfde informatie op een iets ander manier geschreven is ook geen nieuws eigenlijk. Het was verder ook niet direct naar jou bedoeld, maar meer in het algemeen.
bild.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Bron? Komt een aardig nieuw team daar lijkt het. Maar Pranjic zou toch naar Liverpool gaan?
Ik ben bang dat Vermaelen al weg is voordat er duidelijkheid is over Braafheid/Obradovic. Ik mag toch hopen dat Ajax niet heeft afgezien van Obradovic nu ze aan het onderhandelen zijn met Braafheid en straks weer daar gaan aankloppen mits het niet gaat lukken met Braafheid. Kun je hem ook vergeten denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef toma het volgende:
Het is te hopen dat Braafheid naar Ajax komt. Als dat niet het geval is zullen ze Obradovic proberen te halen. Mocht dat ook niet gaan lukken dan moet Vermaelen gewoon blijven.
Eindelijk de dik verdiende transfer voor die jongen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Alleen zou die daar in de basis spelen? Sneijder willen ze ook halen las ik net. Wordt een leuke boel daarquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eindelijk de dik verdiende transfer voor die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |